שרשור ניסויים בבעלי חיים

TribeGili

New member
שלום לכם.. זוכרים אותי../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif

היי, זאת אני גילי.. ביקשתי מכם עזרה לעבודת חקר שעשיתי בנושא בע"ח, רציתי לומר לכם תודה כי בזכותכם היה לי הרבה מאוד חומר אז,
תודה רבה רבה רבה רבה
קיבלתי בעבודה 92 שזה בשבילי ציון מאוד גבוה וטוב שלא חשבתי שאני אקבל. תודה!
 

RonVI x

New member
מלח למדיח כלים?

לא מצתאי מלח למדיח של Ecovr, יש מלחים למדיחים של חברות שלא עושות ניסויים? תודה
 

dharmax

New member
מעבדת הקופים בבר-אילן

באונ' בר-אילן, בה נמצאת מעבדת הקופים הנודעת לשימצה, ישנן בחירות היום, ובין התאים המבקשים להבחר, ישנו "תא-מהות", שטוענים שהם ילחמו ויצליחו לפתור את תופעת הניסויים בקופים שבאוניברסיטה. מישהו כאן יודע האם יש דברים בגו? האם אתם מכירים את התא הזה? האם יש להם באמת יכולת לפתור את הבעיה הזו?
 

tamar brandy

New member
ניסויים בבע"ח...

נתחיל קודם בציטוט שלמדתי בבצפר (כן כן, אני לומדת
) "סעיף 451. ההורג חיה הניתנת להיגנב או חובל בה, פוצעה או מפעיל עליה רעל, במזיד ושלא כדין, דינו- מאסר שלוש שנים" קודם כל, זה מדבר היישר לניסויים בבע"ח- ניסויים שעוד "מצילים" חיי אדם אני יכולה להבין, הרי לא יפסיקו מהר מאוד את הניסויים לתרופות (לצערי) אבל בקוסמטיקה, לא אמורים להיות חוקיים כאן? ועוד במדינה שלנו הניסויים מורשים, אז למה לעזעאל המציאו חוק שנוגד את כל מה שהמדינה מרשה לעשות?!?!?!?
 

כ ת ם

New member
מזון לכלבים

שלום, רציתי לשאול אתכם כדי להיות בטוחה... אלו חברות שמייצרות מזון לכלבים מבצעות ניסויים או שאין מידע לגביהן? ואם יש לכם המלצה מיוחדת למזון לכלבים בוגרים ברמת סופר פרמיום מניסויונכם האישי... תודה חברים.
 

TribeGili

New member
אההה.. ושכחתי..

שאלת החקר הייתה "ניסויים בבע"ח מוסרי או לא?!" ולאחר החלטות ממושכות, חשיבה וקריאה של הרבה מאוד חומרים, החלטתי כי ניסויים בבע"ח אינם מוסריים.
 
כל מפלגות הסטודנטים פנו אלינו

נציגי כל המפלגות באוניברסיטת בר-אילן פנו אל האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי-חיים וכולם ביקשו את סיוע האגודה במניעת הניסויים בקופים במרכז החדש לחקר המוח. ידוע לי ש"מהות" הכניסו את נושא המאבק נגד הניסויים בקופים לתוך המצע שלהם. יש לציין גם את המעורבות המבורכת של יו"ר אגודת הסטודנטים הנוכחי, חגי תם, במאבק. אני מאמינה ביכולת של הסטודנטים בבר-אילן למנוע את הניסויים הצפויים. אם את/ה מעוניין/ת לסייע לסטודנטים במאבק, אנא צור/צרי קשר ישירות עם "סטודנטים למען מחקר מתקדם" - [email protected]
 

victoria777

New member
גם ברפואה זה יותר מזיק ממועיל

עובדה שיש מלא תרופות שנוסו על בעלי חיים וגורמות לתופעות לוואי קשות אצל בני אדם.
 

tamar brandy

New member
רק הבעיה היא...

