שרשור עדכונים אולימפיים - 20.2

yd11

New member
בני רייך מוביל כרגע

עם 1.06 יתרון על מילר וסוינדל
 

yd11

New member
בודה מילר מחוץ לפודיום

בודה מילר מחוץ לפודיום בהפרש של 0.01
 

yd11

New member
../images/Emo106.gifבנג'מין רייך מנצח בסללום הענק

1. בני רייך (אוסטריה) 2. ג'ואל שאנל (צרפת) 3. הרמאן מאייר (אוסטריה)
סיכום: תחרות מעניינת ביותר וצמודה. בודה מילר שיפר את המיקום שלו לעומת הסיבוב הראשון אך עדיין אכזב קצת. פער השיא שלו במסלול עמד על 1.12 אבל בסיום הוא היה רק 0.97. בני רייך בהופעה מעולה ובתוצאה כוללת של 3:05.00. בורקו הקנדי שהוביל לאחר הסיבוב הראשון מאכב מאוד ומגיע רק 0.98 אחרי בני רייך. נקווה שיורוספורט ימשיכו לשדר גם את מיכאל שלנו.
 

yd11

New member
ממ קצת תיקון

הפער של בודה מילר היה לעומת המקום הראשון שהיה אז.. בני רייך אח"כ עקף אותו ב1.06..
 

Dannycom

New member
רייך ניצח בג'יאנט סלאלום

בנג'מין רייך מאוסטריה זכה במדליית זהב ראשונה שלו כשזכה בתחרות הג'יאנט סלאלום. שוב הפתעה צרפתית (לשמחתו הרבה של אורן) כשג'ואל שנל זכה במדלית כסף והפתיע את כולם. במדליית ארד זכה הרמן מאייר האוסטרי האגדי.
 

Dannycom

New member
../images/Emo106.gifנשים: זהב שני לדורפמייסטר

מיכאלה דורפמייסטר זכתה היום במדליית זהב שניה בסקי אלפיני. לאחר זכייתה במדליית זהב בדאונהיל, מוסיפה דורפמייסטר מדליית זהב נוספת בסופר ג'י. יאניצה קוסטליץ' זכתה במדליית הכסף ואלכסנדרה מייסניצר האוסטרית זכתה בארד. דורפמייסטר מביאה מדליית זהב שישית לאוסטריה שמשתווה לרוסיה במניין מדליות הזהב. שתי המדליות של האוסטרים מביאים אותם למקום השלישי במניין המדליות הכללי עם 14 מדליות.
 

nitsansh

New member
שימו לב למאזן של יניצה

4 זהב ו-2 כסף... סה"כ 6 מדליות מ-7 נסיונות... ובכושר שלה אין סיבה שהיא לא תזכה בעוד 2 מדליות... והיא רק בת 24, אז זו בטח לא האולימפיאדה האחרונה שלה...
 

yd11

New member
לא מראים את רנז'ין...

כמו שהיה צפוי לא משדרים את מיכאל...
 

yd11

New member
../images/Emo106.gif דורפמייסטר מנצחת

1. דורפמייסטר (אוסטריה) 2. קוסטליץ' (קרואטיה) התחרות לא הסתיימה אך נשארו רק מתחרות חלשות ללא סיכוי למדליה. דורפמייסטר מנצחת ומעלה את אוסטריה למקום ה3 בטבלת המדליות (כנראה עד הערב בהחלקה על הקרח שהרוסים יוכלו לנצח). קוסטליץ' בהופעה טובה מאוד והייתה יחסית קרובה לנצחון.
 

Dannycom

New member
הרבה פעמים יוצא ששניים כותבים ביחד

אבל זה לא מפריע לי כי לכל אחד יש את זווית הראייה שלו על המתרחש ולפעמים אני גם מעדיף שמישהו אחר ירשום מחוסר זמן. מחר אני לא אהיה כל היום ואראה את התחרויות המרכזיות (שילוב נורדי ובעיקר מירוץ השליחים גברים בביאתלון שהוא אחד מאירועי השיא בשבילי באולימפיאדה) בהקלטה. אשמח שמישהו יעדכן מהשטח (ואני אשתדל לא להיות בפורום אז אל תשאלו אותי שאלות לפני שאגיב תגובה ראשונה בערב). אה מחר אני גם אלך לישון מוקדם כי עם כל הכבוד, הציון בבחינה שתתקיים ביום רביעי ב- 8:30 בבוקר יותר חשוב לי מהחלקה אומנותית נשים. גם ביום רביעי לא אהיה כאן ואראה את הספרינט בקרוס-קאנטרי בהקלטה (אחרי סלאלום נשים). מקווה שתסתדרו בלעדיי.
 

nitsansh

New member
זה יהיה קשה, אבל נשתדל...

אני מתכנן לראות מחר את הביאתלון והק"ק של השילוב נורדי... זאת אומרת שאני צריך לצאת מהעבודה מ-12.30 עד 15.30... בערב אני צריך ללכת למשחק כדורעף... אני מקווה שהוא לא יהיה ארוך מדי ואני אגיע ב-20.30 לתחילת השידור של הנשים ביורוספורט... ביום רביעי אני מתכנן לראות את הספרינט בק"ק של הגברים... אחרי זה יש סנובורד וסקי אלפיני ולא בטוח שאני אוכל להישאר לראות את שניהם... סידרתי שמישהו יחליף אותי בעבודה מחר בערב כדי לראות את המקצה ה-2 בסלאלום ואת האריאלס...
 

nitsansh

New member
יש שינויים בשעות

בסקי אלפיני, הג'יאנט סלאלום לגברים נדחה בשעה. המקצה ה-1 יתחיל ב-11.30 והשני ב-15.00. הסופר ג'י לנשים יתקיים ב-15.45. השידורים של הקרלינג ישתנו בהתאם.
 

nitsansh

New member
הגיע המשיח???

לא יאומן... ערוץ 2 יתחילו לשדר לפני יורוספורט!!
 

Anna93

New member
שאלה

האם הזוג הקנדי שנפל אתמול (אלו שנפצעו) ישתתף גם היום?
 

yd11

New member
../images/Emo26.gifטבלת המדליות../images/Emo36.gif

גרמניה עם 7 זהב, 7 כסף ו4 ארד. ארה"ב במקום השני עם 7 זהב, 4 כסף ו2 ארד. אוסטריה בעקבות הניצחון של בני רייך והמקום ה3 של מאייר תעקוף את רוסיה ותיהיה עם 6 מזהב, 5 כסף ו3 ארד.
 

yd11

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifמצטער תיקון../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

הטבלה באתר כבר התעדכנה ואני כנראה טעיתי אז הנה הטבלה: גרמניה - 7ז | 7כ | 4א ארה"ב - 7ז | 4כ | 2א רוסיה - 6ז | 5כ | 3א אוסטריה במקום ה4 עם 5 מזהב 5 מכסף ו2 מארד, וכנראה תעלה.. תלוי בדורפמייסר (סופר ג'י נשים) שכרגע מובילה.
 

nitsansh

New member
עם הזהב של דורפמייסטר יש לה 7

דורפמייסטר הצטרפה לסמיגון והשיגה מדלית זהב אישית שניה בטורינו...
 
למעלה