שרשור מוקדש ליובל - דין תומאס ולכל

מצב
הנושא נעול.
זה מערכת שמורכבת מחלקים חוץ מ

מה זה אין מצב?
עם איזה מדחסים ממזגים קניון? יותר גדולים מאלה אפילו אם תראה את התמונה "ציוד נוסף על הגג" או משהו כזה אתה תראה עוד שניים כאלה שכבר מחוברים לתעלות מדחסים בגודל כזה עם הספק כזה בנויים בצורה אחרת ממדחסים של מזגן ביתי, הרדיאטור אגב נמצא בחלקו העליון בשכיבה.
זה מערכת שמורכבת מחלקים חוץ מ
מדחס כי מדחס לבד לא עוסה לחום ולא קור יש עוד חלקים לא משנה עם זה מערכת של תחנת רכבת או בית או אוטובוס ומדחס לא כל כך מרובע אחרי יום כיפור אני יביא פרוט של החלקים שנמצעים שם אפילו בקניון לא מציבים רק מדחס אים הרדיאטור נמצה למטה למעלה בצדדים זה לא משנה זה כבר לא רק מדחס
 

ariel0

New member
מגדל קירור

זה מערכת שמורכבת מחלקים חוץ מ
מדחס כי מדחס לבד לא עוסה לחום ולא קור יש עוד חלקים לא משנה עם זה מערכת של תחנת רכבת או בית או אוטובוס ומדחס לא כל כך מרובע אחרי יום כיפור אני יביא פרוט של החלקים שנמצעים שם אפילו בקניון לא מציבים רק מדחס אים הרדיאטור נמצה למטה למעלה בצדדים זה לא משנה זה כבר לא רק מדחס
מגדל קירור
בניגוד למזגנים ביתיים, במקומות גדולים משתמשים במים על מנת למזג חללים פנימים. השימוש במים נובע מאורך הצנרת הדרוש הגורם לנפילת לחץ. במזגן ביתי לדוגמא, אורך הצנרת המקסימלי (עד כמה שזכרוני איננו מטעה אותי) כ 18 מטר. מגדל הקירור מכיל מדחס, מעבה, שסתום התפשטות ומחליף חום. הגז נדחס באמצעות מדחס, עובר במעבה לצורך הורדת טמפרטורה, הלחץ משוחרר, והגז זורם במחליף חום שמוסר את החום\קור למים. המים עוברים סירקוציה באמצעות משאבות במבנה ומקררים\מחממים בעזרת יחידות פנימיות את החלל. אריאל
 
יכול להיות שיש שם מגדל מים

מגדל קירור
בניגוד למזגנים ביתיים, במקומות גדולים משתמשים במים על מנת למזג חללים פנימים. השימוש במים נובע מאורך הצנרת הדרוש הגורם לנפילת לחץ. במזגן ביתי לדוגמא, אורך הצנרת המקסימלי (עד כמה שזכרוני איננו מטעה אותי) כ 18 מטר. מגדל הקירור מכיל מדחס, מעבה, שסתום התפשטות ומחליף חום. הגז נדחס באמצעות מדחס, עובר במעבה לצורך הורדת טמפרטורה, הלחץ משוחרר, והגז זורם במחליף חום שמוסר את החום\קור למים. המים עוברים סירקוציה באמצעות משאבות במבנה ומקררים\מחממים בעזרת יחידות פנימיות את החלל. אריאל
יכול להיות שיש שם מגדל מים
אים אני לא עועה קוראים לזה צילר אבל שם אין רק מדחס
 

ariel0

New member
יכול להיות שקוראים לזה גם צ'ילר

יכול להיות שיש שם מגדל מים
אים אני לא עועה קוראים לזה צילר אבל שם אין רק מדחס
יכול להיות שקוראים לזה גם צ'ילר
יש שם באמת הרבה ציוד, גם המדחס, גם המעבה (רדיאטור עם מאווררים), גם שסתום ההתפשטות וגם מחלף החום עם משאבת סירקולציה חשמלית. אריאל
 
מיכשור נוסף על גג המבנה: מבט מערבה:

שרשור מוקדש ליובל - דין תומאס ולכל
חברי הפורום ללא יוצא מן הכלל: תמונות חדשניות ועדכניות מתחנת מלחה, מזויות שטרם נראו בפורום. כל הצילומים: אביתר רייטר, 15.09.2004.
מיכשור נוסף על גג המבנה: מבט מערבה:
 
