שרשור פוסט לידה

איך התזונה שלך? ובנוסף -

האם יצא לך לנסות בלי ללחוץ? גם אני בעבר חשבתי שלוקח המון זמן בלי ללחוץ, ואכן יש פעמים שזה לוקח זמן, אבל תשמעי - שווה כל הזמן הזה, אם הטחורים נכנסו בחזרה אחרי 10 ימים מהלידה... אני חשבתי שחודשים אני אסתובב עם הדבר הזה...
 

נבט1

New member
שאלה על המשחה וטחורים בכלל...והמלצה.

אני שבועיים אחרי לידה, אתמול הייתי בשירותים וכאב לי מאד (סליחה על השיתוף). מהסתכלות.. יש לי חשש שיש לי טחור (או טחורים?) אבל לא מהסוג היוצא אלא נימים נפוחים. האם המשחה עוזרת גם לזה
מה עוד עוזר
איך מעבירים את זה?? זה כואאב. אני לא לוחצת ולא מתאמצת אבל זה קרה.. זה לא קורה בד"כ ישר אחרי הלידה
מוזר שהגיע רק שבועיים אחרי.. והמלצה- אני אחרי הלידה במשך 4 ימים הייתי עושה כל בוקר חוקן (של בי"ח, שנותנים בחדרי לידה) ביקשתי במחלקה ונתנו לי. זה לא יוצא לבד וזה מאד קל ומקל עם החוקן... (לעומת הנרות שפחות נעימים..) ממליצה מאד!
 
ממה שהיה אצלי לפני הלידה -

במהלך ההריון קרה משהו דומה למה שאת מתארת, וזה קרה כתוצאה מיציאה קשה מאוד. לא היו טחורים, אבל כל האזור היה נפוח וכואב. ההממליס עזר לזה. המריחה היא חיצונית ולא פנימית, אבל זה בכל זאת עזר אצלי (אני כמובן לא יכולה להבטיח אצלך מה זה יעשה
) בעבר גם משחת פרוקטו-גליבנול עזרה לי, ובה כן השתמשתי שימוש פנימי. תרגישי טוב!
 

Elanor Rigby

New member
2 שאלות אחרי לידה

1. כמה זמן אמור להימשך הדימום שאחרי הלידה? 2.אחרי כמה זמן מותר לקיים יחסי מין במידה ואין לי תפרים?
 

litalia

New member
אצלי

1. נמשך כ 6 שבועות, מתוכם כ3-4 שבועות דימום חזק. 2. לפי מה שהבנתי כשהרחם מראה התכווצות תקינה. לכי לביקורת שאחרי לידה אצל הרופא נשים שלך. אני הלכתי אחרי חודש בערך והוא ישר אמר לי אחרי הבדיקה שאני כבר יכולה , אבל אותי הדם הגעיל..
 
סקס אחרי 6 שבועות

וגם זה אחרי שביקרת אצל הרופא דימום יכול להיות שבועיים ויכול חודש+
 
דימום זה אינדיבידואלי

הדימום יכול להימשך גם מעל חודשיים, עם הפסקות, עליות וירידות (זה מה שהיה לי ורופא אמר שזה בסדר, פשוט הדם נצבר בכל מיני מקומות ברחם ויוצא בחלקים). אבל יכול להיות גם דימום קצר בהרבה. אם משהו חשוד בעינייך, תמיד כדאי להתייעץ עם רופא. יחסי מין מלאים - אחרי 6 שבועות לאחר בדיקת רופא ובהתאם להרגשתך כמובן. מזל טוב להולדת רומי! תהנו ממנה!
 
מצטרפת לשאלה לגבי דימום - בספרים כתוב שבוע

אבל אני כמעט שבועיים אחרי הלידה של הקטנה, והדימום נמשך. אני קוראת פה שכל מי שהגיבה - הדימום אצלה נמשך יותר זמן. אין לי כאבים או משהו, פשוט דימום שנמשך, אך לא הפרשות חומות או כהות, אלא דימום. מנסיונכן זה תקין?
 

irkauskas

New member
כנראה שעניין הדימום

לכל אחת אינדיוידואלי. אחרי שבועיים בדיוק יצאה לי קריש דם מאוד גדול, ואז שבועיים של הפרשות. לאחר 4 שבועות סה"כ נפסק.
 

umjojo

New member
עונה

1. אומרים שבין שבועיים ל6 שבועות. כשאחרי שבועיים הדימום אמור להיחלט משמעותית. 2. אחרי 6 שבועות מינימום- אחרי בדיקה+אישור מהרופא שה'עניינים' שם בסדר.
 
מניסיוני

1. בערך כ3 שבועות 2. לי אמרו בכמה הזדמנויות (הרופאים שלי) שכשאין דימום והיולדת מרגישה נח וטוב אפשר ולא צריך לחכות לבדיקה שאחרי הלידה.
 
למעלה