שרשור פתיחה- בת השוטר 2!

YossihNew

Well-known member
מה יהיה? עברו ארבעה חודשים מהעונה הראשונה. איתי עומד לעבור לפרינסטון עם הוריו, ודנה חוזרת לבני ברק, הפעם לאירוע משמח- החתונה של חני ודניאל, בת הרב והאופה. אבל החתונה משתבשת, משהו קורה לדניאל, ומכה חדשה נוחתת על משפחת רבינוביץ'. דנה וחני יצטרכו לשתף פעולה בתעלומה המטורפת. בדרך הן יסתבכו עם חבורת נושרים מהישיבות... יש לזה ביטוי, שבאב משהו... בנוסף, גם לאליהו לא הכי קל. איך הוא ירגיש כשיתאחד עם משפחתו אחרי החזרה בשאלה? איך הוא יתאקלם בתיכון של דודו- יוסף בלפור? איך ההצגה של אדם תגרום לו להתעצבן? ומה קשורה לזה בחורה מתוסבכת בשם בל מון לייט?
מי נשאר? רוב הקאסט של העונה הקודמת: ליאנה עיון, רועי רשף, מנור חקק, מור סרוסי, עומר נודלמן, טלי שרון, הילה הרוש, עידו אליאלי, מוריס המלך כהן, רותם קינן, רועי רביב ויואב רוזנברג.
מי מצטרף? רוני מרון קליין באה, גם הפעם כדתייה, והפעם היא עושה לחברה הטובה שלה, מור, כמו שמור עשתה לאליאנה תדהר בבעלת החלומות. שמוליק כהן מגיע להפיץ קצת תחושה של פושע מסוכן. אלכס זילברג כתלמידה בל שמסבכת את אליהו, יהודה בוחבוט (ספיידרז, האחיין שלי בנץ), ישי ללוש (בני אור) ועידן מי-רון (פלאשבק, התחנה, זיגי) כבני ישיבה נושרים... בטוח שיש לזה ביטוי...
דעת הצופה לפני הצפייה אוי לא, שוב פעם אני צריך להיות נמס בפתיח ולהצחיק את כולנו עם בדיחות... אבל לא נורא, איך בא לי כבר לראות את החברות הנהדרת ביותר בעולם- של מור ורוני! מה? אה, מור וליאנה, כן, גם שם יש חברות לא קטנה. והמשך הרפתקאותיו של אליהו לרר בעולם החילוני, הפעם עם הצינית ממחנות ההשמדה.

שימו לב: ב-13:00 יעלה ליוטיוב פרק מאחורי הקלעים מיוחד בו אלכס תנסה להבין מה קרה בעונה הראשונה.

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
אז מה מבינים?

אלכס קורעת אבל מצד שני בחוזה שלה לשחק דכאוניות.

מנור כרגיל נהדר.

מור שחקנית קומית בחסד עליון, לא רואים אותה מספיק בזה.

ואני לא יודע מה איתכם, בבחירה בין ישי לאלכס, אני מאמין לישי. אתם לא רוצים שהוא ידקור אתכם, כן?
 

YossihNew

Well-known member
פרק 44- חתונת הדמעות |כלה| ;-(


אז מה עבר על הדמויות שלנו בארבעת החודשים האחרונים?

איך אליהו יסתדר עם האיחוד המשפחתי?

למה איתי בדרך לפרינסטון?

ומה יקרה בחתונה הכי מדוברת בעולם סדרות הנוער?
 

YossihNew

Well-known member
איך התגעגעתי לשקופית...

תדעו לכם, אנשים יכולים למות במקוואות האלה. נקווה שדניאל לא. אוי לא, אבל אמרתי לכם שהוא מהמאפייה, לא מהמאפיה! זה אבא שלו?

אני נמס מהפתיח! כן! נמס מהפתיח שוב! ולא מבין למה רועי אמר שקיצרו אותו. השאירו אותו בול אותו הדבר. ולמה לא עשו פתיח חדש עם חני ודנה?

כן, התמונה. אני ורועי דיברנו המון על התמונה ואני מקווה שזה לא רומז מה שאני חושב שזה רומז. לא ידעתי שחני זה מחנה. אז דבורי זה מדבורה? איזה צחוקים שהם כתבו למניינם. רגע, אז אנחנו בפברואר- העונה הקודמת נגמרה באוקטובר? היא הייתה בחופש או משהו, לא? דניאל של חני. איזה יופי. דניאל מאפייה! זה השם שלו שהיה אמור להיות. מה שמוביל לבלבול קל בקרב משפחת איינשטיין. מוזר לי שטלי קיצרה שיער. חבל, היא מהממת בארוך! אמירה, איך את תגישי מועמדות לתפקיד "אשת אכיפת החוק שאנו זקוקים לה" אם תהיי כזאת קלולסית כאילו את... את... לא יודע, בטלנובלה בע"מ או במיכאלה, משהו שלא ראיתי אבל אני אראה, נשבע לכם לגמרי. טלי גם נראית הכי לא רצינית בעולם. חמודה! אבל הכי לא רצינית. איתי. שהוא לא איתי של מיכל קופר קרן.

