שרשור מתחטבות ויפות

debzz5

New member
אני לראשונה מרגישה שאני צריכה תמיכה!

אז פחות או יותר אני מרגישה שהגעתי למשקל הרצוי +- ומאז, אני פשוט לא יודעת שובע .
כל הזמן בא לי לנשנש, ואני מנשנשת... לא עזר יום הבחירות והמסעדה הארורה שלו, וטו בשבט על פירותיו היבשים. אני מרגישה כמו מכונת בליסה,
וממש לא בא לי להרוס את מה שעמלתי עליו כל כך קשה.
עדיין לא השמנתי שוב.
תעזרו לי לעצור!!! תנו לי מוטיבציה להמשיך ולשמור - גם עצות...
תודה!
 

polegra

New member
רגע הולכת להביא את הפונפונים ולעודד

ועכשיו ברצינות
שברת את המתח הרגשת שהגעת לנקודת היעד והרשית לעצמך לחשוב להרגלים הישנים
בשביל לשמור את לא צריכה לאכול כמו בירידה אבל כן צריכה להקפיד
תנסי דבר ראשון בשביל להוריד את הבולמוס להתמקד באכילת ירקות וחלבונים
למעט פחממות ולאכול אותם בעיקר בערב כי הם פותחים תאבון אגב...
להגיד מראש מנה מותרת שאת מרשה לעצמך להתפנק בא - חטיף שוקולד מיני, שקית קטנה של במבה...מה שעושה לך את זה הכי הרבה
לפרגן לעצמך את הירידה אבל לפרגן לעצמך גם את השבוע שלא שמרת
ולזכור שזו לא דיאטה זו דרך חיי םלטווח ארוך

טלי
 

קוקידו

New member
הייתי שם


הגעתי לשמירה
חשבתי שאני לא אשבר
שגם אם אני אנשנש פה ושם אני לא אעלה כי אני "חזקה"
והפה ושם הפכו למשהו יומיומי
והופ עליתי 10 קילו
וזה ביאס אותי נורא מכל מובן אפשרי שקשור למשקל ואז נכנסתי ללופ ועליתי עוד 5 קילו
ועכשיו אני בדם יזע ודמעות עסוקה בלהוריד אותם

אז - תפסיקי עכשיו

רעבה? תאכלי ירקות, תצעי לצעידה, תשתי מים, תחשבי שניה על המכנסיים שאת אוהבת ... תחשבי על עצמך !
כי הדרך למטה רצופה נישנושים והחזרה למשקל קשה ... קשה כ"כ


משכנע במשהו?
 

kramerkaren

New member


וואו, איך שהייתי שם. כל פעם מחדש.
אני יכולה להגיד לך מה עוזר לי:
לחזור אחורה לתפריט מסודר, משהו שאני יוצרת ויודעת מראש מה מותר לי בכל רגע נתון. זה משהו שאין לי בשוטף, כי אני יודעת הכל
, אבל בעיתות משבר אני חוזרת לזה וזה מאפס אותי. אם זה לא בתפריט אז לא אוכלים.
להקפיד על משהו כל 3 שעות: בוקר, ביניים, צהריים, ביניים, ערב, לילה. לא מפתחים רעב ככה.
אני אסרתי על עצמי לאכול שלא במטבח. לא אוכלים בסלון (אלא אם יש אורחים). כלום. לא עוגיה. לא פרי. כלום. הוריד את הנשנושים במאות אלפים.
ואם אני חורגת אני מענישה את עצמי על ידי ספורט (כן, כן, ספורט זה לא עונש זה אורך חיים ידה ידה ידה. לא חברים. זה עונש. אני עושה את זה כי אני צריכה את זה, אבל תאמינו לי - בבחירה האישית שלי הייתי מעדיפה להיות מול הטלוויזיה עם עוגיות שוקולד צ'יפס). הקינוח של הבחירות הפך לפאי שאכלתי במשך כל היום? מעולה. נעלי התעמלות. מוזיקה באוזניים והליכה של שעה וחצי בכפור שבחוץ. רע לך? מעולה. תדעי לא לעשות את זה שוב....
לצחצח שיניים - טריק ישן אבל עובד. להבדיל - מסטיקים. גדולים. עגולים. קשם. שדורשים מאמץ. עונה הרבה פעמים על הצורך האוראלי.
 
נורא קשה

אין פיתרון לזה. פשוט קטע קשה
אם אנחנו לא בדיאטה אז אנחנו מנסות לשמור.

מה שאצלי עובד זה להפוך את הנשנושי לילה ליוגורט או פירות הדר
ואז אני מתעוררת בבוקר בתחושה שצלחתי ערב עם אופצית זלילה

תנסי לאכול ארוחת ערב משביעה בשש-שש וחצי. זה תופס וזה מוריד חשק לנשנש מאוחר יותר

חוץ מזה, אין פתרונות קסם. זה קטע מאוד קשה.
 

polegra

New member
היום הייתי אצל הדיאטנית - 3 קילו פחות

לא יודעת למה זה לא משמח אותי...אולי התרגלתי לזה?
קצת מאוכזבת...בגדול קצב הירידה החודשי שלי הוא 6 קילו
אבל מרגישה נפוחה ופיכסה היום

חזרתי להתלבש מחוייט ולהתאפר מה שלא עשיתי שנים :)

טלי
 

גוקיקון

New member
מה????

זה המון!!! מה קרה לך????
לפעמים זה סתם תחושה ומצב רוח.
אין ספק שבגדים ואיפור תמיד משפרים את ההרגשה
 

mAmA MiSiSiPi

New member
פיכסה של יום כזה

שהכל מרגיש נפוח וכבד למרות שאין שינוי במשקל איך אני מתעבת ימים כאלה.
 

גוקיקון

New member
לא תאמינו

אבל אחרי ההודעה המבעסת בפעם הקודמת, ואחרי שהפסקתי ללכת לחדר כושר, אני כבר יומיים רצוף עולה על המשקל ורואה 54.7. לא האמנתי. זה אומר רק עוד 4.7 קילו לחזור לעצמי ללפני הלידה. ואני מקבלת מלאאאאאא מחמאות. זה כל כך כיף!!! השכנה אמרה שרזיתי ממש. החברות כמובן מפרגנות תמיד (גם כשאני דבה, אבל זה בגלל שהן מקסימות...), ואפילו חברה שלי התקשרה אלי ואמרה "בעלי אמר שראה אותך בגן ורזית ממש יפה". שזה שיא השיאים!!! אני ממש גאה בעצמי (אין לי מושג על מה, באמת שלאחרונה לא עשיתי כלום! לא מגיע לי כל הפרגון הזה!!!)
 

p o o p i

New member
אבל 50 קילו זה ממש ממש רזה

את בטוחה שאת צריכה לרדת 50? אם אני אשקול 50 אני אהיה אנורקטית.
אפשר לשאול מה הגובה שלך?
 

p o o p i

New member
אני 1.70 ו54 זה כבר ממש גבולי אצלי

לפני שנה וחצי הסתבך לי ניתוח אפנדיציט ועברתי עוד ניתוח והגעתי ל53-52 קילו ונראיתי רע. ממש רע.
עכשיו אני 58- עליתי
(טוב, נוריד מתישהו, אבל עדיין נראית רזה )
וסחטיין על המשקל
 
כששקלתי 50 נראתי מזעזע

1.64 , שוקלת בדרך כלל 55 ונראית נהדר.
כששקלתי 50 הייתי מידה 34 , כולי עור ועצמות.
בתכלס , כשאני מגיעה למשקל 53 אני כבר נראית פחות טוב.
 
למעלה