GALxp
Well-known member
לביצים של משה?ענבל מדברת לביצים ובוכה
סליחה, הייתי חייב.
לביצים של משה?ענבל מדברת לביצים ובוכה
שאתה מרושע יוצא לך גסלביצים של משה?
סליחה, הייתי חייב.
מרגו, את יותר קינקית כאן מכולם. עליתי עלייך.שאתה מרושע יוצא לך גס
חחחחח
צודק לגמרי אני פושטקית שנולדה וגדלה בתל אביב עד גיל 36 והיו לי דודים אהובים חילוניים שהיו פושטקים בעצמם אז הנה לך התוצאה....מרגו, את יותר קינקית כאן מכולם. עליתי עלייך.
גלצ׳וקצודק לגמרי אני פושטקית שנולדה וגדלה בתל אביב עד גיל 36 והיו לי דודים אהובים חילוניים שהיו פושטקים בעצמם אז הנה לך התוצאה....
הופתעתי שאת תל אביבית במקור.גלצ׳וק
כל פעם אתה שם לי פרצוף מופתע תסביר לי למה?
ארלוזורוב פינת דיזנגוף מרגע הולדתי ועד גיל 36 ואז התחתנתי עם בעלי היקר והאהוב והחבר הגי טוב שלי ועברתי לבני ברקהופתעתי שאת תל אביבית במקור.
מה... גרה בשינקין, שותה בקפה תמר? או תל אביבית אחרת?
את כמו ביצת הפתעה של קינדר.
מפאשניסטה לחסידיסטה.ארלוזורוב פינת דיזנגוף מרגע הולדתי ועד גיל 36 ואז התחתנתי עם בעלי היקר והאהוב והחבר הגי טוב שלי ועברתי לבני ברק
שתבין איזה מעבר זה....
גלצ׳וק אני דתיה מרגע לידתי למדתי במוסדות ממלכתיים דתיים ואני דתיה ( לאומית ) עד היום.מפאשניסטה לחסידיסטה.
מה לא עושים למען האהבה
רק בריאות ועוד המון שנות נישואים מאושרות.
אני באמת ביצת הפתעה, סיפרתי לפאפי חלק במסרים והיא נקרעת מצחוק כל פעם.....הופתעתי שאת תל אביבית במקור.
מה... גרה בשינקין, שותה בקפה תמר? או תל אביבית אחרת?
את כמו ביצת הפתעה של קינדר.
השערהזה שנותנים כרטיס לדייר מסוים לגמר זה משהו שאמרו או השערה שלכם כאן?
התחיל כשמועה.זה שנותנים כרטיס לדייר מסוים לגמר זה משהו שאמרו או השערה שלכם כאן?
בופילה לאן נעלמת?מתי היא הטילה?.....
...?...
זה לתקציב מותרות?..
היא דוגרת?...
יאא...בופילה לאן נעלמת?
׳געגעתי....
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.