שרשור מ.צ., תלונות, כלא וכד'

סאתאר

New member
ואל זה אני רק יכול להגיד

שמזל שאני מגיע עם רכב לבסיסים האלו ואין לי צורך ללכת ברחוב בין אלפי מ.צ שרק רוצים למצוץ את הדם
 

סופה 20

New member
זה מזכיר לי.....את ימי בקיריה..

יום אחד עצרו אותי בכל שלושת השערים....!! ורק בגלל שיש לי זקן.....גם כן וכל הבנות שעצרו אותי כ"כ נמוכות צועקות כזה חיייייייל בוא הנה...
 

מ ס ט י ק

New member
../images/Emo9.gif

אין לך אישור על הזקן? אם לא אז אתה ממש טרף קל...... למ.צ. כמובן...
 

סופה 20

New member
אמממ....

יש לי אישורים להכל....אבל זה זין שאתה ממהר שעוצרים אותך כל הזמן... ואני גם ככה בולט בשטח..את יודעת אני לא כזה קטן.... והשוטרות כן גמדות!!! וזה עוד יותר מעיק שאיזה גמד קורא לי חיייל ואני מסתובב ולא רואה אותו...
 

ליטל 18

New member
אני לא מבינה מאיפה...

אתם מביאים את הרעיון שלשוטרים צבאיים יש יציאות יותר טובות אם הם מביאים יותר דוחו"ת. זה בכלל לא נכון! לשוטרים בקריה יש יציאות טובות במשך השבוע בלי קשר למכסת הדוחו"ת. אלו יציאות שקבועות להם מראש. חוץ מזה אם התלונה נראית לכם לא נכונה יש אפשרות לערער ואף לקבול את השוטר.
 

iEyal

New member
../images/Emo51.gif תודה לכולם על התגובות ../images/Emo13.gif

אני בטוח שהכל יסתדר בצורה הטובה ביותר
[אופטימי משהו, אה
] צפו לעידכונים...
 

dudster

New member
ככה זה בצבא

תשקיע, תגדיל ראש, תעשה את העבודה של כולם, עד כמה שהעבודה היא בלאי, תשקיע, תקבל על עצמך נע"תים. תוציא לכולם את העיניים, שאר הסדירניקים ישנאו אותך וימציאו עליך סיפורים, ביום בהיר אחד ילכו לקצין שלך, ויספרו לו שגנבת ציוד אישי של טייסים.
 

dudster

New member
מעשה שהיה כך היה

לפני כשבועיים חבר משכבר הימים ביקש ממני איזשהו פלסטיק שעוטף אטמים. הלכתי וביקשתי מאיזה מכונאי מטוסים שיביא לי ארבעה ושלחתי לו בדואר צבאי. יצא לי לדבר עם החבר ומפה לשם הגענו לזה שאני רוצה מעיל צוות קרקע, שאגב, אני יכול לחתום עליו באפסנאות כללית, אני לא רציתי לחתום והוא יכל להשיג לי אז אמרתי לו שישיג לי וישים את זה במשאית של בס"א וישלח לי לבסיס. הוא שלח קרטון שעליו היה כתוב "לדודו מצב"ה" (אני אפסנאי צוות אויר בתל נוף). החבר'ה ההם, שכידוע לא ממש אוהבים אותי, פתחו את הקרטון, ראו מעיל צ"ק, ופתק מצורף עליו, "תענוג לעשות איתך עסקים". הלכו עם זה למפקד הגף ואמרו לו "דודו גונב ציוד צוות אויר וסוחר בו", עכשיו מיותר לציין שציוד צוות אויר שנגנב הוא בגדר חקירת מצ"ח. המפקדת שלי הלכה ואמרה להם שאין לה חוסרים במחסן, אבל מפקד הגף אמר שזה ניראה לא טוב והוא בכלל לא מוכן להקשיב למה שיש לי להגיד אלא רק "עם כומתה על הראש". המ"ע של אותם חבר'ה הוא בגדר "דון קורלאונה" בגף, רס"ב אדיוט שהוא בעיקרון מנהל את הגף, היושב במרומים, מה שהוא אומר, כך עושים. אם הוא יגיד שאני אשם, לא יעזור אף אחד. הסיכוי היחידי שלי זה להישפט אצל מפקד הטייסת בדרגת אל"מ או אצל המב"ס בדרגת תא"ל.
 

dudster

New member
שאלה

למעורי במשפט הצבאי כמה פעמים אפשר לסרב בפני סמכות שיפוט
 

nobodyworthy1

New member
פעם אחת

כשהאפשרויות שלך תלויות בשופט הראשון. אם אתה נשפט בפני קצין זוטר (סגן-סרן) אתה יכול להעביר את המשפט לקצין בכיר (רס"ן ומעלה). אם אתה נשפט בפני קצין בכיר ישנה גם אפשרות להשפט בבית דין.
 

Femdom

New member
קצת מידע על כלא 4

אני יספר לך על כלא 4 בקצרה: יש 4 פלוגות ואגף, פלוגה א - עונשים קצרים (מתחת ל-40 יום בדרך כלל). כמו טירונות, הרבה משמעת ומסדרים. שתי מחלקות: מח"מ (מחלקת מטלות) ומשמר (עושים שמירות 4\8 כל הזמן). פלוגה ב - חיילים שהולכים להיות על"מים הרבה זמן (נגיד 5-7 חודשים). או אנשים ששפוטים מעל לשנה. (אם אתה שפוט מעל לשנה אתה רואה וועדת 210 שמחליטה אם אתה נשאר בכלא צבאי או עובר לכלא אזרחי). פלוגה ג - על"מים, כל מי שמגיע לכלא 4 מגיע קודם כל לג-5 לפני שמחליטים באיזה פלוגה לשים אותו. פלוגה ד - מילואימניקים. והאגף, שזה חיילים בעייתים, כל חייל בתא לבד וכל הזמן יש איתו לפחות שומר אחד בתוך התא (שומר מפלוגה א). יש עוד הרבה מה לפרט אבל אני לא כותב פה ספר אז דילגתי על הרבה פרטים.
 

Femdom

New member
תשובה

לא עושים יותר מדי, יושנים רוב הזמן או קוראים ספר. ב-5 בבוקר משכימים אותם ומד"כ שואל אותם: "רוצה לאכול ארוחת בוקר? רוצה להתקלח? רוצה לצאת לטיול של שעה?". אם הם לא רוצים הם צריכים לחתום על טופס והם יכולים לחזור לישון יש להם בתא שירותים ממתכת, כיור, וקצת ציוד אישי שמותר להכניס פנימה (והרבה דברים אסור להכניס, משחת שיניים, למשל, אסור להם להכניס לתוך התא, הם צריכים לבקש ממד"כ שישים להם משחת שיניים על המברשת).
 

mooznach

New member
אז אם בא לי להעביר את הזמן בכלא

בקריאה ושינה אני רק צריך להתחיל כמה ריבים פה ושם? נשמע לא רע.
 
למעלה