שרשור מכירה/החלפה/קנייה

שרשור מכירה/החלפה/קנייה

ספרים/דיסקים/תקליטים/סרטים ועוד כל הודעות המכירה/קנייה לכאן בלבד, שרשרו או שתמחקו! וגם חשוב לשרשר למקום הנכון! הודעות של מכירת/קניית דיסקים לדוגמא על ההודעה של ספרים או ההודעה הכללית גם ימחקו!
 
../images/Emo63.gif ספרים יד שניה לכאן בלבד ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מכירת / קניית / החלפת ספרים וכו' לכאן
 

Molchansky

New member
12 ספרי סטיבן קינג למכירה

7 באנגלית כריכה רכה: (20 ש"ח לספר) bag of bones thinner christine hearts in atlantis skeleton crew dolores claiborne dreamcatcher 5 בעברית: (40 ש"ח לספר) העמדה אש זרה הניצוץ המגדל האפל 5 - זאבי הקאלה סלולרי 052-8429908 אייל
 
כרכי הקומדיה האלוהית למכירה ודני ידעני(כל הסד

דני ידעני מציל את המצב, מפגין תושיה, מפענח תעלומות, מגלה עקבות, עוזר למשטרה, לוכד גנבים, סדרת ג'נינגס סדרת החמישיה-כולה סדרת השביעיה-כולה סדרת הרביעיה והכלב כל הספרים במצב טוב המחירים של כל ספר 35 שקלים כולל משלוח-אם קונים מספר ספרים המחיר יהיה 25 שקלים לספר. תודה ותבוא עליכם הברכה
 
ספרי עודד בורלא מכתבים לייאורה ועוד ברשימה

שומרי הגוזלים, חם קר ואביב, סוד וורוד, אבאב אמא ואני, אחרי הרחוק ולפני הקרוב, המפלצת החמודה מחיר כל ספר כולל משלוח 40 שקלים קודם אתם מקבלים אחר כך משלמים
 
Kמכירה:שערוריה בקלושמרל

של שבלייה-מהדורת 1949 מצב טוב. המחיר כולל משלוח 60 שקלים
 
למכירה-הסוסה הירוקה של

מרסל איימה בהוצאת מזרחי-היה סרט בשנות הששים. ספר סקסי, לפעמים גם אכזרי. הסוף-דליקאטס'!
 

דיטי

New member
למכירה The Life of Lady Randolph Churchill

Jennie - The Life of Lady Randolph Churchill מאת Ralph G. Martin בהוצאת Prentice-Hall משנת 1969.
 

ליטרט

New member
ספרים למכירה

אטלס כרטא לתולדות ארץ-ישראל ומדינת ישראל מימי קדם ועד ימינו - שישה חלקים - לתקופת המקרא / לתקופת בית שני המשנה והתלמוד / לתולדות א"י מביתר ועד תל-חי / לתולדות א"י מראשית ההתישבות ועד קום המדינה / לתולדות מדינת ישראל שנים ראשונות תש"ח - תש"ך / לתולדות מדינת ישראל העשור השני - כריכה קשה ומהודרת (אותיות מוזהבות) במצב טוב מאד - 129ש"ח. אבי, יצחק בשביס זינגר - ישראל זמיר - 44ש"ח - כריכה קשה, כחדש. אבי, בתו - יעל דיין - 40ש"ח - מצב טוב מאד. אותו הים - עמוס עוז - 40ש"ח - כחדש. ספרים נוספים ב - כל קורא!
 

ליטרט

New member
גראדה ומגד למכירה

צמח אטלס - חיים גראדה - מצב טוב, כריכה קשה (פגם בחלק העליון של השידרה) - 29ש"ח. פויגלמן - אהרן מגד - מצב טוב מאד - 29ש"ח. היינץ ובנו והרוח הרעה - אהרן מגד - מצב טוב מאד - 24ש"ח.
 

ליטרט

New member
חסמבה עם הקדשה וספרים נוספים

*חסמבה בעלילות גבורה ביפו העתיקה - יגאל מוסינזון - הקדשה של הסופר - 45ש"ח חיי מיכלאנג'לו - אירווינג סטון - א'+ב' בכריכה קשה ובמצב טוב מאד - 44ש"ח מלחמת היצר - חיים גראדה - כריכה קשה 29ש"ח, כריכה רכה 24ש"ח מאהבה של ליידי צ'טרלי - ד. ה. לורנס - כריכה קשה - 29ש"ח המרדף אחר אוקטובר האדום - טום קלנסי - כריכה קשה - הוצאה ראשונה בעברית - במצב חדש! - 44ש"ח הדבר - אלבר קאמי - 24ש"ח אורי - אסתר שטרייט-וורצל - א'+ב' בכריכה רכה ובמצב טוב - 34ש"ח דו"ח הייט / מחקר על מיניות האשה - שרי הייט - 25ש"ח --------------------------------- עוד ספרים בקישור שבחתימה.
 
חתימות על ספריה חסמבה

לידיעתך דורון וכל השאר - יגאל מוסינזון נהג לחתום לכל המעוניין ובעיקר לילדים בדיוק כמו אורי פינק שמחלק חתימות וצירוים על כל ספר/חוברת שהוא מוכר ! זה ממש לא "מציאה" החתימות ובטח אין הצדקה להעלות את מחיר הספר !!!
 

ליטרט

New member
שלום יהודית

לדעתי את טועה ומטעה. יש כמה וכמה סיבות לטעות. הראשונה שבהם הוא ההבדל בין חתימה של מי שמת ובין חתימה של מי שעדיין חי (עד מאה ועשרים). יש עוד כמה וכמה פרמטרים, למשל היקף הפעילות והיצירה של הסופר/יוצר/אמן, ועוד כהנה וכהנה. וכמובו, מעל הכל, העניין הסובייקטיבי. עניין של טעם וריח. מה ששווה בעיניי X שווה בעיניי האחר Y. דרכו של עולם. בברכה, דורון.
 

ליטרט

New member
לטעמי דווקא התגובה שלך מיותרת

על שלושת סימני הקריאה שבה. וחבל להעביר את תרבות ההתקוטטות של FINDABOOK גם לפורום השלו הזה. שיהייה לך שבוע טוב, נעים ושקט.
 

gryphon music

New member
ספרי הומור

דן בן אמוץ - ארץ ציון ירושלים - 60 דן בן אמוץ - קריעה תמה - 35 כל ספרי קישון 25 ש "ח מכפראש ועד רגלצבע - 40 מנחם תלמי - כל השלשה במצב מצוין ועם הקדשות - 50 כ"א אנשי הופמקלר - 30 הגלריה של הופמקלר - 50 דבר אחר א - 50 דבר אחר אחיתופל בגבעה - 50 מבחר עצום של ספרי הומור מחכה בחנות למעטים שעוד מוצאים סיבה לחייך
 
למעלה