לא הבנתי, זאת אמונה טפלה? דבורי נשארה אותו הדבר. רק מה שהזוי- היא מתחתנת! בעצמה! לא מור, הילה מתחתנת! אז כנראה הברכה של חני עבדה, ולא הבנתי למה דויד לא מנסה להשיג שוב ייחוס. ובכלל מה יקרה איתו, זה מעניין. כן, היא צריכה פאנית. יש דברים כאלה. זה לא פשוט? מה עם אליהו, זה לא פשוט! בא לי לראות את מור בפאה. אגב, ליהוק שאני לא מבין למה לא הגיע- לידור אדרי.

אז מה אתה מסתיר, בן אדם עם עור חלק באופן מוזר לחרדי? ולמה שוב יש ואן מסתורי?!

מיכאל גבעתי בצורה יותר מבוגרת. כן, הזוי שהם מתחתנים. לא מקובל בעולם שלנו. תמיד אחד מהם נוסע. מכיר אמהות כאלה, איתי. בפרינסטון יש דוקטורית נהדרת.

הכהה. הכלה הכי שווה במזרח התיכון כרגע, כי ניב סולטן התחתנה וכרגע אני מוכן לתת את זה לחני. איזה קטע, לדבורי יש חברות משלה. רגע, למה הן לא דנה פריד ורוני מרחבי? דניאל מאפייה, איזה עוד דניאל?

כן, שכחתי אותו, את יחיאל. מי זה אריה? אריה זה... לקחת מה? היי, העוגות של חני! אני מבין שהלכתם על הרעיון של עוגת הפרג!

איך התגעגעתי לבית הספר הזה. קצת פחות לאדם ושחר כי חבר'ה, אלוהים יודע שהעונה יהיו דברים מאוד מסובכים בממלכת סלוצקי-מרון-קליין. רועי, עומר, ליאנה, מור ורוני. כולם בבת אחת. אתם תעמדו בזה?! ציפיתי לכניסה יותר גדולה של אליהו. או יותר להתמקד בו. אה, אתה הבמאי החדש! אותה דמות כל פעם, הוא הורג אותי. אותה דמות! קללת המורה להתגוננות, אדם! קללת המורה להתגוננות! ותיזהר, זה אומר שאתה מאבד זיכרון העונה או נעול בארגז. בלפור עסוק בזמן האחרון. ילדים וטיולים. נוצות. סיפורו של אליהו לרר. אגב, שחר מתלבשת קצת יותר צנוע או שנדמה לי? למה יש לבל מון לייט קעקוע של "לא אירא רע"? עכשיו הכל ברור. בלפור ובל, עכשיו הכל ברור. בל מון לייט זה שם יפה, אגב. אור ירח יפה. צינית כהרגלה. אבל נראית דמות ממש מעניינת, מאוד. עוד לא ראיתי נערה כמוה. כה מוזרה, ישמור האל. לא יוצאת עם בחורים, מתעניינת בספרים, וראשה בעננים. כן, זוהי בל. אבל בל, למה השיער שלך צבוע? זה התחום של ליאנה. בחור ישיבה. אה! ובסוף הוא מוצא את השידוך שלו במקום הכי לא צפוי- האחות של שותפו לחדר, הפמיניסטית והלוחמנית. מופרך מדי? חבל, חשבתי שזה ימכור... בוא'נה, הם לא שינו את הצלצול! נוצות, זה כי אדם גיי, לא צריך להגיד אפילו, והוא מתגעגע לימים היפים של האירוויזיון. דנה, כל זה מתחיל מזה שאת לא נשארת למבחנים. דניאל מאפייה!

אני לא זוכר אם אמרתי את זה אז... רוב הסיכויים שכן... אבל גם בלפור היה ראשיבה לא רע בכלל. נכון, זאת חני. נשארו הכי חמודים! מתקלקל, אבל היא ההשגוחה. עכשיו אני זוכר שעומר שחקנית מצוינת. לא בהכרח את הדמות של גל, גל קצת צעקנית ואת זה ברור שהיא יודעת לעשות, אלא את המורכבות שבשחר. זה חשוב.

