שרשור פוסט (כי לא ראיתי שיש
)

astrid2

New member
בדיוק כמו אצלנו....

בכלל הימים האחרונים קשים... הוא בוכה פחות ( כי הוא לא מספיק, אני ישר דוחפת לו ציץ) אבל הוא בקושי ישן... כנראה קפיצת גדילה
 

astrid2

New member
הוא בן שבוע+3

וקפיצת גדילה זאת מן ״תקופה״ כזו שהם יונקים הרבה יותר כדי להתאים את קצב ייצור החלב לקצב הגדילה שלהם, ככה הבנתי... קורה בערך בגיל 10-14, שלושה שבועות, שלושה חודשים וכו. זה נמשך כ-48 שעות. לי היה לילה לבן איתו בשישי, אבל היה שווה את זה, כי היום גילינו בטיפת חלב שהוא עלה 200 גרם!
 
יופי
שימשיך כך!


אנחנו כבר באותם הרגלים רצוף מאז גיל שבוע וחצי (הקפיצה הראשונה המשוערת) ועד עכשיו, שלושה שבועות, לזה התכוונתי...
 
איזה סיבוכים?

הייתי עם התקן של מירנה שנתיים וחצי(אפשרי חמש שנים) הוצאתי,ונכנסתי להריון ישר לא היהשום סיבוך היה מאוד נוח,והיה לי מחזור של איזה יום פעם בחצי שנה,כן כן..
 
כן

כתבתי לך בתגובה למישהו בכל מקרה גלולות עשו לי,מיגרנות חצ'קונים,והתנפחתי ממש מירנה לא עשתה לי כלום,זה סוג שונה של הורמונים,הם לא בכל מחזור הדם,כמו גלולות או משהו כזה ונראה לי בילבלו אותך פה בהתקן הורמונלי-מירנה המחזור יכול להיעלם לגמרי,או להיות פעם ב,ומאוד חלש הסיכוי להיכנס להריון,רגיל או חוץ רחמי שואף כמעט לאפס(מה שממש לא נכון לגבי התקן רגיל) ולא,הוא לא יכול בטעות ליפול
בהתקן רגיל,הדימום יותר כבד מהנורמלי..
 
תודה על ההתייחסות, עזרת לי מאוד


גם בי הגלולות עשו כרצונם
מקווה שההתקן יהיה טוב יותר לגופי, הרופםא נשים אמר שזה עולה 450 ש"ח אחרי השתתפות של הקופה, זה בטוח ההורמונלי נכון? (לא ידעתי שיש כמה סוגים אז לא שאלתי)
 

ט ו ש ה

New member
לא אצל כולן יש דימום מוגבר

גם אני, וגם כמה מחברותיי שמסתובבות עם התקנים רגילים לא סבלנו מזה בכלל. המחזור הראשון אחרי ההתקנה היה טיפה יותר ארוך וכבד, וזהו. אני איתו כבר 3 שנים.
 

ט ו ש ה

New member
בלי לקרוא תשובות קודמות - ממליצה בחום רב

גם מניסיוני האישי, וגם מניסיוני המקצועי. כמו שבטח אמרו לך יש שני סוגי התקנים - עם או בלי הורמונים. לי אישית יש בלי הורמונים ויתרונותיו הברורים מבחינתי הם אלה: 1. מסיר מעצמך את הצורך לזכור לקחת גלולות/להחליף טבעת ושאר אמצעים עם פוטנציאל שיכחה. 2. שומר על המחזורים הטבעיים שלך, ובכך לא מפריע לפעילות ההורמונלית התקינה של הגוף. 3. נטול הורמונים, מהבחינה הזאת שלא חושף אותך למסות ההורמונים שנמצאות בגלולות ובטבעות. 4. זול. 5. החדרה פשוטה והוצאה פשוטה לרוב.
 
מחפשים מקום לאירוע לצווארונית

גם זה בשרשור פוסט, לא? אנחנו מחפשים מקום באיזור השפלה. ל150 איש בערך. יש למישהו המלצות ??
 
למעלה