שרשור סכמים של הטכניון

uv1234

New member
בגרות בפיסיקה

סופי 97, אבל הייתי מקבל 100 אם לא הייתי דופק את החלק של פרקי-הבחירה...
 

0sveta0

New member
:(

אני קיבלתי בפיסיקה הכי גרוע מכל הבגרויות הטבלה לפניך מקצוע של פיסיקה מגן ציון בגרות פרקי בחירה 100 84 מכניקה 100 90 חשמל 100 51 מעבדה 100 98 בסופי יוצא לי 89.5 שזה 90 באסה הא?
 

kaizer souza

New member
אני מכיר אותך בכלל ?

שמש, הייתי כותב את זה במסר אישי אבל אי אפשר כי היא אורחת בפורום.
 

D a n n y b o y

New member
כעקרון אני כן מועמד...

אבל להנדסת חשמל-פיזיקה. אבל אין לי סיכוי בכלל, העדיפות השניה היא פיזיקה ((חבל, הייתי רוצה שזה יהיה הנדסת חשמל. אבל החלטתי מאוחר מדי). אני מועמד גם לבן גוריון, לפיזיקה-מדמ"ח (נדחיתי, לפי האתר) ולפיזיקה "נקי". אני גר בבאר שבע, אז יותר נוח לי ללמוד בבן גוריון... אה, אני מקווה שהתכוונת אליי.
 

ofirgaon

New member
רק לתל אביב..

ורק הנדסת חשמל פיזיקה אם לא מתקבל אז לא הולך לעתודה
 

pl84

New member
מעדיף לטכניון

משום ש: 1. אני גר בחיפה 2. יש להם מדמ"ח 4 שנתי (הנדסת תוכנה למען הדיוק) ובאת"א יש רק 3תלת שנתי. יש לי פסיכו 719 וממוצע בגרויות: 114.7 לטכניון ו- 111.47 לאת"א. מה לגביך? נתונים? עדיפויות?
 

שמש27

New member
מה זה באסה... 90 בפיזיקה...

וזה עוד לפני הבונוס... ממש דיכאון... אבי ביטר ליצן ליד זה... תזכירי לי מחר לבכות קצת על זה... יו !!!!!!!!!!!!!! חרשנים !!!!!!!!!!!!!! חלאס !!!!!!!!!!!! ואל תעלבי, סבטה (האור של הפורום) - הכל, אבל הכל, בכיף !
 

eitan007

New member
זו בעיה קשה וצריך לעשות משהו בקשר

לזה. אני מתכוון לכך שיש הבדל עצום בהגשות של מורים שונים בבתי ספר שונים. כי אצל המורה שלי בחיים לא היית מוגשת על ציונים גבוהים כל כך. למעשה בכל אחד מארבעת הפרקים שיש הוגשתי על ציון יותר נמוך מאשר שקיבלתי בבחינה אחר כך. וזה לא בגלל שהייתי גרוע במהלך השנה, זה כי המורה שלנו חתיכת קמצן שעושה מבחנים קשים בארבע רמות מעל הבגרות, מגן עוד יותר קשה שחצי כיתה לא הספיקה בזמן והוא עוד מגיש אותנו על ממוצע נקי, כשהוא עושה טובה למישהו אם הוא נותן נקודה שתיים בונוס. הדגמה, הנה ציוני הבגרות, בסוגריים ההגשה: מכניקה 98 (92),פ´ בחירה 100 (96), מעבדה 100 (95), חשמל 95 (94). הגישו אותך כל החלקים על 100 ? אצלנו לא היה אחד כזה, וזה כולל אנשים גאונים ששניים מהם הולכים לתלפיות, אחד לפסגות, כש80% מהכיתה עומדת על 98-100 בחמש יח"ל במתימטיקה. כנ"ל לגבי המורה לאנגלית שבאופן עקרוני אוהבת לדפוק אנשים בהגשות אבל זה כבר סיפור אחר.
 

שמש27

New member
זה בסדר ../images/Emo13.gif... ו ../images/Emo49.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

 

dpaint

New member
שרשור סכמים של הטכניון

כל מי שיודע את הסכם שלו, מתבקש לרשומו הנה בשרשור. אני אתחיל: יש לי 95.83 על פי האתר של הטכניון.
 

0sveta0

New member
נו טוב, סליחה

יכול להיות שאתה צודק, בכללי יצא לי ציון טוב, אבל הכל בזכות זה שהשקעתי והמורה הייתה סבבה והביאה מגן מצויין, אבל פישלתי בבגרות, ורציתי לראות מה הציון של האחרים בפיזיקה, ואם רק אצלנו היו ציונים נמוכים בחשמל... ודרך אגב- תודה על המחמאה של האור- מאיפה אתה יודע את הפירוש של השם שלי?
 

0sveta0

New member
באמת בעייה

אצלי הסיפור די דומה במקצועות אחרים. אני בכלל לא אומרת שאני יודעת פיסיקה כל כך טוב. המורה שלנו היתה סבבה, אבל מה, בללמד פיסיקה היא לא משהו. הציון הכי גבוה שלנו בחשמל היה 79. בכל מקרה היו לא גם מגנים שהורידו. במתמטיקה קיבלתי בבגרות ממוצע 98, ומגן 85 בגלל שהמורה לימדה אותנו מצויין, ונתנה מבחנים ברמה של טכניון... תאמין לי הלוואי הייתי לומדת פיסיקה עם אותה מורה, לפחות הייתי אומרת שאנ יודעת פיסיקה...
 
למעלה