אביבה בן חיים? אוקיי. נוטה, נוטה. מה התפקיד החדש באמת? עוד פעם מלך הפסטות... תסגרו ביניכם מי מכין איזו פסטה. איזה יופי שזאת בני ברק אז זה נראה אותו הדבר.

משהו שיגרום לצרות.

איך רציתי לראות את מור בפאה. לך כבר הייתה, דנה. תמיד הכל נקטע. תמיד מתערבים.

מור בשמלת כלה. כל שאיפותיי התגשמו. הנה הוא, חזר לסורו.

רגליים קרות, מה? מי מאיים עליו? נו, מה המילה לנוער שוליים חרדי? ש... שב...

שמישהו יביא לי סכין! סליחה, תגובה אינסטינקטיבית. איזה מוזר זה לראות את ישי ללוש ככה. רגיל שהוא מוציא סכין על כל שטות. אבל התרגלנו לאוראל, נתרגל גם אליו.

איפה החברה החב"דניקית? כן, מה עם דויד? המשמחים זה האלה שמרקידים?

יחיאל, למה אתה מתנהג כמוני בהשקות? אריה זה אח של דניאל, שבאמת מהמאפיה?

די לדבר על חתונת דנה ואיתי. מספיק. עמית. עמית ארגמן. נכון.

סצנות מוזרות. נכונות מאוד, אבל מוזרות. אמרו את המילה "ייחוד". אני רק אומר.

עכשיו הוא היה עד למשהו? תמיד מישהו עד למשהו וצריך להעיף אותו.

אם רק אנשים היו עונים לטלפון! מפתח. מפתח למה? זה מפתח לכספת בטח. תמיד מביאים מפתחות לכספות. שון! מה אתה עושה פה?! חשבתי שאתה ב... אז למה שלחת את אלה ל...

דבורי, תני קולך בצעקה ותצעקי שיבואו. חדר ייחוד? זה איסור! במבטא אשכנזי!

מה קרה, החתונה התבטלה? עוד פעם עדים, למה תמיד אצלם יש עדים ועניינים... מי זה אריה בשבילם?

מסכנה חני.

יסקלו אותך באבנים, כן. חושבים שזה מצב רגיל של חתן.

חני הפכה לכלה. ממש. כלה לא קלה, אבל כלה. אולי הוא ושחר נסעו לעתיד, ל... אני לא אקדים את המאוחר.

הטבעת הלכה... דניאל הלך...​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
לא מבין למה רועי אמר שקיצרו אותו. השאירו אותו בול אותו הדבר. ולמה לא עשו פתיח חדש עם חני ודנה?
יותר זרוז של הפתיח .
שים לב שהפתיח של העונה הקודמת היה עם יותר היבט על ליאנה ויותר קטעים .. פה צמצמו אותו ..
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זה שזה אותה מוזיקה , לא אומר שלא צמצמו...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כאילו קצר בצורה לא בולטת .. תצפה בפתיח של העונה הראשונה ובפתיח של העונה הזאת ברצף ותראה את ההבדלים...
 

YossihNew

Well-known member
רשימת שחקנים מלאה:

ליאנה עיון- דנה ארגמן

רועי רשף- איתי בן חיים

מנור חקק- אליהו לרר

עומר נודלמן- שחר אלוש

רועי רביב- אדם אוחיון

טלי שרון- אמירה ארגמן

עידו אליאלי- דניאל צוקר

רותם קינן- יוסף בלפור

מור סרוסי- חני רבינוביץ'

הילה הרוש- דבורי רבינוביץ'

אורי זעירא- יחיאל

יואב רוזנברג- דויד ישרואל לייבה

יעקב אוחנה- חבר של דויד

מוריס כהן- רב יצחק רבינוביץ'

ישי ללוש- אריה

עידן מי רון- אחד מהחברים של שלומי

אלכס זילברג- בל מון לייט

יהודה בוחבוט- שלומי

רוני מרון קליין- חרדית שעומדת לבגוד בחברתה הטובה, מור, ולגנוב לה את דניאל. כלומר, לעשות לה שירלי.

שמוליק כהן- מה השותף של בנדה מהכלא עושה פה?

ליאת לני פישמן- מחזאית, אז אולי קשורה לתיאטרון?

לירון לבו- עמית ארגמן (באיזו מתכונת? לכו תדעו)

אופיר גלילי- ?
 
נערך לאחרונה ב:

שיר m

Well-known member
תסלחו לי שאני מקפיצה את השרשור
איזה פרק מעולה
כבר שכחתי כמה הסדרה טובה
התגעגעתי לכולם שם
החדשים משתלבים יפה
והמתח מצויין
איזה כיף
 
למעלה