** שרשור לילה - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

בוףףברכה

Well-known member
הרוב בסדר ( אני נושמת אני חיה כל השאר בונוס) לאן נעלמת?
הגעגעתי וגם פאפי התגעגעה אלייך
@פאף פה
שתמיד יהיה לך...בסדר... ויותר....
וכוחות...להמשיך...לעשות....אמן...
ולהיות...ציר חשוב במשפחה...
|תפילה|...
בחיי שגם אני התגעגעתי...
הפורום היה חסר לי...
התכייפתי...
טיילתי קצת.(הרבה)..ברחבי הארץ....
פאפייי....:giggle:|מאוהב|...זה הדדי ...גם אני...התגעגעתי...
אליה...,
נשלים פערים...
 

מרגוליקו

Well-known member
שתמיד יהיה לך...בסדר... ויותר....
וכוחות...להמשיך...לעשות....אמן...
ולהיות...ציר חשוב במשפחה...
|תפילה|...
בחיי שגם אני התגעגעתי...
הפורום היה חסר לי...
התכייפתי...
טיילתי קצת.(הרבה)..ברחבי הארץ....
פאפייי....:giggle:|מאוהב|...זה הדדי ...גם אני...התגעגעתי...
אליה...,
נשלים פערים...
נהדר שטיילת אין כמו טיולים אבל יותר נהדר שחזרת.
פאפי מאוד תשמח
 

מייבל10

Well-known member
אני מאוד אשמח שענבל היחידה שתגיע לגמר
מכול החדשים
הם כול כך לא סופרים אותה
והבעיה שגם היא לא סופרת את עצמה

שחקנית לא שחקנית זה לא משנה
נמאס לדוש בזה
ענבל טובה יש לה לב טוב.
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
בדיוק רואה את תחילת הפרק..
אינטראקציה בין גל ואדיר לאלירן שבסופה גל אומרת שזה בסדר שהיחסים בינה לבין אלירן לא יהיו הכי קרובים ושרק יתבססו על צחוקים..
הקטע שהיא תולה את זה בשינוי דינמיקה (כנראה מתכוונת להדחה של הודיה), אבל אלו היחסים שכבר היו ביניהם מתחילת המשחק.. והיא התלוננה על זה ואז הרחיקה אותו ממנה כי הוא "חבר רק לצחוקים"..

גם הקומוניזם ניסה לשכתב את ההיסטוריה :eek:
 

GALxp

Well-known member
בדיוק רואה את תחילת הפרק..
אינטראקציה בין גל ואדיר לאלירן שבסופה גל אומרת שזה בסדר שהיחסים בינה לבין אלירן לא יהיו הכי קרובים ושרק יתבססו על צחוקים..
הקטע שהיא תולה את זה בשינוי דינמיקה (כנראה מתכוונת להדחה של הודיה), אבל אלו היחסים שכבר היו ביניהם מתחילת המשחק.. והיא התלוננה על זה ואז הרחיקה אותו ממנה כי הוא "חבר רק לצחוקים"..

גם הקומוניזם ניסה לשכתב את ההיסטוריה :eek:
מיליגרם של אותנטיות אין בה.
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
אוי ואבוי

הגעתי לחלק בפרק שהיא מתלוננת שלצד הארוחה יש לשףמלצר הפרטי שלה גם אספירציות חברתיות והוא מעז להתייחס לדיירים אחרים בזמן שהיא מחכה..
ועוד נכתב פה שאחרי ההדחה שלו היא לא בטוחה שהם ייפגשו..

בבית רצתה שיהיה מנוכר לדיירים ובחוץ היא תהיה מנוכרת לו - אשכרה רפאלה ניסתה להציל אותו..
 

רותרות7

Well-known member
אוי ואבוי

הגעתי לחלק בפרק שהיא מתלוננת שלצד הארוחה יש לשףמלצר הפרטי שלה גם אספירציות חברתיות והוא מעז להתייחס לדיירים אחרים בזמן שהיא מחכה..
ועוד נכתב פה שאחרי ההדחה שלו היא לא בטוחה שהם ייפגשו..

בבית רצתה שיהיה מנוכר לדיירים ובחוץ היא תהיה מנוכרת לו - אשכרה רפאלה ניסתה להציל אותו..
הכל אצלה אינטרסים ומניפולציות. כזה היה גם הקשר עם אדיר. השתמשה וזרקה...ורפאלה היחידה שאמרה לה בכנות את דעתה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה