** שרשור לילה - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

מייבל10

Well-known member
לפי דעתי היא ממש מודעת
מבינה היטב שהקשר בניהם נותן זמן מסך לשניהם
שימי לב מתי נצמדו זה לזו שוב
לפני הדחה

כשהם דיברו בחדר ארונות הם מתו מצחוק
זה היה ברור שזה משחק מצד שניהם לצורך העניין.
 

רותרות7

Well-known member
אוטוטו מסיבת עיתונאים עם הדובר שלהם כדי להגיב לדברי הלעז..
אפרופו דברי לעז. בריאיון היום של אמא של טל [בדו"ח היומי] היא סיפרה שהיא מקבלת הודעות קשות מטוקבקיסטים עם השמצות שווא על טל. בין השאר שהיא נולדה כגבר [!] ושטל בכלל נוצריה... האמא הייתה נסערת ופגועה מאד.
 

מרגוליקו

Well-known member
‏שני דברים שאני רוצה להגיד לכם -
דבר ראשון שאני לא יכולה לסבול בשום אופן רעש של לעיסות כמו שיש עכשיו על על המסך .
אני יודעת שיש איזה איזה הגדרה פסיכיאטרית אז אם אני פסיכית טוב שיהיה ,אבל לא יכולה לשמוע בשום אופן לעיסות של אוכל ,לא של מסטיק ולא שמדברים עם אוכל בפה אני נטרפת מזה .

עכשיו לעניין ההדחה של אדיר
אני חושבת שבטווח הרחוק אפילו עוד יום יומיים שגל תתאושש קצת ,זה יעשה לה רק טוב .
הקשר עם אדיר קצת הרדים את גל .
וגל שהיא לבד - היא הכי חזקה ,היא הכי חדה ,והכי מעניינת, ואם יש סיכוי שעוז עשה את זה כדי לקדם אותה אז פעם ראשונה שאני אגיד לעוז תודה על ההדחה הזאת
 

willing

Well-known member
‏שני דברים שאני רוצה להגיד לכם -
דבר ראשון שאני לא יכולה לסבול בשום אופן רעש של לעיסות כמו שיש עכשיו על על המסך .
אני יודעת שיש איזה איזה הגדרה פסיכיאטרית אז אם אני פסיכית טוב שיהיה ,אבל לא יכולה לשמוע בשום אופן לעיסות של אוכל ,לא של מסטיק ולא שמדברים עם אוכל בפה אני נטרפת מזה .

עכשיו לעניין ההדחה של אדיר
אני חושבת שבטווח הרחוק אפילו עוד יום יומיים שגל תתאושש קצת ,זה יעשה לה רק טוב .
הקשר עם אדיר קצת הרדים את גל .
וגל שהיא לבד - היא הכי חזקה ,היא הכי חדה ,והכי מעניינת, ואם יש סיכוי שעוז עשה את זה כדי לקדם אותה אז פעם ראשונה שאני אגיד לעוז תודה על ההדחה הזאת
מקווה שאת צודקת...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה