שרשור פוקמון - עונה 12 - מהיום פרקים חדשים!

Piplup

New member
שרשור פוקמון - עונה 12 - מהיום פרקים חדשים!

שכחתי להודיע על זה אתמול שהיום יתחילו שוב פרקים חדשים... לא שאכפת למישהו חוץ מברודי XD פתאום דיסני משדרים פרק חדש בצהריים (14:25) ושידור חוזר למחרת בבוקר (8:55) כמו שערוץ הילדים תמיד עשו מוזר, עד עכשיו הם תמיד שידרו פרק חדש בבוקר ושידור חוזר באותו יום בצהריים (ערוץ הילדים תמיד עשו ככה בחופשים, אבל דיסני שידרו ככה -תמיד- גם בימים רגילים שאין חופש) פרק 593 / 1227 "אסטרטגיות מתפתחות" היכולת Static - לא היה לי מושג מה לעשות עם זה... כתבתי להם סטטיות אבל אני מודה שזה תרגום לא משהו וקצת משנה את המשמעות... הרי הכוונה לחשמל פה... הם עשו "סטטי" שאמנם זה תרגום נכון אבל זה נשמע קצת מפגר בהקשר הזה... "יכולת הסטטי של פיקאצ'ו גורמת לכך ש..." "סטטי הופעל" אולי עדיף "חשמל סטטי"? גם לא משהו אבל אולי יותר טוב... אבל בעצם אולי זה ארוך מדי... !!%#$%^$%@# "קבר אבן" אמרו כמו שצריך אבל נראה לי שבקטע אחד ברוק אמר את זה הפוך "אבן קבר" חוץ מזה הכל בסדר מבחינת תרגום זה רק אני או שמירון אהרונוביץ' נשמע קצת שונה בפרק הזה? הקרב היה שולט, אבל כלום לא יוכל להשתוות לקרב המדהים שיהיה בין אש ופול בליגת סינו! עדיין מעצבן אותי שהם משדרים את הפרקים במסך מלא... גם בפרק של היום היה קטע אחד שראו את דון אבל ראו רק את השיער שלה מאחורה ולא את הפנים שלה כי התמונה נחתכה כדי להתאים למסך מלא... זה מעצבן אני ממש מקווה שעד העונה הבאה יהיה ערוץ HD לדיסני וישדרו במסך רחב... אבל זה בטח לא יקרה מעניין מתי ישדרו את הסרט... מבחינת התאמה לפרקים כל רגע מעכשיו ועד פרק 37 יכול להיות מתאים, כי בסרט רואים שלאש יש מונפרנו שהוא "קיבל" בפרק של היום כשצ'ימצ'אר התפתח ולדון עדיין אין את סינדאקוויל שהיא מקבלת בפרק 38 אני בספק שהם באמת בודקים את ההתאמה לפרקים אבל סתם יהיה נחמד אם זה באמת ישודר בהתאמה... אני יודע שבאוסטרליה הסרט שודר לפני שהעונה בכלל התחילה ואנשים התלוננו ששידרו אותו מוקדם מדי ...אני כל כך חופר, בטח אף אחד לא טורח לקרוא XD
 

Piplup

New member
כן, אין לי מושג למה הם עושים את זה...

שידרו את 1-12, חזרו עליהם, שידרו את 13-26, חזרו עליהם ועכשיו הם התחילו 27 והלאה אני כבר מוכן לזה שאולי הם יעצרו ב 39 וימשיכו רק באוקטובר... אבל כבר סיימו לדבב אז יש מצב שישדרו ברצף את שאר העונה ויסיימו בסוף ספטמבר אני מניח שאחת הסיבות לזה היא שהם רצו להתחיל את העונה ביולי, תחילת החופש הגדול... אז הם לא נתנו לנלס מספיק זמן לדבב הכל ונאלצו לעשות הפסקות אם לא היו ממהרים כל כך להתחיל לשדר בטח יכלו לשדר ברצף, נגיד אם היו מתחילים לשדר רק בספטמבר למרות שניר אומר שהם עושים את זה גם עם אלאדין שכבר דובב אז לא יודע... אולי הם סתם אוהבים לשדר בחלקים? XD
 

Piplup

New member
פרק 594 / 1228 "תבוסה לא מוחצת"

Cheri Berry עשו "גרגר דובדיב" זה ממש, אבל ממש מפגר לדעתי... כי למשל גרגר Oran הם אומרים אורן כמו באנגלית ולא משהו עם תפוז... אני כתבתי ברשימות שלי שעדיף "גרגר צ'רי" כמו באנגלית כמו שהשאירו אורן באנגלית... אבל הם חייבים ללכת לפי מה שאושר להם אני לא מבין איך אישרו להם בצורה כזאת, שכמעט כל הגרגרים נשארו כמו באנגלית אבל חלק הפכו למשהו בעברית... זה לא הגיוני... צריך להתמיד בדרך אחת... זה כאילו פתאום יתנו שם עברי לחלק מהפוקמונים =\ חוץ מזה הכל היה בסדר מבחינת התרגום אהבתי את זה שאש מדוכא אחרי ההפסד ושדון עשתה הופעה רק כדי לעודד אותו... הם מאוד הדגישו את זה שאש ודון תמיד תומכים זה בזה לפי לוח השידורים ביום חמישי לא יהיה פרק, ישדרו כל מיני תוכניות בגלל ראש השנה... אני מניח שאולי גם בשישי יעשו ככה אבל עוד אי אפשר לראות בלוח השידורים
 

