שרשור משחקי יום שלישי

כמה נתונים להיום.

דרוגהדה יונייטד -בריי וונדררס. בששת משחקיה האחרונים של דרוגהדה נכבשו פחות מ 2.5 שערים.. בששת משחקיה האחרונים של וונדררס, רק פעם אחת נכבשו יותר מ 2 שערים ( 1-2 לוונדררס בבית נגד יו סי דבלין ). גם בשנת 2006 נפגשו הקבוצות שלוש פעמים ולא נכבשו יותר מ 2 שערים ( 1-1 ,0-1 ,1-0 ).. מה שמראה על המגמה ביניהם ועל הבצורת במשחקים שלהם, בעשרת משחקיה האחרונים של וונדררס ממוצע השערים שנכבשו הוא 1.9, ובעשרת משחקיה האחרונים של דרוגהדה הממוצע של השערים שנכבשים הוא 2.1 ... מה שעוד יותר מחזק את הסימון שמתבקש פה.. אנדר 2.5 שערים. מי שמאמין בסטטיסטיקה זה הימור טוב. בהצלחה.
 
מאלמו - קלמאר

קלמאר תחסר למשחק היום שחקן מאוד חשוב בהגנה, את הבלם הותיק שלה פטריק רוסנגרן,הוא מחזיק לה את ההגנה השנה במשחק הקודם הוא לא שיחק והקבוצה חטפה שלוש שערים מגטבורג, וזה המשחק היחיד שהחסיר, לפני המשחק הזה הקבוצה ספגה 8 שערים ב-9 משחקים..מה שמצביע על החשיבות שלו לקבוצה.השחקן מבוגר וותיק אבל משרה ביטחון לשאר השחקנים בהגנה ויש לו ניסיון חשוב..שבוע שעבר קלמאר חטפה גול בדקה התשעים שהוא לא שיחק.. מאלמו תעלה למשחק הזה במערך התקפי (שלושה חלוצים)..לאחר שהיא הפסידה במשחק האחרון בבית (2-1 להאלמשטד),אני מאמין שהיום היא תנצח..
 
אורוגוואי - פרו

נראה לי שקצת נסחפו פה עם יחס 3.10 ל -2 בשערים..זה צריך להיות הרבה פחות לאור הסגנון ההתקפי שבו משחקות הקבוצות.אורוגוואי במשחקי ההכנה כובשת לפחות 2 שערים בכל משחק, היא משחקת במערך 3-3-4 ואוהבת את הסגנון ההתקפי.. גם אצל פרו במשחקי ההכנה מובקעים כמעט כל משחק 2 שערים לפחות..היא תעלה במערך 4-4-2.. אצל אורוגוואי רקובה נפצע אתמול באימון וכנראה לא ישחק במקומו יפתח היום פביאן אסטויאנהוף שחקנה של לה קורוניה שישחק בכנף שחקן מהיר ומצוין.. פרו עם השלישיה החזקה בהתקפה גררו פארפאן ופיזארו אבל זה הדבר היחיד שיש לה להציע, בהגנה היא חלשה בניגוד לאורוגוואי, לה שחקנים כמו דיוגו המגן התותח של סארגוסה שטוב בשני צידי המגרש,דריו רודריגז משאלקה ולוגאנו מפנרבחצ'ה וכו'..מה שמראה על עליונות ברורה לאורוגוואי בהגנה.. חשבתי ללכת של אורוגוואי אבל בגלל שזה משחק ראשון ויכול להיות הפתעות וצריך לראות איך הקבוצות מתפקדות במגרש. אני לא אגע במשחק למרות שאני מאמין שהם ינצחו. אני אנסה פה את השערים 2 (עם גיבוי לאיקס ) בגלל האופי ההתקפי של הרבה שחקנים במגרש וזה שזה משחק ראשון אז אולי ההגנות לא יתפקדו והשחקנים יבואו עם הרבה מוטיבציה להוכיח, ויפלו 4 גולים במשחק.. אפשר להגיד גם שזה משחק ראשון והקבוצות ישחקו זהיר, אבל אני לא מאמין וגם לא חושב שהם מסוגלות במיוחד אורוגוואי בהצלחה..
 

golfgolf

New member
אח שלי,רק שתדע,המועצה לא טמבלים והרבה

פסיכולוגיה יש מאחורי היחסים שהם נותנים על סה"כ שערים. צריך לבדוק טוב טוב את ההימור על סה"כ שערים לפני שמהמרים. הרבה פעמים המועצה נותנת יחס נמוך "מדי" על 1-0 שערים וזה על מנת לבלבל אותנו או לפחות לנסות לבלבל.... הרבה הם לא מפסידים מזה כי ההפרשים הם ממש זעומים בין 0-1 שערים ל4 ומעלה. לדעתי היום יש מצב בהחלט סביר ל2-3 שערים ב2 משחקי הקופה.
 
אחי הכל זה הימור

היחסים שנותנים של שערים הם בד"כ לפי ממוצעים וסטטיסטיקות..אין מה לפרט על זה הרי אף אחד לא יודע באמת כמה גולים יהיו במשחק,אנחנו יכולים רק להעריך ולנחש לפי כל מיני נתונים ממוצעים כושר הבקעה מפגשי עבר וכו'..כל אחד בוחר להסתמך על משהו אחר שהוא מהמר יש משחקים שהמגמה התקפית וזה אומר הרבה שערים, ולהיפך... שיש לך משחק כמו ארגנטינה ארה"ב שנותנים לך יחס של 2.25 על 2 בשערים המועצה לא באה לבלבל אותך אתה היית לבד יכול לנחש זה מה שיתנו זה המגמה במשחק הזה לאור כל הנתונים מסביב..היא פשוט יודעת שהרוב ילכו פה 4 שערים ואם יהיה שלוש שערים במשחק. סתם נגיד 3-0 לארגטינה היא תעשה רווח יפה רק מהמשחק הזה..המחשבה לגבי המשחק לשים שם שערים 2 היא טבעית והיא הראשונה שעולה בראש.. במשחק של היום נותנים 2.70 ל-1 בשערים באורוגוואי פה נראה לי הטעות בגלל שזה לא מסתמן למשחק של 1 בשערים בגלל זה שווה לי לנסות פ יחס של 3.10 על 2 בשערים עם גיבוי לאיקס..
 
עוד נתון מעניין

למי שלא ראה או אין לו כח לבדוק.. במשחק בליגה האיסלנדית של בריידלביק נגד קופאבוגור. בריידלביק באה לאחר הפסד לאפ אייג שבו שיחקה טוב והובילה אחד אפס לפני שאף אייג עשתה מהפך וניצחה 2-1.. לפני זה ניצחה בריידלביק, 3-0 את אקרנס בבית וזה היה הניצחון הראשון שלה העונה, שבא אחרי 4 תוצאות תיקו רצוף.. הנתון החשוב והמעניין יותר במשחק הזה הוא ההבדל בין משחקי הבית והחוץ של קופאבוגור (שעלתה לליגה השנה). בבית היא עם שלוש 3 ניצחונות משלושה משחקים עם יחס שערים 5-1..מקום ראשון בליגה בנתיים במשחקי הבית.. לעומת זאת בחוץ היא ממש גרועה עם שלושה הפסדים ותיקו אחד (0-0 שעשתה) יחס שערים 0-8, בשני משחקים בחוץ היא גם הובסה (3-0 ו 4-0 ). מזכיר את לין מהליגה הנורבגית בהבדלים במשחקים בבית ובחוץ מבחינת ההישגים.. בדרך כלל אצל קבוצות בליגות כאלו המגמה הזאת נמשכת כל העונה וזה לא משתנה..
 
נצל"ש משהו למחר

משחק בליגה האיסלנדית בין ואלור לאף אייג' - לואלור יש משחק באינטרטוטו ביום שבת נגד קורק סיטי באירלנד. במשחק הראשון שהתקיים באיסלנד ואלור הפסידה 2-0. ייתכן שואלור לא תתאמץ ואולי תשחק בהרכב חסר על מנת לשמור על שחקנים וזאת אם היא רוצה להתקדם באינטרטוטו ולעבור לשלב הבא. בנוסף מולה תשחק הקבוצה מספר אחד באיסלנד מזה מספר שנים. יש פה סיכוי טוב לניצחון חוץ הן בשל העובדה שאף אייג' קבוצה טובה מאוד (כולל מחוץ לבית) והן בשל הסיכוי שואלור עייפה מהמשחק הראשון והמרצון לשמור על שחקנים למשחק ביום שבת. היחס לניצחון חוץ הוא 2. ייתכן והוא יירד במידה ואכן הדברים כך. בכל מקרה יש לבדוק לגבי הרצון של ואלור להשקיע במשחק ביום שבת באירלנד ולבחון את ההרכב מחר. בהצלחה.
 
נראה לא רע, בנוגע לזה שואלור לא תתאמץ זה

קצת בעייתי, אם היא הפסידה 2:0 בבית לקורק סיטי אז מה הסיכויים שלה להעפיל לשלב הבא בכל מקרה? ועוד באירלנד?, יכול להיות שהם דווקא חושבים להתמקד בליגה כי באינטרטוטו כבר אין להם סיכוי.אך מולם קבוצה טובה ככה שלדעתי שווה ללכת בקטנה על ניצחון חוץ ולגבות בתיקו.
 

montella

New member
מסכים, היא לא תעבור את קורק, היא שחקה גרוע

בשבוע שעבר, בתור אחד שעקב אחרי המשחק כי שמתי על קורק. FH לא ינצחו בגלל שואלור יתנו את המשחק, FH ינצחו כי הם טובים יותר.
 

dorrere

New member
בקשר למשחק היום שכל העולם מהמר עליו ואלור

המון הלכו על המשחק ואלור - אף.אייג נכון העדיפות לאף.אייג אבל להיזהר..לא סתם הם קיבלו יחס 2 ולא בגלל שהם משחקים בחוץ..בכל מקרה אני הייתי הולך על ניצחון חוץ כאן אבל לא אני לא מסכן... הנה כמה סטטיסטיוקות לטובת אף.אייג...לקחו מאתר בסט ליינס.. http://www.bestlines.co.il/GameOdds.aspx?gameID=203111&leagueID=88 אתר מצויין!!!..
 
למעלה