שרשור מרמור, איזה באסה שלא יצאתי לטיול למצדה

gilbola

New member
שרשור מרמור, איזה באסה שלא יצאתי לטיול למצדה

כל אחד עם התירוץ שלו. התירוץ שלי למשל הוא כזה: מאז שמכרתי את האופנוע האחרון שלי KTM DUKE 2 אני מתנייד בשמחה ובששון על ווספה 200. טוב נו, רוב הזמן זה סבבה וזה למען ההפתעה אפילו ממש נעים בת"א. עכשיו אני גר בנקודה הצפונית ביותר במדינה הפצפונת שלנו (טוב נו, לא בדיוק שלנו.. של מי שמחזיק אותה בביצים אולי..) ומכאן ועד להגיע למצדה רק בשביל לראות את כולם רוכבים על אופנוע- למה לסבול? נשארו עוד שנתיים לתואר, מה שאומר שהסיכוי שארוויח מספיק כסף על מנת לקנות אופנוע מבלי להתחנן לעוד זקנה חסרת שיניים לטיפ קלוש. אני סיימתי להיות עבד של האופנוע שלי, כלומר, לחיות על הקצה(קצה=שקל) ולראות כל סוף חודש איך החשבון בנק שלי נכנס ליד 2 ומנסה למכור אותי כדי להישאר עם האופנוע. ולכן היום, ב:2:00 +אני בבית ולא בפעם בדרך למצדה כמו ב-4 פעמים הקודמות. החוויה הזו הייתה מדהימה כשהיו 100 חבר'ה בטיול לפני כמה שנים והיא רק התעצמה כשהיו הרבה יותר מזה בשנה שעברה. מאחל לאלו שנשארו בבית כמוני, שהאישה תתרכך, שהחשבון בנק יתנפח או שהבריאות תאפשר- העיקר שתהיה לנו את הבחירה שנה הבאה להיות או לחדול. אני מאחל לי שיהיה לי מספיק כסף לקנות אופנוע, שאוותר על הרכיבה בארץ ואצטרף לאלו שרוכבים ביוון ומגשימים חלומות. מאחל לאלו שבדרך לטיול המון הנאה ושתחזרו שלמים כמו שיצאתם. רק באהבה
 

fazer_1000

New member
שלי קצת יותר פשוט-

מכרתי את האופנוע לפני חודשיים בערך. עדיין לא הספקתי לקנות כלום מאחר וחזרתי הבוקר מחודש בחו"ל. אגב, אפרופו יוון: קוס, אי קטן על גבול טורקיה, 40 דקות מצד לצד על הכביש שחוצה אותו בלי יותר מדי אספלט משובח (או בכלל), בלי פיתולים מעניינים מלבד קטע של 4 Sים קצרים, 5-6 ישובים\כפרים וכמה עשרות אלפי תושבים בקושי. אין סוף אופנועים. מעבר לאינסוף הקטנועים, עדרי הTDM, הוי-סטרום, וראדרו וטרנסאלפ - אופנועי ספורט מושקעים בשיפורים וצביעות, קסטומים משופרים ומדהימים ברמת הירידה לפרטים (ואני באמת שלא אוהב קסטומים) והדובדבנים בקצפת מבחינתי - MV אגוסטה ברוטלה מדהים ועמוס בקרבון ומוטו גוצי גריסו יפהפה. איפה אנחנו ואיפה הם..
 

חובב1

New member
פספסת בקוס

יש שם כביש יפייפה על רצועת ההרים עם פיתולים מצויינים. כנראה שנסעת רק בכביש המרכזי השטוח.
 

bulb

New member
מה כל כך כיף בנסיעה מנהלתית בחושך עם רוכבים

רבים שאתה לא מכיר אותם ולא את רמת הרכיבה שלהם?
 

Tao9

New member
איזה באסה שהייתי באוקראינה בזמן הטיול

אבל באמת זה חסר.... טוב נו שוב בהונג קונג.... החודש נגמרת השלילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

mushdubi

New member
בתקווה שבשנה הבאה אהיה בריא ועדיין עם אופנוע

איך הפסדתי את המטומטם הבלתי נלאה.... טוב, נו- גם בשנה הבאה הוא בטח יהיה (אלא אם יאשפזו אותו אשפוז כפוי או תפוז סוף-סוף תעשה משהו)
 

mushdubi

New member
טוב, נו- במפגש הבא הוא בטח יפתיע...

ודרך אגב- כדי שאני לא אתחיל להתבטא כמו אדם נראה לי שאני אחזור לרכוב. אז השנה הזו ניצלתם מהרעשן שלי אבל בפעם הבאה אני אהיה....
 

Mr BIG Biker

New member
ומה תגיד עלי

קם מאוחר (2 בצהריים) מסדר ת'בית ומארגן תיק להעביר את החג אצל ההורים יוצא לחצר ושוטף את הבייבי מייבש ומעביר עוד שמרטוט ואחכ עוד סמרטוט משמן עניינים אוסף את הציוד וב 17:40 יוצא לכיוון ההורים רבע שעה אחרי מתחיל להרגיש כבדות בהיגוי (הרגשה מוכרת מלפני חודש וחצי) עוצר בצד ורואה במרכז הצמיג חור ירד אוויר אבל עדיין יש קצת לנסיעה איטית עד לת.דלק מגיע ממלא אוויר ושומע טוב טוב איך האוויר יוצא מזל שלפני חודש וחצי כשניתקעתי עם פאנצר קניתי פאסט (
פאסט של מוטול ולא של התחנות דלק, למה ? כי יש לו הברגה לוונטיל מברזל כשלאחרים יש מפלסטיק שנישארה לי דאז ביד במקרה חרום = באעסה) אוקצור ממלא ורוכב סופר לאט עד להורים (50-60קמ) חיכיתי לרכיבה הזאת הרבה ונישבר רצף מ2007 אבל לא נורא תמיד יש שנה הבאה....
 

פשוטיפש

New member
כמה רציתי לבוא, אבל ה600סמ"ק שלי אין די בהם

כל הבולבול באופנוע סופרמוטו 450 + קטנוע 150 מקרטע. כל שנה אני רוצה לבוא, וכל שנה אין לי אופנוע מתאים. אולי יום אחד יהיו לי 600 סמ"ק באופנוע אחד, אבל לדעתי אני אעבור לארבעה גלגלים (עגלת נכים) תיכף אחרי חניכתו. זה מה שקורה למי שיש נתק בין יד ימין למוח
 

M O R M

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo201.gif../images/Emo257.gif../images/Emo178.gif../images/Emo7.gifרציתי להגיע מהשטח.

אבל אסור לי עדיין עקב מצב החלמה ..... שנה הבאה אגיע מהמדבר !!
 

מיצו

New member
תירוצים תירוצים.

אתה יודע איזה טריפ זה לקחת כיסא גלגלים מיד שרה ולרדת איתו את סדום ערד?
 

shahar16i

New member
לא יודע סתם לא הרגשתי מוכן לנסיעה כזאת

עכשיו מצטער על זה, הייתי צריך לנסוע ברגוע.
 
למעלה