Piplup

New member
פרק 594 / 1228 "תבוסה לא מוחצת"

Cheri Berry עשו "גרגר דובדיב" זה ממש, אבל ממש מפגר לדעתי... כי למשל גרגר Oran הם אומרים אורן כמו באנגלית ולא משהו עם תפוז... אני כתבתי ברשימות שלי שעדיף "גרגר צ'רי" כמו באנגלית כמו שהשאירו אורן באנגלית... אבל הם חייבים ללכת לפי מה שאושר להם אני לא מבין איך אישרו להם בצורה כזאת, שכמעט כל הגרגרים נשארו כמו באנגלית אבל חלק הפכו למשהו בעברית... זה לא הגיוני... צריך להתמיד בדרך אחת... זה כאילו פתאום יתנו שם עברי לחלק מהפוקמונים =\ חוץ מזה הכל היה בסדר מבחינת התרגום אהבתי את זה שאש מדוכא אחרי ההפסד ושדון עשתה הופעה רק כדי לעודד אותו... הם מאוד הדגישו את זה שאש ודון תמיד תומכים זה בזה לפי לוח השידורים ביום חמישי לא ישודר פרק, ישדרו דברים אחרים בגלל ראש השנה... אולי גם בשישי יהיה ככה אבל עוד אי אפשר לבדוק בלוח השידורים
 

Piplup

New member
אוי, חשבתי שלא שלח... תמחקו אחת מההודעות

(וגם את ההודעה הזו)
 

Piplup

New member
עוד עדכון על BW - ג'סי וג'יימס בתלבושת חדשה!

http://www.tv-tokyo.co.jp/contents/pokemon_bw/chara/ תרדו עד למטה בעמוד הזה - רואים שלג'סי וג'יימס תהיה תלבושת חדשה, די דומה למה שיש להם כרגע, רק שחור כמו של רוב האנשים בצוות רוקט ולא לבן... גם רואים שאפילו לג'ובאני יש תלבושת חדשה ממש מעניין אותי למה הם מחליפים כי הם אמרו בעבר שהם עיצבו בעצמם את התלבושת הלבנה כי הם רצו להיות ייחודיים ולא כמו כל שאר חברי צוות רוקט, משהו כזה... ולמה טרחו לתת לג'ובאני בגדים חדשים? למה הוא בכלל מופיע שם באתר? אולי יהיה לו תפקיד חשוב יותר בBW?
 

Snake Bandage

New member
למה הם ממשיכים לשבור לי את הלב?

אני צופה עוד לילות שלמים של קריאת סיפורים מפחידים מתוך דיכאון עמוק בעתיד הקרוב.
 

Hawkgirl

New member
זו נראית תמונה ישנה של ג'סי וג'יימס

גם איך שג'ובאני נראה.... בטוח לא סתם לקחו איזו תמונה שלהם? אם יגרמו לג'סי וג'יימס ללבוש שחור.... זו תהיה טרגדיה... טעות ענקית..
 

Piplup

New member
רותם, זה האתר הרשמי של BW - זה אמיתי בטוח

בדיוק אייל (של פוקמון, לא של הפורום הזה) שאל אותי היום מה דעתך על הבגדים החדשים שלהם ואמרתי לו שאני לא חושב שממש אכפת לך... XD אני דווקא אוהב את זה, סוף סוף יש להם בגדים חדשים (אפילו אם זה בעצם אותו דבר רק הצבע שונה) אחרי 13 שנים שאש כבר קיבל בגדים חדשים כמה פעמים אני חושב שהם אפילו נראים יותר מגניב בבגדים האלה... במיוחד ג'יימס מישהו אמר שזה יותר אפור ולא שחור ובאמת נראה לי שהוא צודק- הכפפות שחורות אבל הבגדים עצמם יותר אפורים, ככה שבעצם הם עדיין נראים שונה משאר חברי צוות רוקט שבאמת לובשים שחור... גם בתלבושת השחורה של צוות רוקט הכפפות אמורות להיות לבנות כמו שאפשר לראות בתמונה הזו: http://trsrockin.com/images/bc_again.jpg אז אני שמח שהם עדיין בתלבושת ייחודית ולא זהה למה שלובשים כל חברי צוות רוקט אני לא מבין למה הם טרחו עם ג'ובאני... אני בספק שהוא פתאום יהיה בתפקיד משמעותי אבל אני לא מוצא סיבה אחרת שיטרחו לתת לו בגדים חדשים... אפילו לאוק לא עשו את זה
 

Hawkgirl

New member
מה זה BW?

