שרשור מ.צ., תלונות, כלא וכד'

dudster

New member
טוב, מי היה כאן בכלא../images/Emo35.gif

ויוכל לספר לי בדיוק מה הולך שם
סדר יום וכאלה. ואם הייתם בכלא בליל הסדר בכלל פצצה.
 

venus girl19

New member
אני רואה שסוער בכלא4.....

קראתם? תפסו חובשת עם אסיר מקיימים סקס במרפאה...על מיטת הטיפולים... המפקד שלה צילם את זה במצלמה ניסתרת.....מה שנקרא כל הזין....תרתי משמע:)טוב לפחות הכלא קרוב לה
 

iEyal

New member
תלונה ממ"צ בת ז!נה../images/Emo70.gif ../images/Emo46.gif

יום רביעי בבוקר... אני בדרכי מהרכבת לקריה איזה בוקר יפה
זה היה עד שקלטתי שהנה הגיע עוד "מבצע מלביש" של המשטרה הצבאית
אמרתי - וואלה... אני מדוגם הכל בסדר - נראיתי תקין לגמרי
[אני נוטה ללכת עם רב הדברים - בקריה אני לא לוקח סיכונים
] אוקי - מתחילים לעלות לכיוון שער דוד... קבוצה ראשונה של מ"צקיות עברתי [פשיווו...] עוברים את שער ויקטור ועוד קבוצה של מ"צ [פשיווו מס' 2] מגיעים לשער דוד - תור ארוך בכניסה
ועוד 5 דקות אני צריך כבר להיות בגף... טוב נו... נלך דרך קפלן
[הטעות הגדולה שלי] מגיע לקפלן... לא מספיק לעשות את הפניה לשער ושמעתי את הקריאה הנוראית "חייל
"
[פחד אלוהים... ביחוד שעוד 3 שוטרים עומדים סביבה, כאילו לבחון אותה] אני מראה חוגר, פס.. היא מסתכלת על הנעליים, יש דיסקית, היתי מגולח - ממש חייל למופת- ואז... "חייל
למה אתה לא מסופר
"
"אני
לא מסופר
השיער שלי בכלל לא ארוך
" "לא מקובל עלי, אני רושמת לך תלונה"
בת ז!נה
בזמן שהיא רשמה את התלונה היא סיננה לשאר השוטרים שגם לקצין שהם עצרו מקודם הם היו צריכים לתת תלונה על השיער... המקרה הזה גרם לי להאמים בהנפצה שככל שהשוטרים ממלאים יותר דוחות - יש להם יותר חופשות - כי באמת לא היתה לה סיבה לרשום לי את התלונה הנ"ל. בכל אופן דיברתי עם המפקדת שלי שגם התפלאה על מה ולמה התלונה... התלונה צריכה להגיעה עוד שבועיים ליחידה ואז משפט - אני מקווה לצאת בנזק לא גדול
 

lucifer2

New member
משטרה צבאית.

מישהו יכול לתת לי פרטים על משטרה צבאית? פרטים כמו מה עושים שם, פרופיל מינימום וכו'. (גם אתר עם מידע יכול להיות טוב) תודה מראש..
 

ArsaWhat

New member
מה יש לך לעשות בכלא?

ולמה אתה נכנס לשם לכל כך הרבה זמן?
 

mooznach

New member
תצטלם עם עיתון בשביל תיעוד תאריך.

שהשופט יראה את אורך השיער בזמן התלונה ולא יסתמך על דעתה של השוטרת.
 

MaD-d0g

New member
חחח לוציפר רוצה להכנס למשטרה הצבאית

צירוף מקרים
 

Aphophis

New member
מידע

כעיקרון כדי להיות שוטר צריך פרופיל מעל 45, הטירונות לא קשה, שלי היתה בסך הכל 02 + קורס שיטור בסיסי, אבל שמעתי שהיום כבר עושים 03. הטירונות היא בבה"ד 13, והיא בסדר גמור יחסית למקומות אחרים שעושים 02, בטירונות שלי למשל עד כמה שהמ"כים היו לא משהו (בלשון המעטה), הם עדיין היו טובים בהרבה מסיפורים ששמעתי מזיקים וניצנים. יש דברים יותר נחמדים בטירונות כמו שבוע שטח שבמקרה שלי היה בבאלי"ש, והיה שבוע ולא יום כמו ברוב המקומות, בשבוע שטח עושים מטווחים יותר מעניינים, כמו ירי אינסטינקטיבי, ירי מערבים, מטחים וכו'... ולחלק יוצא גם לעשות מטווח מא"ג. אחרי הטירונות מתחלקים לקורסים השונים שהם: חוקרים: הקורס מכשיר חוקרי מצ"ח, שישתבצו ליחידות מצ"ח שונות בכל הארץ. בסך הכל הקורס שנחשב לטוב ביותר. היציאות של החוקרים לא משהו (בהתחלה) והם עושים 11-3 עם שני אפטרים, חוץ ממצ"ח דן שעושים יומיות. התפקידים די מעניינים, אבל אפשר גם להיתקע ולהתעסק בדגימות שתן כל היום. מד"כים: קורס מדריכי כלואים, שמכשיר אנשים להיות מד"כים בבסיסי הכליאה השונים (כלא 4,6) או בחדרי המשמר (מעצרים פיקודיים, וכו'...). קורס די פשוט, עם סגל טוב, וסך הכל התפקיד עם היציאות הכי טובות (יומיים יומיים). התפקיד יכול להיות מאוד שוחק, תלוי בבנאדם וביחס שלו, אני מכיר אנשים שנשברו מייד כשהגיעו והם שבוזים רצח, ואני מכיר אנשים שנהנים מהתפקיד שלהם (לא, הם לא סאדיסטים, הם דווקא מפקדים הרבה יותר טובים). שיטור: קורס שיטור הוא הקורס שאליו מגיעים מי שהולכים להיות שוטרים ממש, אלה שמסתובבים ודופקים דו"חות וכו'... סה"כ לא קורס שהייתי רוצה להגיע אליו. בילוש: קורס חדש יחסית, מכשיר בלשים של מצ"ח ולוכדי עריקים. אין לי יותר מדי מה לפרט עליו כי אני לא מכיר הרבה בלשים. מטפלי עצ"שים: קורס שמגיעים אליו מי שמיועדים לשרת במתקני הכליאה לכלואים פלשטינאים, העבודה די קלה ולא יותר מדי טחינות, אבל רמת הסיכון גדולה הרבה יותר ממד"כים. בודקי מעברים: קורס שמאמן אנשים לשרת במעברי גבול השונים והמחסומים שחמ"צ מפעיל. בעבר היה קורס די בלאי שהיו מגיעים אליו מי שסיימו טירונות במחנה 80, והרמה האנושית היתה נמוכה עד מאוד. בזמן האחרון יש עליה בסוג האנשים שמגיעים לקורס, והם באים מהגיוס של מ"צ. התפקיד לדעתי מעניין, אם כי יחסית מסוכן והיציאות על הפנים.
 

