שרשור מכירות והערכות שווי

z e l i g

New member
שרשור מכירות והערכות שווי

הקודם כבר די מלא ולא קופץ... ועכשיו נעשה את זה מסודר:
 

tamirn

New member
השליפה השבועית למכירה

Naftali Gamliel (83496357) 17 years, passable form, healthy A popular guy who is calm and righteous. Has disastrous experience and wretched leadership abilities. Nationality: Israel Total Skill Index (TSI): 2 620 Wage: 3 980 NIS/week Owner: Winners United Warnings: 0 Injuries: Healthy Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous Playmaking: solid Passing: solid Winger: passable Defending: weak Scoring: poor Set Pieces: wretched Career Goals: 0 Career Hattricks: 0 League goals this season: 0 Cup goals this season: 0 יצא למכירה 5 מליון מחיר פתיחה
 
מה דעתכם על השחקן הזה

הסט פיסן שלי קיבל אדום בשבת ואין לו מחליף כרגע אז יש את השחקן במכירות. Cerafín Martínez (30594907) 27 years, inadequate form, healthy I speak Español! A pleasant guy who is balanced and honest. Has weak experience and poor leadership abilities. Speciality: Unpredictable Nationality: Argentina Total Skill Index (TSI): 1 670 Wage: 5 040 NIS/week including 20% Bonus Owner: Rosengårdens BK Warnings: 0 Injuries: Healthy Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous Playmaking: poor Passing: solid Winger: wretched Defending: poor Scoring: solid Set Pieces: mythical הדרישה עליו 3.5 מליון.
 
עוד אחד

Oscar Looye (48437740) 21 years, inadequate form, healthy A sympathetic guy who is tranquil and dishonest. Has wretched experience and passable leadership abilities. Speciality: Powerful Nationality: Nederland Total Skill Index (TSI): 2 340 Wage: 4 920 NIS/week including 20% Bonus Owner: Sveas_Hjältar Warnings: 0 Injuries: Healthy Stamina: solid Goalkeeping: disastrous Playmaking: weak Passing: solid Winger: poor Defending: weak Scoring: solid Set Pieces: divine כרגע על מליון. 3 ימים למכירה.
 

kalay

New member
למה לך לשלם 3 מיליון

בשביל סט פיססן למשחק אחד? אתה סתם תבזבז כסף שבמקרה הטוב יתן לך גול אחד.
 

אנרכיה1

New member
הוא לא יעלם אחרי משחק אחד

הוא יותר טוב מזה שיש לי עכשיו שהזדקן וירד ביכולת שלו הוא יצטרך מחליף ביום מין הימים. יש עוד שחקן שלא העלתי שנראה לי אני אלך עליו.
 

זונע

New member
ובכל זאת

לא חושב ששווה לשלם 3 מליון בשביל סט פיססן...לי היה סט פיססן פורמיד' שנקנה בחינם(5000) ועדיין הבקיע כל משחק שני בערך.
 
אבל זה לא אותו דבר..

ככל שאתה משחק בליגה יותר גבוהה, ככה רמת השוערים עולה כמעט אוטומטי.. וכדי להכניע שוערים יותר גבוהים אתה צריך סט-פיססן יותר טוב. אני מתקשה להאמין שעם בועט פורמי תצליח להכניע שוערי מאג. (כמובן שתמיד יש סיכוי, אבל הוא יותר קטן). ובכלל, סט-פיססן הוא אחד מהחלקים היותר חיונים במשחק, התרומה שלו כ"כ מורגשת ומי שלא מחזיק אחד כזה על המגרש מפסיד. וגם אסור לך לשכוח שבהרבה מאוד ליגה אסור לך לוותר על שחקן קבוע בהרכב לטובת סט-פיססן שהוא פחות טוב, בגלל זה הרבה מאוד אנשים מוכנים לשלם הרבה כסף בשביל שחקן שלא יוריד להם את הרמה אבל יתן תרומה ענקית בדמות הסט-פיסס.
 

Thierry Henry

New member
ומה זה צריך לשנות בדיוק?

ככל שהפיססן שלו יהיה טוב יותר, ככה הסיכוי שהוא יכבוש יותר בעזרתו ושהוא יבשל יותר שערים לשחקני ראש, או שערים מקרנות. ובסופו של דבר, יותר שערים - נצחונות יותר משכנעים = יותר קהל = יותר כסף ואפשר להמשיך את הקשרים האלו עוד ועוד ועוד. אם יש לו אפשרות להשקיע עכשיו בחלוץ שכזה עם רמת פיסס שכזאת, שיעשה את זה במקום לחכות סתם. במילים אחרות, בליגה של הגנות סוליד, למה שתרצה לעשות לעצמך התקפה אאוט? אתה יכול להסתפק לפי ההיגיון הזה בהתקפה אקסלנט בלבד..אבל זה לא ככה, אם יש לו אפשרות להתחזק, שיתחזק ופיססן זה חיזוק משמעותי.
 

אנרכיה1

New member
הכי גבוה אצלי בליגה זה וורלד קלאס

משהו כמו 6 כוכבים. אם אתה חושב שבליגה 5 יספיק לך סט פיסס פורמי אז טעות. הליגה הישראלית כבר וותיקה ובליגה החמישית שלנו יש קבוצות טובות אז אל תצפה שהם יציבו לך שוער פסבל-סוליד.
 

אנרכיה1

New member
אני לא מתפשר בסט פיסס

לבועט טוב יכבוש יותר לשם השוואה הסט פיסן שלך כשהוא יבעט כדור מול שוער אקסלנט-פורמי סיכוי גדול שהכדור יהדף אותו שוער מול בועט מת'יקל הסיכוי יותר גדול שהכדור בפנים כמעט בטוח מלבד ארועים יוצאי דופן ההבדל משמשעותי מאוד. אז כשתשחק מול קבוצות עם שוער ברמה של הסט פיסן שלך ומעלה. הסט פיסס שלו לא יהיה אפקטיבי כל כך אולי בפנדלים הוא יכבוש. אני קונה בועטים למצבים מיוחדים וזה מוכיח את עצמו.
 

Edge51

New member
כמה אתם אומרים השחקן הזה שווה?

בן 29, בכושר משחק חלש, פצוע. (3 שבועות) בחור בעייתי, חם מזג והגון. בעל נסיון חלש וכושר מנהיגות טוב. התמחות: משחק ראש לאום: Deutschland מדד כישורים (TSI): 330 שכר: 3 240 NIS/לשבוע כולל 20% בונוס אזהרות: 2 פציעות: 3 שבועות כושר גופני: מצוין שוער: איום קישור: בינוני מסירה: עלוב משחק אגפים: סביר הגנה: בינוני הבקעה: חלש מצבים נייחים: מצוין שערים בקריירה: 32 שלישיות בקריירה: 1 שערי ליגה העונה: 2 שערי גביע העונה: 0 כדאי לי לחכות שיחלים מפציעה ואז למכור? או עכשיו?
 

Edge51

New member
סבבה, אבל כמה אתה מעריך שאני יכול

להרוויח עליו? יותר מ-250 אלף?
 

man31

New member
שמע הוא רק סט פיססן

והוא לא מי יודע מה קשר אז זו בעיה אבל נראה לי שתצליח לגרד את הסכום הזה אבל לא בטוח
 
למעלה