שרשור מ.צ., תלונות, כלא וכד'

מור~!

New member
חחח יבא

ירדתי בתחנה בחוף הכרמל במקום בעתלית ובפעם הראשונה שלי ראיתי מ.צ בתפקיד. עם עגיל בשפה, עגיל גדול יחסית באוזן אחת ו2 עגילים באוזן שנייה, בלי דיסקית על הצוואר ועברתי בשלום. איזה פחדדדדדד
 

GGOODD

New member
מי זה?

ואיפה זה היה בדיוק? אם באמת היה מקרה כזה, נטפל בעניין...
 

GGOODD

New member
הבנת הנקרא גרועה...

אני הבנתי שהשוטר היה לא מדוגם... אם זו את, אז שיהיה לך לבריאות...
 

MaD-d0g

New member
ז!בי ../images/Emo70.gif כמו שאמרו, אל תקבל את זה..

אם אתה יכול, שהמפקדת שלך "תעיד" שלדעתה אתה בסדר.. אולי זה יעזור
 

Roobie

New member
משהו מוזר הולך שם

אני עכשיו בקורס חובשים קרביים בבה"ד 10 ואנחנו כל היום שומעים מוזיקה מטורפת בפול ווליום מכלא 4... וביררנו שזה לא מגיע מראשון-לציון אלא באמת מהכלא.... עכשיו גם הסיפור הזה על החובשת, נראה לי שהאסירים שם די נהנים..
 

Rossi46 ®

New member
מה אתה מזיין את השכל רובי ?

מוזיקה מכלא 4 ?! פחחחחח !! אני שומע את המוזיקה שלכם (בה"ד 10) עד המשרד שלי ! אין אצלנו מוזיקה בחיים, חוץ מפורים השנה שהביאו DJ .. אני כל הזמן שומע מוזיקה מבה"ד 10 וצועק להם שיש להם חיים טובים. אגב, זו לא פעם ראשונה שבה חיילת מהכלא מקיימת יחסי מין עם כלוא ונכנסת לכלא..
 

Roobie

New member
תגיד בנאדם...

חשבת לקחת רגיעון או משהו בסגנון? כמעט כל ההודעות שלך בפורום הן "תפסיק לזיין את השכל" וכו'. תירגע קצת, לא יזיק לך. כן, בפורים שמעתי מוזיקה מהכלא במשך יומיים-שלושה. אז אני מזיין את השכל או לא? יכול להיות שהביאו די-ג'יי רק ליום אחד (היום שבו ניסינו לברר מאיפה באמת המוזיקה) והיתה מוזיקה שלא קשורה לתקליטן ביום-יומיים האחרים. בה"ד 10 זה לא בדיוק "שלנו", כי אני לא מהסגל של הבסיס ואני לא אשאר שם אחרי הקורס, אני בטח לא עושה שם חיים טובים כמו שיש לך (למרות שזה גן-עדן לעומת שאר השירות שלי), אני לוחם ואני מן הסתם לא הולך לבלות שלוש שנים בצריפין או בכל בסיס עורפי אחר. אני מאוד שמח שאתה שומע את המוזיקה עד המשרד שלך, מעניין שאני לא ממש שומע אותה.
 

Rossi46 ®

New member
אוקיי, מצטער שהתפרצתי..

אתה צודק, קבל את התנצלותי הכנה. ועכשיו לעניין, זה נכון שהייתה מוזיקה בפורים. זו הפעם היחידה בשנה שבה יש מוזיקה. אני אישית כל הזמן שומע מוזיקה מהצד של מתחם ביקורי הכלואים, מכיוון בה"ד 10. אני חושב שאלו המגורים של הסגל של הבה"ד. ובקשר להודעות שלי, אני לא מתייחס ככה לכל הכותבים בפורום, רק לאלה שבאמת לא יודעים מה הם אומרים, ומנסים בכוח להתווכח על דברים מוסכמים מראש. ע"ע ג'סטין אנג'ל שחושב שהוא מינימום קמצ"ר. אני מצטער אחי, אבל הבורות של האנשים + הדחף הבלתי נשלט להראות שהם יודעים משהו על אף טיפשותם המוחלטת = תגובה עסיסית וקיצונית מצידי. בכל זאת, מצטער שיצאתי עליך ככה..
 

Roobie

New member
זה בסיידר ../images/Emo13.gif

אבל זה לא אומר שאני מביע את דעתי על הויכוחים בינך לבין ג'סטין.. אני לא מבין במ.צ. אז אני לא הולך להיכנס לזה...
 

Rossi46 ®

New member
אייל ידידי.. כנס בבקשה !

דבר ראשון - מוות בייסורים קשים לשוטרת שדפקה לך את הדוח. דבר שני, כמו שאני כבר אמרתי, זה לא שמועה ויש דבר כזה הטבות על דוחות שמ.צ נותנים. אל תתן לזה לעבור בשקט. ואל תקשיב לג'סטין ההומו הזה שיגיד לך שאין דבר כזה צ'ופרים על דוחות.. תלחם בהם עד חורמה ! ויפה שעה אחת קודם.
 

mosquita

New member
איזה פחד היה!

אבל אני לא עשיתי את הטעות שלך.... נעמדתי בתור הארוך בשער דוד כדי להיות כמה שיותר מהר בפניםםםםםםם. בעיקר שהייתי עם גומיה כחולה ומרוב לחץ לא מצאתי גומיה אחרת בתיק (אחר כך הסתבר שהיו לי בתיק גם גומיה שחורה וגם סיכה שחורה...) ניצלתי גם הפעם. אבל יווווו זה היה מבצע רציני... כזה ראיתי רק פעם אחת מאז שהגעתי לקריה.
 
למעלה