שרשור מזל טוב לצחי טובול !
|בל

סנטה

New member
שרשור מזל טוב לצחי טובול !../images/Emo65.gif|בל

הלו הוא בפורום : קופידון בשיגעון ! צחיש - מזל טוב חבר , תזכה לאושר ועושר למרות שאתה כבר מעושר מספיק !!! תמשיך לחיות את החיים הטובים ... דירה לבד
גם אני רוצה !!! ותהנה ...
 

crazy dude

New member
מזל טוב צחון,אבל אין לו בית לבדיותר

מזל טוב אחי.. תהנה... וכמו שאתה יודע.. תנסה לשמור על חברה אחת בכל פעם.. לא שתיים ברציפות
 
אח שילייייייי ../images/Emo99.gif

מזל טובבבבבבבבבב אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
טוב את הברכה שלך כבר תקבל :] יומולדת שמח
 

stupidity

New member
מזל טוב ילדון! ../images/Emo65.gif

הגיע הזמן שתחליף קידומת ואז תהיה לך סיבה יותר מוצדקת לקורא לי ילדונת! בכל אופן.. אני מקווה שאתה אוהב את המתנה.. אממ אממ
 
מכוררר

התמכרתי למתנה שלך... זאת המתנה הכי טובה בעולם..... חולה עלייךךךך תודה... ותודה לכל האנשים שרשמו לי מזל טוב...!! חולה על כולכם....
 

Liraz 6q

New member
באיחור אופנתי :]

צחווו'ש! מזללל טוב גברגבר..
יומוווולדת שמייח.. :] אהמ.. בן 17 לע?
 
מזל טוב צחי../images/Emo65.gif

חוסר רגש לזמן תחשוב על המקוריות שבעניין אף אחד לא אמר לך מזל טוב גם לפני היומולדת וגם אחריה
 
למעלה