שרשור סטרייקפורס

danielmo1

New member
אפרופו ג'ו רוגן

רמפייג' כ"כ יצא עליו בראיון אחרון את האמת אני ביחד עם רמפייג' באותה דעה, אבל הוא שוב מדבר מעצבים וגם דיינה בטוויטר, לא מפסיק לקלל את מזאגטי חחחחחחחחח איזה איש
 

AmitNHB

New member
לא צריך להיסחף.

מבחינת איכות ? אכן, נהניתי. מבחינת כישרון ? אין ספק שיש המון כישרון בסטרייקפורס, אבל מהבחינה החשובה באמת - כלכלית ? עד שמישהו עובר את סף 100,000 הקניות ב PPV אין שום הצדקה אפילו לדון בתחרות ל UFC. השליטה שלהם בשוק פשוט מוחלטת.
 

KKOM

New member
את מי זה מעניין??

אתה בא לראות קרבות או דו"חות פיננסיים?
 

AmitNHB

New member
דיינה וויט, לורנזו ופרנק פרטיטה, סקוט קוקר,

מנהלים ובכירים ב CBS, וכו...
 

KKOM

New member
סבבה..

אבל לא אותי, כל עוד יש לי קצב של ארוע כל סוף שבוע כמו בחודש האחרון, האיכות היא שקובעת.
 

BeniTaz

New member
בשורה התחתונה אתה צודק

אנחנו נהנים וזה מה שחשוב אבל אי אפשר להתעלם מהנתונים הכלכליים לגמרי כי מסביבך ארגונים שנופלים כמו זבובים ואם סטרייקפורס (שכרגע משקיעים כספים) לא יעמדו ביעדים בעתיד- מספר מסויים של קניות והכנסה אז גם לא יהיה לנו סטרייקפורס בעתיד הקרוב.
 

KKOM

New member
נכון.

אני לא מתעלם רק מגדיר מחדש את סדר העדיפויות.
 

cat food

New member
אני כן מתעלם

אני רואה את הספורט הזה בגלל שזה מעניין אותי ולא בגלל שמעניין אותי כמה PPV יעשה קרב ספציפי, כבר אמרתי את זה פעם ואני אגיד שוב, מי שמעניין אותו PPV שיאכל נקניקיות ויראה יוסטון נגד קימבו, זה כנראה מגיע לו. אותי מעניינת רק איכות. הרי הבעיות הפיננסיות שלי לא מעניינות לא את לורנזו, לא את קוקר ולא את ג'ו קוקר. אז כן, לא מעניין אותי כמה קניות היו לאירוע ולא מעניין אותי כמה קולאטי עולה למכבי ת"א, אבל את כל שאר המדינה הזאת זה מעניין כנראה.
 

גיא ע

New member
../images/Emo58.gif לסטרייקפורס ולהורודצקי-אנתוני ב-WEC

נתחיל דווקא מהורודצקי - לוחם די מנוסה ככה בורח בלי לראות שרודפים אחריו? וואחד בעיטה חטף שם לפרצוף. וגם עצירה בעייתית של מזאגטי, הורודצקי היה באמצע סיבוב הצידה, לא ממש לא הגן על עצמו. אין מה לעשות, לקאנג לי אין עוצמה בידיים, וגם סנטר לא משהו, חצי סיבוב סמית נח מתחת ל-GNP שלו וקם כאילו כלום. שלושה סיבובים סמית חטף (איפה לעזאזל ההגנה שלו?) ומכה טובה אחת שלו גמרה את לי. קינג מו מרשים מאוד! וגם הכנעה יפה של ג'קארה.
 

yair_bar

New member
מנהל
קרבות די מעניינים וקצביים ב WEC

ישבתי עכשיו על לינקים ודי נהנתי.
 

zatochi

New member
לגבי מו ufc הציעו לו חוזה,רק שהוא סירב בטענה

שהוא רוצה להתחרות גם בארגונים אחרים כמו דרים למשל והחוזה של ufc הוא בלעדי רק להם!!!
 