סורג הקישוט בקומת הנוסעים:

שרשור מוקדש ליובל - דין תומאס ולכל
חברי הפורום ללא יוצא מן הכלל: תמונות חדשניות ועדכניות מתחנת מלחה, מזויות שטרם נראו בפורום. כל הצילומים: אביתר רייטר, 15.09.2004.
סורג הקישוט בקומת הנוסעים:
 
וכך ראה תומאס את הבניין והצטער

שרשור מוקדש ליובל - דין תומאס ולכל
חברי הפורום ללא יוצא מן הכלל: תמונות חדשניות ועדכניות מתחנת מלחה, מזויות שטרם נראו בפורום. כל הצילומים: אביתר רייטר, 15.09.2004.
וכך ראה תומאס את הבניין והצטער
שלא היתה ברשותו מצלמה. זו תמונה אחרונה לחג.
 

vitamin P

New member
אחחחאיזה תחנהתודה על התמונות היפות

שרשור מוקדש ליובל - דין תומאס ולכל
חברי הפורום ללא יוצא מן הכלל: תמונות חדשניות ועדכניות מתחנת מלחה, מזויות שטרם נראו בפורום. כל הצילומים: אביתר רייטר, 15.09.2004.
אחחחאיזה תחנהתודה על התמונות היפות
לא שיש לי התנגדות אבל למה היא כל כך גדולה אם הקו לא יהיה כל כך עמוס ?
 

צביקוש23

New member
מפלצת בטון מיותרת לגמרי!

אחחחאיזה תחנהתודה על התמונות היפות
לא שיש לי התנגדות אבל למה היא כל כך גדולה אם הקו לא יהיה כל כך עמוס ?
מפלצת בטון מיותרת לגמרי!
מצטער מאד אך תחנת מלחה היא מפלצת בטון מכוערת ומיותרת לגמרי! בזבוז אמיתי של כספים לשווא. במקום להוציא סכום הרבה פחות יקר ולשפץ ולשקם את תחנת החאן ההיסטורית רכבת ישראל בונה מבנה מיותר ומגוחך! אני אישית לא מתכוון לעולם להשתמש בתחנה מיותרת זו! לדעתי הנהלת רכבת ישראל והעומדים בראשה ביצעו פשע אמיתי כשלא שיקמו את תחנת החאן ובמקום זאת הקימו את מפלצת בטון מכוערת זו.
 

Azazel

New member
../images/Emo127.gif אבל אל ייאוש... ניתן לראות

מפלצת בטון מיותרת לגמרי!
מצטער מאד אך תחנת מלחה היא מפלצת בטון מכוערת ומיותרת לגמרי! בזבוז אמיתי של כספים לשווא. במקום להוציא סכום הרבה פחות יקר ולשפץ ולשקם את תחנת החאן ההיסטורית רכבת ישראל בונה מבנה מיותר ומגוחך! אני אישית לא מתכוון לעולם להשתמש בתחנה מיותרת זו! לדעתי הנהלת רכבת ישראל והעומדים בראשה ביצעו פשע אמיתי כשלא שיקמו את תחנת החאן ובמקום זאת הקימו את מפלצת בטון מכוערת זו.
אבל אל ייאוש... ניתן לראות
שיש המשך למסילה... זה עדיין אפשרי.
 
אתה טועה טעות חמורה אדוני: מנכ"ל

מפלצת בטון מיותרת לגמרי!
מצטער מאד אך תחנת מלחה היא מפלצת בטון מכוערת ומיותרת לגמרי! בזבוז אמיתי של כספים לשווא. במקום להוציא סכום הרבה פחות יקר ולשפץ ולשקם את תחנת החאן ההיסטורית רכבת ישראל בונה מבנה מיותר ומגוחך! אני אישית לא מתכוון לעולם להשתמש בתחנה מיותרת זו! לדעתי הנהלת רכבת ישראל והעומדים בראשה ביצעו פשע אמיתי כשלא שיקמו את תחנת החאן ובמקום זאת הקימו את מפלצת בטון מכוערת זו.
אתה טועה טעות חמורה אדוני: מנכ"ל
הרכבת מר יוסי מור איננו אחראי לכך. הנהלת הרכבת לא יכולה היתה להחליט דבר באשר לתחנת החאן. מי שאשם במה שקרה זה אהוד אולמרט ורק הוא. עדיין לא ברור גם כיום מעמדה הסופי של תחנת החאן. לאט לאט מתקרב הקו המחודש גם אליה ואני רואה בשטח שהטרקורים כבר התקדמו 0.5 ק"מ אחרי תחנת מלחה לכיוון החאן ! בקרוב מתחילה הקמת תחנה נוספת בירושלים: תחנת גן החיות התנ"כי ובה מבנים ושני רציפים. פרטים בהמשך. תחנת מלחה תהיה הגדולה ביותר בישראל ותכלול בסיום שלב ב' 8 מסילות ברזל מקבילות ואגם ענק מסביבה. בעבר פורסמו פה פרטים.
 
