שרשור מכירות והערכות שווי

זונע

New member
שתי הערכות...

Ian Gibson (83448470) בן 26, בכושר משחק inadequate, healthy בחור controversial person, fiery וhonest. בעל נסיון wretched וכושר מנהיגות poor. לאום: Israel מדד כישורים (TSI): 1 840 Wage: 3 700 NIS/week Owner: Hapoel Unicorn Warnings: 0 פציעות: בריא Stamina: passable Goalkeeping: wretched Playmaking: inadequate Passing: passable Winger: weak Defending: solid Scoring: inadequate Set Pieces: weak --- Fedor Sapunov (83448473) בן 20, בכושר משחק inadequate, healthy בחור sympathetic guy, balanced וupright. בעל נסיון disastrous וכושר מנהיגות poor. לאום: Israel מדד כישורים (TSI): 1 070 Wage: 3 300 NIS/week Owner: Hapoel Unicorn Warnings: 0 פציעות: בריא Stamina: poor Goalkeeping: disastrous Playmaking: passable Passing: solid Winger: weak Defending: inadequate Scoring: poor Set Pieces: wretched כמה כל אחד מהם שווה? תודה
 

zukim

New member
הם שחקנים שקיבלתה עם הקבוצה?

סתם מחשבה על השחקן השני. אם אתה מאמן קישור תאמן אותו תעלה אותו רמה בקישור. רק חבל שהליגה קרובה לסיומה.
 

זונע

New member
כן קיבלתי אותם עם הקבוצה

ואני לא מאמן קישור... קניתי כבר אחרים במקומם(מבוגרים עם נסיון) ואני צריך למכור את שניהם, וקיוויתי לגרד את המליון איתם...יש סיכוי?
 

zukim

New member
אני ב DT מאוד גרוע

אבל אם אני חשבתי בצורה כזו אז בטח שתקבל משהו
יש אוהב נוסטלגיה תשאיר אותם אם אתה חושב שהם יתאימו להיות מחלפים או סגל משני בידידות. כך סתם בשביל הכיף
 

זונע

New member
לא לא

אני צריך למכור...בגלל זה אני מבקש הערכת שווי...יש לך מושג כמה הם שווים? אני צריך למכור פשוט כי קניתי שחקנים מבוגרים עם נסיון במקומם, מה שכמובן עלה לי כסף שאני צריך להחזיר.
 

זונע

New member
המתאמן האחרון שלנו

Lucas Adelmar Rocha (82616664) בן 17, בכושר משחק passable, healthy בחור pleasant guy, calm וinfamous. בעל נסיון disastrous וכושר מנהיגות poor. לאום: Argentina מדד כישורים (TSI): 370 Wage: 3 346 NIS/week כולל 20% בונוס Owner: FC GILORTUL Warnings: 0 פציעות: בריא Stamina: poor Goalkeeping: disastrous Playmaking: wretched Passing: passable Winger: passable Defending: poor Scoring: poor Set Pieces: wretched (כתוב קבוצה אחרת כי המכירה הרגע הסתיימה). הוא בן 17 והמחיר ממש סבבה! 42,250 שקלים בלבד. ציפיתי לביד עליו, אבל מילא
 

אנרכיה1

New member
שום אימון הוא לא טעות. ווינגרים

אימון לא רע בכלל. 4 שחקנים אימון מלא האימון עצמו מהיר ואם הבאת ווינגר עם משניות טובות יהיו לו ביקוש זה הסוד בווינגרים מה גם שאין הרבה מאמני ווינגרים. אני הייתי מעדיף ווינגרים על קשרים.
 

זונע

New member
אני בליגה 6, את זה אתה שוכח

ווינגרים זה אימון מצוין מבחינתי כרגע. כשאני ארצה ואוכל לעלות לליגה 5, אני כנראה אחליף לאימון אחר.
 
אני לא מסכים עם זה

לדעתי כדאי להתחיל לאמן ישר מה שאתה רוצה כי המעבר של האימון גורם לך להפסיד הרבה כסף... אבל בהצלחה.
 

זונע

New member
אבל

הבעיה העיקרית באימונים הראשיים יותר, היא מחסור בכסף. מתאמני קישור/התקפה/הגנה עולים יותר וזמן האימון שלהם ארוך יותר. עם ההשקעה בנוער, צוות מקצועי וקניית מאמן פאסאבל, לא נשאר כמעט כסף ואני לא אצליח לשרוד את האימונים האלו.
 

זונע

New member
אימנתי עם הקבוצה הקודמת

ואין לי כח לזה...יותר מעניין לאמן 4 שחקנים בשבוע, ובמילא זמן האימון שלהם הוא כמו זמן האימון של שוערים.
 

man31

New member
אבל ארבע שחקנים זה יותר גרוע

זה מגביל אותך מאוד וזה משעמם
 

זונע

New member
למה מגביל אותי?

אני יכול לשנות מערכים גם בלי להזיז את הווינגרים שלי.
 

man31

New member
גם אני ליגה 6!!!!!!!!!

ואני מאמן עכשיו את השוערים שלי ואולי הם יעזרו לי לעלות ליגה
 
למעלה