אמיתי זה בטוח, מעודכן? לא בטוח.. התמונה של מיאו היא מלפני 982375927923769 שנה...
 

Piplup

New member
BW זו הסדרה החדשה / המשחקים החדשים

למשחקים קוראים Black & White לסדרה קוראים Best Wishes שניהם בקיצור זה BW וגם כשכותבים בסט וויש ביפנית זה יוצא בסטואישו, ולאזור החדש קוראים אישו זה האתר הרשמי לסדרה והתמונות שם הם בטוח תמונות עדכניות לסדרה הזו וככה הדמויות יופיעו בסדרה הזו... בטוח נראה לי שאנשים קצת סגורים מדי לשינויים... זה נחמד לשנות אחרי 13 שנים שאש כבר קיבל בגדים חדשים 235235 פעמים... ולדעתי העיקר שהם עדיין לובשים תלבושת ייחודית ולא זהה לשאר חברי צוות רוקט, אני שמח שהיוצרים זכרו את זה שהם לא אהבו את התלבושת הקבועה של רוקט ולגבי מיאו, טוב... אין הרבה מה לחדש בו, זה לא שהוא לובש משהו XD אז זה לא מפליא אותי אם השתמשו בתמונה ישנה שלו...
 

Piplup

New member
פרק 595 / 1229 "עידוד הבריאות של טאנגרות"

Hidden Power רוב הפרק אמרו "כוח חבוי" כמו שצריך, בסוף הפרק אמרו "כוח נסתר"... (וכן, אני יודע שזה גם תרגום אפשרי, אבל ברוב העונות הקודמות עשו חבוי ובמשך כל הפרק אמרו חבוי... פתאום בסוף הפרק יש למתקפה שם אחר) Sitrus Berry הם עשו "גרגר אדר" למרות שבעבר קראו לזה סיטרוס באנגלית ולמרות שגם בפרק הזה הם אמרו Oran Berry "גרגר אורן" ולא עשו משהו עם תפוז... זה ממש מפגר שחלק מהגרגרים הם אומרים באנגלית וחלק בעברית... הם צריכים להתמיד בדרך אחת ולדעתי עדיף להשאיר באנגלית... זה כמעט כמו לתרגם שמות של פוקמונים =\ חוץ מזה הכל בסדר... מאמוסוויין שולט!
 

Piplup

New member
פרק 596 / 1230 "מנצחים את הקושי והטירוף"

אמרו הכל כמו שצריך! Pokemon Hustle עשו "טירוף הפוקמונים"... נשמע קצת מוזר אבל האמת שאין לי הצעה טובה יותר אז שיהיה Drain Punch עשו "אגרוף שאיבה" כמו שצריך אבל בפרקים אחרים את Mega/Giga Drain הם עשו "ניקוז מגה/ג'יגה"... לדעתי עדיף להיות בהתאמה ולעשות גם אותם שאיבה... (שאיבת מגה/ג'יגה) אבל זה כבר לא תלוי בי, הם העדיפו להשאיר ככה אני עדיין מקווה שיתנו לי לתקן להם את כל המונחים... אמרתי להם שאני רוצה, אני מקווה שיחזרו אליי בקשר לזה בקרוב...
 

Piplup

New member
ליירה וקורי מופיעים בפרקים 38-42

היום שודר 31 חמישי-שישי לא ישודר פרק אז עד סוף השבוע הזה ישדרו רק עד 33 אז נראה לי ש- 38 ישודר ב- 16.9
 

Piplup

New member
פרק 597 / 1231 "שער להריסה"

אין הרבה מה להגיד, אמרו הכל נכון... לגבי הפרק עצמו, קצת עצבן אותי שהם הראו את השלוס הכחולים רק לשניה אחת... את הורוד ראינו כבר 32532 פעמים... היו צריכים את הורודים לתקוע לשניה בהתחלה ואת הכחול שיהיה עם החבורה במהלך הפרק ולא להפך אבל טוב, לפחות טרחו להראות את השלוס הכחול... את שתי הצורות השונות של בורמי לא ראו בכלל... (וואו בטח לאף אחד אין מושג על מה אני מדבר אה? XD )
 

Piplup

New member
פרק 598 / 1232 "שלושה צדדים לכל סיפור"

שוב, ממש מעצבן אותי שחלק מהגרגרים נשארים באנגלית וחלק מקבלים מילה בעברית... גרגר אורן, גרפה, לאם... ופתאום עגבנית זה פשוט מפגר... אני לא מבין איך אישרו להם את זה ככה... צריך להתמיד בדרך אחת (ולדעתי לפחות עדיף להשאיר באנגלית כמו שעשו לרוב הגרגרים) חוץ מזה הכל בסדר נראה לי שהייתה הפרעה בתמונה לרגע בתחילת הפרק... אני אצפה שוב בשידור החוזר מחר ונראה אם זה יהיה שוב
 
למעלה