לי יש תחושה על נועם.
לי יש תחושה על נועם.
האמת, נועם ממש מיותר שם. לא רואה מה הוא תורם למשחק משום בחינה. בתחילת הדרך עוד היה מבשל מידי פעם. לאחרונה, כמעט ולא נכנס למטבח.
אחרי ההדחה כשנשארים עשר? זה ככה כבר כמה עונות - זה כל כך וודאי שאתה יכול לשים את הביצים שלך..אני שם את הביצים של ענבל על זה שביום שבת תהיה קומבינה כלשהי לאחד הדיירים בהענקת כרטיס לגמר.
כמו עם האוטו שדאגו לעומר.
גל הייתה מהממת עם השחור
על מה הגנה?אלירן כועס על טל כי היא הגנה על גל?????????........
אני לא מבינה את המילמולים שלו עד הסוףעל מה הגנה?
גל בוחרת את הודיהאם עוז עושה הצבעה למי מגיע כרטיס לגמר
קורן בוחר את נעם
ענבל בוחרת את נעם
שלי בוחרת את עומר
עומר בוחר את שלי
נעם בוחר את קורן
רפאלה בוחרת את משה
אלירן בוחר את משה
דני בוחר את אלירן
משה בוחר את אלירן
גל ???? או את נעם או ענבל או קורן
טל את אלירן ( אם עד אז לא ילכו מכות.
יש סיכוי לאלירן לקבל כרטיס לגמר
זה טוב לגלאם עוז עושה הצבעה למי מגיע כרטיס לגמר
קורן בוחר את נעם
ענבל בוחרת את נעם
שלי בוחרת את עומר
עומר בוחר את שלי
נעם בוחר את קורן
רפאלה בוחרת את משה
אלירן בוחר את משה
דני בוחר את אלירן
משה בוחר את אלירן
גל ???? או את נעם או ענבל או קורן
טל את אלירן ( אם עד אז לא ילכו מכות.
יש סיכוי לאלירן לקבל כרטיס לגמר
גם לנעם יש סיכוי טובזה טוב לגל
כי לאלירן אין באמת קהל
קהל הרק לאזה טוב לגל
כי לאלירן אין באמת קהל
לא מאמינה בזהקהל הרק לא
זה חדש?דני חם על נועם
לא יודעתזה חדש?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.