אתי של ירדן
New member
עברו 9 חד' והגיע תורנו להצקות הנקה
באורח פלא כל התומכים הנלהבים בהנקה שלי כבר לא כ"כ נלהבים... למשל חמותי משום מה שוכחת שאני בכלל מניקה (גם אם עבר יום אחד מהפעם האחרונה שאמרתי לה) היום הם באו לביקור וכשבדקתי את המלאות בחזה היא שאלה - מה את צריכה לשאוב? (כאילו מה, היא באמת חושבת שאני שואבת כשירדן לידי ונותנת בבקבוק???? למה לא להניק!) אז אמרתי "מפיתום - אני מניקה!" אז היא שואלת אותי "מה, את עוד מניקה???" (כאילו דה?) ומוסיפה - "נו טוב הוא צריך נוזלים"
נו שכחתי שהחליפו לי את החלב בציצי במים
אני ממש מקבלת מהם יחס כזה שמשדר - אין צורך בהנקה - צריך רק סטייקים ומהר!! כלפעם שהם באים (וזה כל שבת)- הן פותחים דיון - מה הוא אוכל? הוא צריך בשר, מוצקים מוצקים בלה בלה בלה - נמאס לי!!!!!! זהו הרגשה כללית שכולם פחות נחמדים - מסתכלים עלי עקום - "איזה פסיכית - סתם מניקה בלי סיבה - הילד כבר גדול והוא לא צריך את זה" בא לי לצרוח!
באורח פלא כל התומכים הנלהבים בהנקה שלי כבר לא כ"כ נלהבים... למשל חמותי משום מה שוכחת שאני בכלל מניקה (גם אם עבר יום אחד מהפעם האחרונה שאמרתי לה) היום הם באו לביקור וכשבדקתי את המלאות בחזה היא שאלה - מה את צריכה לשאוב? (כאילו מה, היא באמת חושבת שאני שואבת כשירדן לידי ונותנת בבקבוק???? למה לא להניק!) אז אמרתי "מפיתום - אני מניקה!" אז היא שואלת אותי "מה, את עוד מניקה???" (כאילו דה?) ומוסיפה - "נו טוב הוא צריך נוזלים"