שלמלא אנשים ניסויים בבע"ח בשביל תרופות הם מוצדקים, רוב האנשים שאני מכירה בעד ניסויים למען "קידום" הרפואה אבל נגד ניסויים לקוסמטיקה... זה כמו בתעשיות הבשר שלהמון אנשים ה"אוכל" הזה הוא כחלק מהחיים שלהם והם לא מודעים למה שקורה במשחטות, אותו דבר לגבי ניסויים, הרבה אנשים לא יודעים מה קרה לבע"ח בשביל זריקה... השאלה שלי היא למה המדינה עושה בילבול בין כל החוקים שלה שלפי סעיף 451 אסור להרעיל חיה או לבתר אותה ולגרום לה לרע ובעצם מדינת ישראל היא אחת המדינות הבודדות שמרשות ניסויים בבע"ח...
 

victoria777

New member
הם צריכים להבין משהו

ההתקדמות הרפואית היא בעיקר מתצפית על בני אדם חולים וניתוח גופות.ניסויים בבעלי חיים מטעים ומבוצעים במטרה לעשות עוד קצת כסף ולהרגיע את משרד הבריאות.
 

דנדניק

New member
לא מדוייק

ניסויים בבע"ח עוזרים למחקר "בסיסי", כי דרכם אפשר לקבל רעיונות על מה קורה בגוף האדם בכל מיני מקרים ואיך לטפל בזה (כמובן שללכת ולעשות לאנשים בדיוק מה שעשו לחיות זו טעות). השאלה היא אם זה מוסרי (לדעתי-לא). בפרט, כשבכמעט כל הניסויים הסיכוי של זה קטן לעזור בפועל למישהו, וכשהניסויים גורמים ייסורים נוראיים לחיות.
 

דנדניק

New member
אגב מיותר לציין

שרוב הניסויים אינם מהקטגוריה שהזכרתי (שגם אליה אינני מסכים), אלא עוד הרבה פחות מוסריים (למשל מיודעים לפיתוח שמפו חדש..., או לחזור בפעם המאה על תוצאה ידועה כדי שלחוקר יהיה עוד מאמר).
 

turtin

New member
משהו שלא הבנתי

מההודעה של ענת רפואה, האם זה שבונזו ולקט משתמשים בכלבים "מתנדבים" זה טוב או רע? בכל מקרה תקנו אותי אם אני טועה אבל בונזו נראה לי עדיף כי הוא מיוצר רק מעופות ודגים שהם כנראה תוצר לוואי (לגבי הדגים אני לא בטוח) ואין בו בייצים שהם לא יכולים להיות תוצר לוואי, והוא גם עומד בתקן האמריקאי.
 

דנדניק

New member
בונזו ולה-קט זה טוב

השימוש בכלבים מתנדבים = נותנים לכלבים שבעליהם מביאים אותם לטעום ורואים את התגובות, במקום לגדל כלבים מסכנים בכלובים.
 
כל הכבוד! נשמח לראות את העבודה פה!

ואם הגעת למסקנה הטובה שניסויים בבע"ח הם אינם מוסריים אולי תעזרי לנו להסביר את זה לאנשים שעדיין לא הבינו את זה? תוכלי לקבל פרטים על עזרה באתר של האגודה נגד ניסויים בבעלי חחיים שבטח יש לך אותו.. ולקבל מידע על פעילויות דרך הפורום! :) טלי
 

tamar brandy

New member
../images/Emo13.gif

לא ראיתי ת'שירשור הקודם שלך, אבל אני בטוחה שעזרו לך (לפי הציון) גמאני עשיתי פעם (ביסודי) עבודות על זה, משנה שעברה נהרס הרצף
 

**לילך**

New member
יפה מאד כך הכבוד ../images/Emo45.gif

נשמח לראות את העבודה פה, אם זה בקובץ וורד את יכולה להפוך אותה לדפי HTML ולהעלות לפה
 
למעלה