שרשור מרמור, איזה באסה שלא יצאתי לטיול למצדה
כל אחד עם התירוץ שלו. התירוץ שלי למשל הוא כזה: מאז שמכרתי את האופנוע האחרון שלי KTM DUKE 2 אני מתנייד בשמחה ובששון על ווספה 200. טוב נו, רוב הזמן זה סבבה וזה למען ההפתעה אפילו ממש נעים בת"א. עכשיו אני גר בנקודה הצפונית ביותר במדינה הפצפונת שלנו (טוב נו, לא בדיוק שלנו.. של מי שמחזיק אותה בביצים אולי..) ומכאן ועד להגיע למצדה רק בשביל לראות את כולם רוכבים על אופנוע- למה לסבול? נשארו עוד שנתיים לתואר, מה שאומר שהסיכוי שארוויח מספיק כסף על מנת לקנות אופנוע מבלי להתחנן לעוד זקנה חסרת שיניים לטיפ קלוש. אני סיימתי להיות עבד של האופנוע שלי, כלומר, לחיות על הקצה(קצה=שקל) ולראות כל סוף חודש איך החשבון בנק שלי נכנס ליד 2 ומנסה למכור אותי כדי להישאר עם האופנוע. ולכן היום, ב:2:00 +אני בבית ולא בפעם בדרך למצדה כמו ב-4 פעמים הקודמות. החוויה הזו הייתה מדהימה כשהיו 100 חבר'ה בטיול לפני כמה שנים והיא רק התעצמה כשהיו הרבה יותר מזה בשנה שעברה. מאחל לאלו שנשארו בבית כמוני, שהאישה תתרכך, שהחשבון בנק יתנפח או שהבריאות תאפשר- העיקר שתהיה לנו את הבחירה שנה הבאה להיות או לחדול. אני מאחל לי שיהיה לי מספיק כסף לקנות אופנוע, שאוותר על הרכיבה בארץ ואצטרף לאלו שרוכבים ביוון ומגשימים חלומות. מאחל לאלו שבדרך לטיול המון הנאה ושתחזרו שלמים כמו שיצאתם. רק באהבה
כל אחד עם התירוץ שלו. התירוץ שלי למשל הוא כזה: מאז שמכרתי את האופנוע האחרון שלי KTM DUKE 2 אני מתנייד בשמחה ובששון על ווספה 200. טוב נו, רוב הזמן זה סבבה וזה למען ההפתעה אפילו ממש נעים בת"א. עכשיו אני גר בנקודה הצפונית ביותר במדינה הפצפונת שלנו (טוב נו, לא בדיוק שלנו.. של מי שמחזיק אותה בביצים אולי..) ומכאן ועד להגיע למצדה רק בשביל לראות את כולם רוכבים על אופנוע- למה לסבול? נשארו עוד שנתיים לתואר, מה שאומר שהסיכוי שארוויח מספיק כסף על מנת לקנות אופנוע מבלי להתחנן לעוד זקנה חסרת שיניים לטיפ קלוש. אני סיימתי להיות עבד של האופנוע שלי, כלומר, לחיות על הקצה(קצה=שקל) ולראות כל סוף חודש איך החשבון בנק שלי נכנס ליד 2 ומנסה למכור אותי כדי להישאר עם האופנוע. ולכן היום, ב:2:00 +אני בבית ולא בפעם בדרך למצדה כמו ב-4 פעמים הקודמות. החוויה הזו הייתה מדהימה כשהיו 100 חבר'ה בטיול לפני כמה שנים והיא רק התעצמה כשהיו הרבה יותר מזה בשנה שעברה. מאחל לאלו שנשארו בבית כמוני, שהאישה תתרכך, שהחשבון בנק יתנפח או שהבריאות תאפשר- העיקר שתהיה לנו את הבחירה שנה הבאה להיות או לחדול. אני מאחל לי שיהיה לי מספיק כסף לקנות אופנוע, שאוותר על הרכיבה בארץ ואצטרף לאלו שרוכבים ביוון ומגשימים חלומות. מאחל לאלו שבדרך לטיול המון הנאה ושתחזרו שלמים כמו שיצאתם. רק באהבה