שרשור פנטזי בוקינג לרסלמניה

deathcaster

New member
שרשור פנטזי בוקינג לרסלמניה

או במילים אחרות : מה היית רוצה לראות ברסלמניה, אבל אתה יודע שזה לא יקרה?" ברוח השרשורים השטותיים והנפלאים שהיו לנו לאחרונה בפורום ובקומונה... הגיע זמנו של שרשור הפנטזי בוקינג ל"סבא של כל אלה" (grandaddy of them all) [כמה שזה נשמע איום בעברית) וקצת יצירתיות ... לא משהו בסגנון : "אדג' מנצח את ג'ריקו עם "חומות יריחו". אלא משהו בסגנון: "הולי שיט, זה כריסטיאן, כריסטיאן הסיח את דעתו של השופט, ג'ריקו מנצח !" יהיה נחמד גם פנטזי בוקינג שכל כולו הפרעות מסוג הנ"ל בכל הקרבות... יאללה שחקו אותה !
 

Ex Machina

New member
...

קרב ה - MITB : שמונה מתוך תשעת המתאבקים שעתידים להיאבק בעוד כמה רגעים על חוזה לקרב אליפות כבר נמצאים בזירה, ממתינים לאוון בורן, שאמור להיות המתמודד האחרון. לפתע, במקום שיר הכניסה של אוון, מושמע השיר הזה - http://www.youtube.com/watch?v=JXtuVCgtDSY מיותר לציין מי זוכה בקרב (ופודה את המזוודה באותו הערב והופך לאלוף), לא?
 

dannygoosh

New member
משהו אחד שאני ממש מת לראות

סוף הקרב של ברט-וינס מסתיים בשארפשוטר. וינס נכנע, הפעמון מצלצל, המנגינה של היטמן מתנגנת, אבל ברט לא משחרר, ממש כמו עם ג'רי לולר ב95. אחרי דקות ארוכות מאוד של שארפשוטר, ברט משחרר בסוף את האחיזה ווינס נלקח החוצה באלונקה. במשך שבועיים-שלושה אף אחד לא רואה ולא שומע מוינס, עד שבתכנית ראו אחת הוא פתאום נכנס, בלי המנגינה, בלי ההליכה, עם חליפת תורכיז מזעזעת, מתיישב לייד מייקל קול, שם אזניות ומתחיל לשדר את כל התכנית כמו וינס של תחילת הניינטיז. Vince has gone bananas!!!
 

ninjastar

New member
לא פנטזיה...לדעתי זה בדיוק מה שיקרה

מייקלס מספר לנו שהוא הולך לחסל את כ ל השדים שלו היום בקרב של וינס וברט הוא מתערב לטובת וינס אחרי שברט כבר נעל עליו את השארפשוטר...ככה להרגיש איזה ניצחון על וינס במיין איבנט טייקר מנצח נקי, ואז בסוף כשמייקלס חצי מת בזירה, נכנס ברט נועל עליו את השארפשוטר, ונחזיר את הסדר לעולם הזה (ברט ומייקלס חברים? זה קצת יותר מידי מטריד) במיין איבנט סינה מנצח, אבל אז נשמעת המוזיקה של הזוכה בMITB וזה לא אחר מאשר מאט הארדי.....................................................................................................................................................................................................................................................V1 הי, אולי בחיים לא נחזור לעידן האטיטוד, אבל לפחות יש סיכוי שיתחיל עידן המאטיטוד. (אני כבר מחכה לשמוע את ההקלדה, ואז העובדות על מאט אחרי מניה - מאט הארדי זכה באליפות העולם הראשונה שלו במניה 26.)
 

MeLaWaCh

New member
פנטזי!

אייץ' מנצח נקי את שיימוס ואחרי הקרב צועק על שיימוס "THIS IS EVOLUTION" אורטון נמצא במצב קשה כשפתאום אייץ' מגיע ועוזר לו לנצח(המשך של ראו האחרון) השניים יוצאים כשהם מרימים ידיים. בקרב של בטיסטה וסינה בטיסטה מנצח נקי ואחרי הקרב הוא פוגש את אורטון ואייץ' מאחורי הקלעים והם מתחבקים וכו' במאיין איבנט מייקלס מקבל טומבסטון כשפתאום טייקר קם, מסתובב לתוך RKO, קם בקושי לתוך פדיגרי, בטיסטה לוקח את השארית מבצע את הבטיסטה בומב וכשכולם מפנים את הזירה מייקלס מכניס בו סוויט צ'ין מיוזיק לתוך פרצוף שלו ומנצח את הקרב. אבולושן החדשה קמה! טוב לא באמת בא לי לראות את זה
 

pufpuf

New member
"מה? מה זאת אומרת בגלל תנאי מזג האוויר

המטוס של המתאבקים נתקע ואף אחד לא יספיק להגיע? יש לנו את רסלמניה עוד שעתיים! מה? יש רק שני מתאבקים שכבר הספיקו להגיע? מי? טוב, אני אדבר איתם..." |ניתוק| |שלוש דקות מאוחר יותר בחדר ההלבשה| "טוב, שון, מארק, תקשיבו, אתם חושבים שתוכלו למשוך את הקרב שלכם ארבע שעות?"
 
למעלה