** שרשור לילה - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

willing

Well-known member
גם אני מקווה אחרת איזו סיבה יש לו להדיח דווקא את אדיר?
לשבור את גל.
מה שהוא עושה לה בלייב ובפרקים.
מנסה לשבור אותה.
ראית את הפתיח של הפרק? כאילו נכתב עי משה ורפאלה. כאילו מה שיש בגל זו קערת פירות.

ותמיד לא נותן לה במה. לא להראות דייר בחדר האח, זו החלשה ממש.

להדיח את אדיר זה אומר שלקח לה תמיכה מנטלית.
לא להזהיר דיירים על התנהגות לא הולמת כלפיה. זו התנכלות בעיני כל זה, מצד ההפקה.
פלוס עריכה מסולפת לאורך העונה
 

מרגוליקו

Well-known member
לשבור את גל.
מה שהוא עושה לה בלייב ובפרקים.
מנסה לשבור אותה.
ראית את הפתיח של הפרק? כאילו נכתב עי משה ורפאלה. כאילו מה שיש בגל זו קערת פירות.

ותמיד לא נותן לה במה. לא להראות דייר בחדר האח, זו החלשה ממש.

להדיח את אדיר זה אומר שלקח לה תמיכה מנטלית.
לא להזהיר דיירים על התנהגות לא הולמת כלפיה. זו התנכלות בעיני כל זה, מצד ההפקה.
פלוס עריכה מסולפת לאורך העונה
מאוד הגיוני ויכול להיות אבל כנראה שהוא לא מבין את האישיות של גל, את החוזקה שלה ואת החיוביות שלה.
היא תצא מההדחה של אדיר יותר חזקה ויותר אהובה על הצופים בבית
 

willing

Well-known member
אלירן ייבש את טל?

מחשב את צעדיו לעבר גל?
אופייני לו. אני הערכתי ששבועיים לפני הגמר יפתח בהתפספסנו.
לכן תמיד טינף ושתל פתח, אני אוהב אותה.
כך זה מטשטש את הרוע שלו כלפיה וגם מרכך את הצביעות שלו ללקק לה בגמר
 

yoni564712

Well-known member
ברור

השאלה מי זה יהיה? לרוב אלו לא זוכים
זה יהיה מוזר.

מאחר וסוגרים הצבעות על ההתחלה,
זה מרמז על כך שיהיו הצבעות בהמשך הפרק למשהו.
ואם הקהל מחליט, זה אומר שגל אמורה לקחת את זה.
אולי עוז רוצה להשתמש בקהל שלה כדי לסגור חשבונות.
או להוביל את ענבל למשל לגמר.

או ששוב יתנו לדיירים לעשות בחירה ורק 2 דיירים יקבלו את האופציה לנצח
כמו עם עומר ואלירן.

לי יש תחושה על נועם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה