שרשור מרק לחורף - והסבר

שרשור מרק לחורף - והסבר

אחרי שרשור החומוס מן השבוע שעבר, החלטתי לפתוח פינה שבועית בה נמליץ כולנו לכולנו על הטעימים המובחרים שלנו. ואיפה ניתן להשיג אותם. ואגב, השרשור לא מיועד רק לאנשי טורונטו, אני בטוחה שגם בוונקוור מונטריאול , קלגרי אדמינטון ועוד ערים ומחוזות בקנדה, אפשר למצוא למשל מרק טוב. אז מרק. איפה אכלתם את המרק הכי טעים שלכם? איזה מרק זה כמה עולה ולמה כדאי לנו ללכת לטעום אותו. הולך? קדימה ספרו לנו.
 
נגיד רק נגיד - היתה זו רק כפית אחת

שארצה לקחת את ההצעה שלך.. לאן בדיוק אקח אותה? ליד איזה שוק? באיזו עיר ואולי גם באיזו ארץ? נו באמת.. פרטים קצת יותר בבקשה
 

alon114

New member
בשביל זה דודה

את תצטרכי לנסוע על ה 401, להיכנס לנמל התעופה פירסון, להיכנס לכל מטוס עם השלט "ונקובר", לרדת בנמל התעופה אצלנו, לקחת אוטובוס ירוק ולבקש לרדת בגרנויל ו5th, לרדת במדרגות, ללכת על המדרכה מתחת לגשר גרנויל עד שאת מגיעה לגרנויל איילנד, ומשם להתקשר אלי ואז אני אסביר לך את ההמשך
 
זה כבר עושה רושם מדהים

השאלה היא.. שווה לאכול את המרק לבד? איזה מרק זה בכלל? איך אוכלים אותו ומה אם אני רוצה מנה נוספת למחרת התלין את הדודה? ו.. איזה שוק יש שם?
 

lazydog2

New member
לא יכול להשתתף בסקר

כי למען האמת לא אכלתי כאן מרק בשלוש שנותיי כאן. יאללה תביאו המלצות למרק בטטה/אפונה על בסיס שמנת או למרק בצל עשיר במיוחד. הסקר הבא מוכרח להיות הקפה הכי טוב אבל זה הסקר הבא.
 

alon114

New member
לגבי מרק ולמי שמעריך אוכל אורגני

אחד המרקים אולי הכי טובים שאכלתי כאן נמצא במסעדה קטנה בסגנון הודי שנקראת EAST IS EAST, ונמצאת ברחוב BROADWAY בין BLENHEIM ל- WATERLOO. כל האוכל אורגני, המרק שלהם (DAHL) הוא פשוט חלומי. מקום מאוד פופולרי בקרב הסטודנטים עקב קרבתו לUBC. ואם מישהו רוצה עוד המלצות לאוכל אורגני רק שישאל.
 
מרק בצל טוב, שאישית אני מאוד אוהבת

יש ברשת הקאג, לא חובה לרדת על סטיק במגביל. אני אוהבת לקבוע ללנש חורפי שם, מרק בצל, אפוי כזה עם גבינה צהובה ולחם הכל נמס בפה כזה, סלט ירוק ויש. מרק אפונה, אני לא אוהבת לכן לא מזמינה במסעדות, מרק בטטה, הממממ.. על בסיס שמנת וגרד תפוזים.. זה אצלי בבית לאורחים שאני אוהבת במיוחד, או סתם כשבא לי פינוק. מתכונים אחלק לדורשים הרציניים.
 

Ultra-Skater

New member
מרק פטריות באתר סקי !!!

כן כן מרק פיטריות איכותי כזה בידיוק כשאני יורד מהגונדולה 2 דקות לפני שאני מחבר את הסנובורד לנעליים פתאום למצוא את עצמי שותה מרק אבל מרק פטריות ... חםםםםםם כשבחוץ הכל לבן , שלג קצת מתחת לאפס אחחחחחחחח חלום שיווס רגל גם הולך יופי אבל זה כמה דקות לפני (בגונדולה עצמה, כדי לא להתקרר ולרדת בראש טוב חחח) ואז למטה בירה
 

Never1975

New member
שני מרקים חביבים עליי

קודם כל, מרק מיסו, ואני יכולה להמליץ על כמה מסעדות יפניות מצטיינות במיוחד. מעבר לזה - המרק שלי, שאני מכינה, והוא מבוסס על SQUASH - לסוגיו השונים.
 

Never1975

New member
מרקי מיסו טובים (כמו גם אוכל טוב

באופן כללי יש במסעדה יפנית חדשה יחסית קרוב לתחנת דייויסויל (על יאנג). אני לא ממש זוכרת את שמה, אבל באמת שאין בעיה למצוא אותה. אולי האנשים החביבים שלקחו אותי אליה יוכלו לומר מה שמה בקנדה. גם המיסו של הSUSHI ROCK (או כך אני זוכרת את השם) ביאנג ואגלינטון היה מעולה, וניתן לאכול שם ארוחות גדולות ומשביעות במעט מאוד. לא רק היה מעולה וטעים, אלא עוד הביאו לנו מנות חינם כדי שנטעם (משהו עם CRAB).
 
זה כבר עניין של טעם אישי

אני למדתי לאהוב את מרק המיסו. המון זמן חיפשתי את הטעם המוגדר שהוא מזכיר לי. ורק אחרי זמן מה ירד לי האסימון למרק מיסו אמיתי יש טעם של טחינה. בחיי. וכוסברה. ובאמת שומשום הוא אחד המרכיבים שלו. אני למשל לא אוהבת כל כך מרק אפונה. אבל לא אגיד שהוא מעורר בי חלחלה. פשוט לא אזמין..
 

haifa333

New member
לא יעזור דודה אין כמו האוכל בארץ

לא מבחינת הטיב ולא מבחינת המחיר. למשל, ארוחות בוקר כמו בבתי מלון בארץ לא תמצאי באף בית מלון בקנדה. ואם נלך על דברים קטנים יותר, לא תמצאי בקנדה פרגיות או קבב עסיסי בלפה במחיר של 10 שקלים בלבד, או מנת פלאפל פלוס שתיה במחיר של 5 שקלים. דרך אגב, המחירים במסעדה התיאלנדית או הוויאטמנית שפרסמת כאן ממש יקרים ולא מוצדקים.
 

Ultra-Skater

New member
לא יודע מה התלהבת מהאוכל בארץ

כאילו יש דברים כמו שווארמה שבאמת משהו משהו אבל ארוחת בוקר במלון בארץ.... אחרי 4 חודשים שעבדתי במלון... וטעמתי את כל סוגי הגואל נפש שהם מאכילים שם את האנשים פשוט הצירוף מילים "ארוחת בוקר במלון" עושה לי כבר רע ! אישית אני מעדיף בהרבה להכין לעצמי טוסט משובח או קורנפלקס (מהסוג שאני אוהב ולא מה שדוחפים לי במלון בכח) או להכין חביתה (כזאת איכותית ולא תעשייתית של מלון) בכל מקרה... אני לא יודע באיזה מלונות היית בארץ שנהנית מהארוחת בוקר שלהם, אבל קשה לי להאמין שיש משהו יותר מגעיל מזה לאכול בבוקר, אני מתאר לעצמי שגם בקנדה אין להם אוכל טוב בבוקר במלון אבל הרבה יותר גרועה מהארץ זה לא יכול להיות. (בצבא יש ארוחות בוקר יותר טובות בחלק מהמקומות)
 
את אתה תמשיך

לאכול בבתי המלון בישראל ואני אמשיך לאכול בכל מסעדה שאני רוצה כאן בטורנוטו ואם יהיה משהו מיוחד לספר אני אחלוק את הידע עם מי שרוצה ומי שלא רוצה שלא יקרא. הולך? ואני בהחלט לא מתרגשת מפרגיות בלאפה. אני מעדיפה אוכל בצלחת. לפחות לא נוזלת לי הטחינה על הבגדים.
 
למעלה