שרשור משחקי ליגת העל מחזור 11

THE G1

New member
שרשור משחקי ליגת העל מחזור 11

הערב בליגה שרק מזוכיסטים כמוני צופים בה מתחילת השידורים ועד סופם בערוץ ספורט 5 וספורט 1: מכבי ת"א-אליצור אשקלון:אחרי שתי אכזבות קשות בגביע ובאירופה מכבי מארחת את אשקלון{שידור ישיר בערוץ ספורט 5},מכבי תקווה להתאושש על חשבונה של אליצור אשקלון שגם היא נמצאת בשרשרת של שלושה הפסדים רצופים.מכבי פייבוריטית כמובן אבל צריך לזכור שאשקלון כבר ניצחה העונה את נהריה ובני השרון. הפועל ירושליים-עפולה/גלבוע:מפגש של שתי הקבוצות החמות בליגה והמלהיבות ביותר בתקופה האחרונה:ירושליים לא תרצה לסבול מנפילה פתאומית דווקא במלחה,עפולה מצידה מגיעה אחרי הניצחון היפה על נהריה והכמעט ניצחון על מכבי ת"א,בסיבוב הקודם זה נגמר עם ניצחון של ירושליים רק בזכות מטווח של מתן נאור,אבל הוא כמובן לא ישחק הערב,שתי הקבוצות התחזקו מאז המשחק הקודם ביניהן,אבל ירושליים פייבוריטית.{שידור בספורט 1}. עירוני ר"ג-עירוני נהריה:שתי הקבוצות מגיעות אחרי מספר הפסדים רצופים-המצב של נהריה נראה רע מאוד לאחרונה והפסד יכול לדרדר את המצב אף יותר,גם ר"ג תרצה להתאושש אחרי מספר הפסדים,אבל לנהריה יש חומר שחקנים טוב יותר ולדעתי היא תצא הערב מהמשבר{אם היא תפסיד יכול אני לא אתפלא אם אריאל בית הלחמי ילך הביתה} מכבי ראשל"צ-בני השרון:מכבי ראשל"צ ניצחה בקושי בשבוע שעבר באשקלון במשחק מזעזע שכל קבוצה נראתה כאילו היא עושה הכל כדי להפסיד,בני השרון תרצה להגיע למשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא עם מומנטום והיא צריכה לנצח הערב.{שידור בספורט 1} מחר גליל נגד גבעת שמואל.
 

Molchansky

New member
משחק השיקום של מכבי

לפחות ככה זה נראה, משחק לשיקום הביטחון של שחקני מכבי הגיע הזמן שבמכבי יחליטו מי הרכז, אחרת המשחק שלהם ימשיך להראות כמו משחק רחוב
 

אידי32

New member
אליהו פתח והכל הסתדר

סוף סוף ספאחיה קיבל שכל ופתח עם חמישיה נורמלית שאם היה פותח איתה ביום חמישי מכבי היו מנצחים גם מול טאו בוא נקווה שהוא יפתח איתם ביום חמישי ולא יתחרפן עם ארנולד או פליקס.
 

lirandr

New member
איזה משחק גרוע.

כמו לראות את כיתה ב' נגד כיתה י"א. גארבג' טיים מהרבע הראשון.
 

assafein

New member
לא יודע אם ראו בטלוויזיה...

אבל הייתי בין הילדים ששיחקו במחצית של המשחק בין אשקלון למכבי... היה צחוקים!
 

THE G1

New member
סיכום מחזור

המשחק בין אשקלון למכבי היה ממש לא כוחות,אשקלון חייבת להתחזק,יש שם רכבת זרים עצבנית והקבוצה לא נראית טוב. ראשל"צ גורמת ליריבותיה להיראות מזעזע, אשקלון בשבוע שעבר ובני השרון השבוע.בני השרון נראו כמו הצל של עצמם,קלעו במשחק שלם קצת יותר ממה שהם קלעו במחצית מול מכבי.בראשון יש שיפור גדול במיוחד במה שקשור לפן ההגנתי. למרות שאני אוהד של הפועל ירושליים אי אפשר היה שלא להתפעל אתמול מעפולה,יהוא אורלנד היה מדהים וממש היה לי חבל עליו שהוא הפסיד,אני מצידי פחדתי מהפסד שיגרום לסחרור מחדש בהפועל ירושליים ולכן היה לי חשוב מאוד שהם ינצחו אתמול.לגבי עפולה,אני חושב שיש שם סגל ממש ממש טוב,ריץ' מלצר עושה רושם של שחקן רציני ויכול להיות פאקטור משמעותי ברגע שיתחבר לקבוצה,אני לא אתפלא אם הם בסוף ידהימו את כולם ואיכשהו ישתחלו אל הפיינל פור.אורלנד בשלשות מזכיר לי קצת את רקס צ'פמן{מי שזוכר}... נהריה סוף סוף ניצחו,אבל יש הרגשה שמשהו מאוד מאוד חורק שם.רק שתדעו שהרכז שהם שיחררו שון קולסון,קלע במשחק הראשון בקבוצה החדשה שלו,גראבלין מצרפת 19 נקודות ומסר 11 אסיסטים.פספוס? לדעתי כן.
 
זה נשמע כמו מגמה

"ראשל"צ גורמת ליריבותיה להיראות מזעזע" ? זה היה משחק אחד שהם גרמו ליריבה להראות רע
 

QuickSilverAviv

New member
אשקלון לא נראית טוב כבר חודש

ראשון קבוצה לא יציבה - ככה זה כשהשחקן המרכזי זה טולברט.
 
למעלה