שרשור סופשבוע לשבוע מס' 39 של שנת 2007.

Guybrush Marley

New member
שרשור סופשבוע לשבוע מס' 39 של שנת 2007.../images/Emo118.gif

למה לא. שיר השבוע: סרט השבוע: משורר ישראלי של השבוע: לינק שהיה שימושי השבוע: דבר טוב שקרה השבוע: דבר רע שקרה השבוע: ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר:
 

Knotted String

New member
נמנמנ.

שיר השבוע: Juli - Zerrissen סרט השבוע: סקופ משורר ישראלי של השבוע: יונה וולך לינק שהיה שימושי השבוע: www.imdb.com דבר טוב שקרה השבוע: יוני.
דבר רע שקרה השבוע: ילדות קטנות ומרגיזות בהופעה של יוני. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): "בשר צבי ותפוחי אדמה עם בצל, המפקד?" שאל מורגון בחיוך. הברון נשא אליו את מבטו, עיניו מצומצמות בחשד, "מה אתה מנסה לעשות, מורגון, להרוג אותי לפני שהאויב יעשה זאת?" וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר:
 

Wing Chan

New member
טשו-בוט

שיר השבוע: אירוסמית' - דוד לוקס לייק אה ליידי סרט השבוע: לא ראיתי סרט טוב השבוע, אבל ראיתי את "מכתבים מאיוו-ג'ימה" ואני חייב להגיד שהיה לא משהו בכלל. לינק שהיה שימושי השבוע: חח הרבה דבר טוב שקרה השבוע: יצאתי הביתה דבר רע שקרה השבוע: ממ כלום, חוץ מהעובדה שאני לא אהיה פה לאייקון :\ ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): קאז: "No one controls a Kender completley..." -"And no one wants to." וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר:
 

Guybrush Marley

New member
הו../images/Emo118.gif

שיר השבוע: אליס אין צ'יינס - רוסטר סרט השבוע: "המוסד הסגור"... נהדר^^ משורר ישראלי של השבוע: חיים נחמן ביאליק לינק שהיה שימושי השבוע: http://hipopotam.co.il/radio/indexend.html דבר טוב שקרה השבוע: קיבלתי זימון לגיבוש טייס. דבר רע שקרה השבוע: איפה אני אתחיל..? ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): "בבוקר היתה לקאז אותה תלונה כלפיו." (אגדת הומה. עדיין לא קראתי, סתם פתחתי באמצע. וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר:
 
../images/Emo54.gif

שיר השבוע: לא יודעת. "לאב בוי" של דנה אינטרנשיונל? שמעתי אתמול ונתקע לי בראש. סרט השבוע: אין. משורר ישראלי של השבוע: אין. לינק שהיה שימושי השבוע: האתר של אייקון. דבר טוב שקרה השבוע: יום שלישי אצל גאיה. מרתון טאב. דבר רע שקרה השבוע: לקוות למשהו שאני יודעת שלא יקרה. להגיד לעצמי לא לקוות, אבל לקוות בכל זאת, ואז להתאכזב. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): "והוא אוכל במיטתי, והוא ישן בצלחתי". פרפראזה על "לאב בוי". וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר: אין לי כוח לשים כאן תמונה של עצמי, אז הנה קישור לגלריה שלי בדוויאנטארט: http://countessbelvane.deviantart.com
 

RoCKeR121

New member
אחלה

שיר השבוע: כל האלבום riding with the king של BB king וeric clapton לא שהוא כזה טוב...אבל הוא די נחמד סרט השבוע: וואלה לא ראיתי סרט הרבה זמן אבל אולי סימפסון שאני מת לראות וכל מי שרואה אומר לי שהוא טוב משורר ישראלי של השבוע: יעקב גלעד הכותב המוכשר של יהודה פוליקר לינק שהיה שימושי השבוע: עזוב'תי באמא'שך דבר טוב שקרה השבוע: יצאתי מהגדוד סופית! דבר רע שקרה השבוע: אממממ רבתי עם ידידה ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): וואלה אין לי כוח להביא ספר אבל for the record שיהיה משהו מthe legend of huma וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר: אין לי כוח...וגם אין לי תמונה על המחשב הזה וואו אני נראה יחסית שונה לעצמי עכשיו...יש לי זקן צרפתי וגלח עצבני...יהיה לכם מוזר לראות...
 

The Snow fox

New member
(כן, משעמם לי)

למה לא. למה העתקתי את זה? שיר השבוע: smoke on the water של דיפ פרפל, וsomebody to love של קווין. סרט השבוע: ראיתי המון מלחמת הכוכבים. משורר ישראלי של השבוע: Guybrush Marley. הפואטיקה שלו מדהימה אותי. לינק שהיה שימושי השבוע: סגגגג, אם הייתי הרצל. דבר טוב שקרה השבוע: אייקון. דבר רע שקרה השבוע: אני באמת לא מצליח למצוא אחד, מגניב. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): "ויאמר עידן לאמור: "שיר של אש ושל קרח זה גאוני"" וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר: -תמונה של משהו מגוחך, ואם אתם תוהים מה מגוחך, זה הבדיחה הזאת שחוזרת על עצמה כל הזמן-
 

Guybrush Marley

New member
אחי,../images/Emo118.gif

תפסיק כמו כוסית לנסות להיות מצחיק על הפורום. אף אחד לא נטפל אליך, אל תטפל אליי. אם אתה רוצה מכות אז בוא באמת.
 

skadi

New member
בולה בולה איפה את?!

שיר השבוע: Dick In Dixie-Hank Williams III סרט השבוע: מלחמת הכוכבים-האימפריה מכה שנית. משורר ישראלי של השבוע: None לינק שהיה שימושי השבוע: http://www.deezer.com/ דבר טוב שקרה השבוע: נראה לי סושי? אה כן נו ולירי חזרה דבר רע שקרה השבוע: אמ ישנתי רוב השבוע אז לא הספיק לקרות משהו רע ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): my love for you is like a truck BESERKER would you like some making fuck BESERKER my love for you is ticking clock BESERKER would you like to suck my cock BESERKER וכרגיל (ז"א, בפעמים שהיה שרשור סופ"ש) תמונה שלכם או של משהו מגוחך אחר: ולמי שלא לא מכיר אותי, אני הכונפה עם מבט "מה את מצלמת?! עזבי אותי באמש'ך"
 
למעלה