דיעות ../images/Emo58.gif

רונאלדו ג'אקרה-מאט לינדלאנד. ג'אקרה נראה מצוין! עושה רושם שהוא לוקח את קריירת הMMA ברצינות ונראה שהוא עובד הרבה על הסטריקינג שלו. הוא עומד בביטחון ושולח קומבינציות יפות, עדין לא אנדי סאוור אבל בהחלט שיפור משמעותי מהקרבות האחרונים שלו. בהטלות ובקרקע הוא סוג של עילוי והעמידה שלו כבר הרבה יותר טובה משל שילדס, אני לא נותן לשילדס הרבה סיכוי מולו ולמעשה אני חושב שהוא אחד הMW הטובים בעולם היום! לינדלנד מבחינתו נראה איטי ועייף, חייב לפרוש לפני שיפצע קשה או שסתם יבזה את עצמו.
קינג מו- מייק וויטהאד. קינג מו לא מאכזב ומוציא עוד קבלה חשבונית לקרדיט שכולם נותנים לו
אני מאוד מקווה שהוא עובד הרבה BJJ כי האבקות וסטרייקינג לא חסר לו אבל הוא טרם נבדק כשהוא בתוך גארד של לוחם קרקע טוב או שהוא על הגב. וויטהאד עבד סביר אבל עלה לקרב עם עודף משקל וזה נראה כאילו זה הכביד עליו, הוא חייב להוריד הרבה משקל..
קונג לי-סקוט סמית'. כולם יכולים לקרוא לקונג לי בלוף אבל אני חושב שהוא כישרון ענק! לצערינו הבחור נכנס לספורט בגיל שהרבה לוחמים פורשים בו והוא לא נכנס במטרה לחפש את התחרות האיכותית ביותר שניתן למצוא אלא לבנות שם ולהתקדם לכיוון הקולנוע. היכולת שלו לתזמן מכות היא פנומנלית! השליטה שלו בטווחים ובתזמון זה דבר נדיר ויפיפה וחבל שלא זכינו לראות אותו נכנס לספורט בגיל 25 ועושה קריירה תחרותית. סמית' מצידו שוב ביצע קמבאק מהסרטים ואומנם זה מלהיב לצפייה אבל זה לא טורם יותר מידי למעמד שלו כי שלושה סיבובים הוא פשוט נכתש ע"י לוחם מוכשר יותר ממנו וניצח עם הרבה מזל.
ג'וש תומסון-גילברט מלנדז. בהחלט נכנס לתחרות "קרב השנה"! שני הלוחמים חיפשו במשך חמישה סיבובים לסיים את הקרב והיו לא מעט רגעים שהם פשוט עמדו אחד מול השני והחליפו מהלומות בסגנון של החזק שורד. מלנדז ניצח (בצדק) אבל שניהם שיפרו את מעמדם בקרב המעולה הזה. סיכום האירוע: 4 קרבות שכל אחד מהם יכול להיות קו מינאיבנט בUFC, כל שמונת הלוחמים נמצאים בטופ 20 לפחות של המשקל שלהם בעולם! ועוד זה ללא פידור, מוסאסי, אאוקי ועוד.. הארגון מתחיל לקבל עומק ונראה שכל חמשת המחלקות מחזיקות בשמות חמים שיכולים לתת פייט לכל לוחם בUFC אם כתבתי פעם שהתחרות מתחילה אז עכשיו אחרי שדיינה וויט נרדם בשמירה אפשר לומר שהתחרות בעיצומה!
 