guznik

New member
ממש לא יעזור

מה יעזור לו להצטלם עם עיתון? העיתון נעלם אחרי יום? ולא משנה ליד מה הוא היה מצטלם, יהיה אפשר לטעון שמייד אחרי התלונה הוא הסתפר והצטלם. מה שאני מציע, זה שתצטלם ותחתום על הצהרה מול עו"ד שככה השיער שלך נראה בעת קבלת התלונה. מבחינה משפטית זו צריכה להיות ראיה משכנעת יותר מדעה של ש"צ במבצע מלביש.
 

a e q u i t a s

New member
אם כבר מדברים על מבצע מלביש!!!

ממידע אמין שקיבלתי, נמסר לי שבמרחב המרכז של המשטרה הצבאית, יהיה ביום ראשון הקרוב, מבצע מלביש גדול. חיילי המחנות, קרייה, צריפין ותל השומר צריכים להיות מוכנים. לידיעתכם.
 

Justin Angel

New member
הנפצה מיותרת

אין לשום יחידת משטרה צבאית סמכות שיפוט הקלה שבקלות באזור הקרייה והרחובות הסמוכים חוץ מיחידת מ"צ מטכ"ל. וביום ראשון אין מבצע מלביש בקרייה. (למרות שזאת לא סיבה לבוא לא מדוגם).
 

outer

New member
מה זה הטרור הזה

כל חיילי צה"ל הולכים מפוחדים מהמ.צ. האלה. ובכלל, שאלה: אפשר לקבל תלונה על נעליים לא מצוחצחות?
 

igal111

New member
חובה ללכת עם ת.א ?

בימים האחרונים הולך משהו מדהים גם בתה"ש, הם פשוט כל הזמן בכל מקום.. תגידו לי אני יכול לקבל תלונה על זה שאין לי תחבושת אישית?
 

the new L

New member
../images/Emo31.gif

לפי הפקודה חייל צריך להסתובב עם תחבושת אישית רק אם מפקדו הישיר הורה לו שעליו לעשות כך
 

Justin Angel

New member
לא.

למשטרה צבאית אין סמכות לבדוק לך אם אתה הולך עם תחבושת אישית או לא ולפני שתשאל גם אין סמכות לבדוק מספר כדורים במחסנית או אם הנשק שלך נקי. לפי דעתי, חייל שמסתובב בלי ת"א הוא חייל מטומטם. זה הדבר היחידי מכל השטויות הצהליות שאנחנו מוקפים בהם שבאמת יכול לעזור להציל חיים.
 

יניב100

New member
תלוי

חייל שנמצא ביחידה ברמת פעילות א'/א' + חייב ללכת עם ת.א. חייל ששומר חייב גם הוא שכן זהו חלק מהפק"ל כיסים שלו. אפשרות שלישית חייל שמפקדו הישיר הורה לו ללכת עם ת.א.
 

igal111

New member
שאלתי על מצב רגיל ולא בשמירה וכו

התכוונתי כאשר חייל הולך לו בחוץ ובכניסה לבסיס (תל השומר לצורך העניין) או לתחנה מרכזית מ.צ עוצרים אותו, האם הוא יכול לקבל תלונה? אני מניח אם כך שלא, כמו כן חשוב לציין שגם לדעתי זה חשוב שעל כל חייל יהיה ת.א, פשוט כרגע אין עליי כי מישהו לקח לי ובאפסנאות זיינו לי ת'מוח במקום להביא לי חדש.
 

mooznach

New member
שאלה...

יש עברות כאלה (לבוש, "נסיון ההתאבדות" , העלבת שוטר/קצין, שינה באוטוסוס ודברים קלים כאלה...) שגוררות איתן ישיבה בכלא, או שרק ריתוק ממושך?
 
למעלה