שלום, חדשה ומצטרפת
קצת דפדפתי פה, ונראה נעים
אני בדיאטה כבר כמה ימים, במטרה להוריד כ-25 קילו... כן כן, המצב קשה
. מאד קשה. אני גם מתחתנת
כך שיש לי עוד מוטיבציה להצליח ולהיראות סוף סוף כמו שאני רוצה להיראות... יש לי בערך 10 חודשים, ואני מקווה להשיג לפחות חלק מהיעדים שלי בדרך. תסלחו לי שאני מתפרצת ישר אל תוך המטרות של היום... עשיתם לי חשק... ונכיר כבר בדרך
לאכול בריא, להימנע ממטוגן בארוחה של שישי בערב, לא להעמיס על הקיבה לפני השינה
להימנע מהמאכלים ה"קטנים" שלא באמת עושים לי טוב - שוקולד, בורקס
להספיק לעבוד על דברים שאני צריכה לאוניברסיטה - לסיים תרגיל אחד גדול לשבוע הבא.
להקדיש צומי לחבר שלי למרות העומס שיש עלי וזהו, בערך