tal7345

New member
../images/Emo45.gif+דעות ../images/Emo58.gif

מסכים לגבי לי. הבנאדם נתן הצגה לא נורמאלית, ואם היה מחליט לתת 4/5 מהמכות פטיש שלו בסיבוב הראשון ברצף הקרב היה נגמר ובצדק. אבל מה לעשות, סקוט סמית' מלך הדרמה של ה-MMA
אני חולה על הבחור הזה, רציתי שהוא ינצח אבל ת'אמת, לא הגיע לו בשיט. עוד דעות: -קינג מו נראה טוב מאוד אבל שחצנות עולה ביוקר, ברגע שהוא החליט לעמוד כמו בנאדם הוא סיים את הקרב. -ג'אקרה, עם כל הכבוד לשיפור שלו בעמידה, כמו ש"הפייט פרופסור" אמר היה פשוט מהיר פי 5 מלידלאנד המזדקן, שדווקא הראה כמה דברים יפים מהגב שלו אבל טעה שלא סגר את הגארד. -מלנדז-תומסון קרב השנה ב-MMA למען האמת בלי תחרות רצינית. פשוט שני תותחים אלה, כיף של קרב. לאחר הסיבוב הראשון חשבתי לעצמי שנראה שידור חוזר של הראשון כי תומסון הגיע כל כך חד, אבל מלנדז הפתיע אותי נורא עם ההכנה לקרב
הנאומים של שתיהם אחרי הקרב, החיבוקים והכבוד ההדדי עזרו לקרב להיחתם כקלאסיקה. אני חושב שלא צריך למהר עם קרב שלישי, זה כבר יקרה כי תומסון ירוויח את זה, הוא פשוט טוב מידי לקטגוריה הזאת. לסיכום, נהניתי ברמות, סטרייקפורס הופכת להיות מפלצת קטנה. וחשבתי שהאוהדים יתרגשו מההגעה של לאשלי, אבל נראה שהם יודעים מה זה איכות. גו הנדו!
 

cat food

New member
מחזק

קונג לי הוא עילוי בעמידה. טיימינג מטורף, דיוק, בעיטות מהירות ועוצמתיות, תנועת ראש וגם אגרופים מדוייקים כאשר הוא מחליט לשלוח אותם. סמית לא פיצץ שום בלון, אם כבר ה"בלון" ריסק והשתעשע איתו במשך 3 סיבובים. לבוא ולהגיד "סוף סוף התפוצץ הבלון של לי" זה פתאטי, זה נשמע כאילו רק חיכו להגיד את המשפט הזה בכוח, כי הקרב הזה מראה בדיוק ההיפך מהמשפט הנ"ל. לי זז עם הראש כל הקרב בצורה מדהימה חוץ מבנקודה אחת, למזלו הרע שם הוא איבד את הקרב.
 

Rapid נאור

New member
דעות לגבי מלנדז-תומפסון ../images/Emo58.gif

ראיתי את האירוע רק אתמול כי הייתי בחו"ל, אבל ממש התבאסתי מהקרב הזה - ולא כי זה לא היה קרב מעולה - כי זה היה. אולי לא היה הרבה קרקע, והיה סיבוב מת יחסית, אבל הם הלהיבו ונתנו הכל. מה שביאס אותי זה שהם נלחמו על החגורה של הLW. ולאף אחד מהם אין מקום בטופ 20 של הLW העולמי. וזה ממש עצוב.
 

KKOM

New member
וואו...

אין מקום בטופ 20??? ידעתי שה UFC עושים קמפיינים על גבול השטיפת מח אבל לא נתקלתי בדוגמאות עד עכשיו..
 

Rapid נאור

New member
בלי קשר לUFC....

הנה כמה שמות שהיו בכיף מכסחים את שניהם בקלות: אדי אלברז, יאכים הנסן, ג'ייזי קאלווקנטה, שינייה אאוקי, קאוואג'ירי, והלשון עוד נטויה, בלי קשר לכל הטופ 10 בUFC שהיו לוקחים אותם (סטיבנסון, אדגר, סאנצ'ז, שרק, מיינרד, פלוריאן, גריפין וכו') לעזאזל, אפילו ג'רמי סטינבס היה לוקח אותם לדעתי.
 

KKOM

New member
לא מסכים בעליל...

מבחינת ה UFC הלוחמים שלטעמי בוודאות, עולים ביכולת שלהם על שנהם הם רק פן, אדגר, סאנצ'ז ומיינארד.. גם אאוקי לטעמי יותר טוב ואלברז כל השאר הם אותה רמה ומטה... סבבה עוד איכשהו אפשר להתווכח אם הם נכנסים לטופ 10 ׁ(למרות שלדעתי שנהם נכנסים), אבל טופ 20.? נו באמת..
 
למעלה