כתבה למי ששכח:......../images/Emo70.gif

אתה טועה טעות חמורה אדוני: מנכ"ל
הרכבת מר יוסי מור איננו אחראי לכך. הנהלת הרכבת לא יכולה היתה להחליט דבר באשר לתחנת החאן. מי שאשם במה שקרה זה אהוד אולמרט ורק הוא. עדיין לא ברור גם כיום מעמדה הסופי של תחנת החאן. לאט לאט מתקרב הקו המחודש גם אליה ואני רואה בשטח שהטרקורים כבר התקדמו 0.5 ק"מ אחרי תחנת מלחה לכיוון החאן ! בקרוב מתחילה הקמת תחנה נוספת בירושלים: תחנת גן החיות התנ"כי ובה מבנים ושני רציפים. פרטים בהמשך. תחנת מלחה תהיה הגדולה ביותר בישראל ותכלול בסיום שלב ב' 8 מסילות ברזל מקבילות ואגם ענק מסביבה. בעבר פורסמו פה פרטים.
כתבה למי ששכח:......

רפרודוקציה: אביתר רייטר, 30.04.2004.
 

Azazel

New member
אז זה עדיין אפשרי? ../images/Emo13.gif

אתה טועה טעות חמורה אדוני: מנכ"ל
הרכבת מר יוסי מור איננו אחראי לכך. הנהלת הרכבת לא יכולה היתה להחליט דבר באשר לתחנת החאן. מי שאשם במה שקרה זה אהוד אולמרט ורק הוא. עדיין לא ברור גם כיום מעמדה הסופי של תחנת החאן. לאט לאט מתקרב הקו המחודש גם אליה ואני רואה בשטח שהטרקורים כבר התקדמו 0.5 ק"מ אחרי תחנת מלחה לכיוון החאן ! בקרוב מתחילה הקמת תחנה נוספת בירושלים: תחנת גן החיות התנ"כי ובה מבנים ושני רציפים. פרטים בהמשך. תחנת מלחה תהיה הגדולה ביותר בישראל ותכלול בסיום שלב ב' 8 מסילות ברזל מקבילות ואגם ענק מסביבה. בעבר פורסמו פה פרטים.
אז זה עדיין אפשרי?
 

vitamin P

New member
תודה.....

אתה טועה טעות חמורה אדוני: מנכ"ל
הרכבת מר יוסי מור איננו אחראי לכך. הנהלת הרכבת לא יכולה היתה להחליט דבר באשר לתחנת החאן. מי שאשם במה שקרה זה אהוד אולמרט ורק הוא. עדיין לא ברור גם כיום מעמדה הסופי של תחנת החאן. לאט לאט מתקרב הקו המחודש גם אליה ואני רואה בשטח שהטרקורים כבר התקדמו 0.5 ק"מ אחרי תחנת מלחה לכיוון החאן ! בקרוב מתחילה הקמת תחנה נוספת בירושלים: תחנת גן החיות התנ"כי ובה מבנים ושני רציפים. פרטים בהמשך. תחנת מלחה תהיה הגדולה ביותר בישראל ותכלול בסיום שלב ב' 8 מסילות ברזל מקבילות ואגם ענק מסביבה. בעבר פורסמו פה פרטים.
תודה.....
הדרך לירושלים ארוכה ויש רק מסילה אחת אי אפשר היה להסתפק ב 2 רציפים?? התחנה מאוד יפה.... ככה שאין לי בעיה עם גודל וכמות גם יהיו משרדים של הרכבת נכון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה