שרשור מטרות ליום ו'!

Naughty Girl1

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo68.gif

בוקר טוב לכולם!
אני זזה עוד חצי שעה לשומרי משקל. גם אם תהיה ירידה אני לא אתלהב, כי יש הבדל בין שקילה ערב לשקילה בוקר ..[להזכירכם - הייתי נשקלת אצלהם בערב ..]. המטרות להיום הם:
ללכת לפגישה ב11 עם סגן המנהלת שלי. הוא רוצה להבין למה עזבתי את מגמת ערבית.
ללמוד למבחן בספרות [יחידה רביעית + חמישית]
לאכול נכון, להתעמל בלילה.
ללכת להישקל עוד מעט בשומרי - משקל.
ללכת לדודים בלילה לחגוג איתם את הסילבסטר.
 

MayaShaul

New member
מטרות ליום ו' - פעם ראשונה

אז ככה:
ללכת לעשות קניות של אוכל (אני גרה בשירה שכורה) ולקנות רק דברים טובים
ללכת להתעמל בצהריים
לשבת על פרוייקט הגמר שלי
ליהנות היום בערב בחנוכת הדירה של חברה שלי
לאכול טוב ולרשום כל מה שאני אוכלת - מתחילה מעקב אחרי התזונה זהו, אז שיהיה יום נעים ביי
 
שלום, חדשה ומצטרפת

קצת דפדפתי פה, ונראה נעים
אני בדיאטה כבר כמה ימים, במטרה להוריד כ-25 קילו... כן כן, המצב קשה
. מאד קשה. אני גם מתחתנת
כך שיש לי עוד מוטיבציה להצליח ולהיראות סוף סוף כמו שאני רוצה להיראות... יש לי בערך 10 חודשים, ואני מקווה להשיג לפחות חלק מהיעדים שלי בדרך. תסלחו לי שאני מתפרצת ישר אל תוך המטרות של היום... עשיתם לי חשק... ונכיר כבר בדרך
לאכול בריא, להימנע ממטוגן בארוחה של שישי בערב, לא להעמיס על הקיבה לפני השינה
להימנע מהמאכלים ה"קטנים" שלא באמת עושים לי טוב - שוקולד, בורקס
להספיק לעבוד על דברים שאני צריכה לאוניברסיטה - לסיים תרגיל אחד גדול לשבוע הבא.
להקדיש צומי לחבר שלי למרות העומס שיש עלי וזהו, בערך
 
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif

בהצלחה במטרות שלך ומזל טוב על החתונה
את מוזמנת לקרוא קצת במאמרי הפורום, אולי תמצאי משהו שיעניין אותך.
 

SimpleMe

New member
המטרות שלי להיום ../images/Emo70.gif

ללכת עכשיו לאריאל לטיפול לייזר כואב
ללכת לעשות פן..
להביא לעצמי בעיטה- על זה שהיום בשקילה גיליתי שעליתי השבוע 1.6 ק"ג.. אבל זה ממש מגיע לי כי טחנתי ברמות מטורפות ולא התעמלתי..
לצאתתתתתתת למסיבת הסילבסטר שאני מחכה לה.
 
מטרות להיום../images/Emo68.gif../images/Emo36.gif

ללמוד כמה שיותר למתכונת.
לאכול נכון.
אולי לעשות הליכה יותר מאוחר.
לדבר עם אנשים שלא הספקתי לדבר איתם השבוע.
לצאת בערב.
 

Naughty Girl1

New member
אני שוקלת 56 ../images/Emo12.gif

בחיים לא שקלתי 56!!
ירדתי קילו + 300!! איך שחברי הקבוצה שמעו שירדתי מ70 וחצי ל56, הם מחאו לי כפיים איזה רבע שעה
ואיזה אחת בקבוצה באה אלי ואמרה לי "יא רזונת מה את עושה פה?
" .. אני יודעת שיש הבדל בין שקילת ערב לשקילת בוקר [זו הפעם ה1 שאני נשקלת בבוקר] אבל אני גם מרגישה שירדתי . בבטן במיוחד
 
למעלה