** שרשור לילה - היום ה86 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

yoni564712

Well-known member
הסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל

זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.

אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.

@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
הסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל

זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.

אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.

@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
אם עושים את הסצינה הזו לעוד דייר העונה, יצטרכו לחלק 2 מיליון..? :rolleyes:
 

katy2022

Well-known member
הסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל

זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.

אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.

@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
גרם של רחמים או אמפתיה אני לא מצליחה להרגיש
 

GALxp

Well-known member
הסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל

זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.

אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.

@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
סצנת הפן עם סתיו היתה הכי נוראית והיא לא זכתה.
וגם גל לא תזכה.
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
וברצינות?
הייתי רציני..
ענבל חזקה לדעתי בקרב הקהל שלא חי את הרשתות (הסיפור שלך חיזק אצלי את הרושם המוקדם) ואני חושב שגם משה.. ובניגוד לגל ואלירן אין להם שונאים, כלומר אם וכאשר אחד מהם יגיע לגמר, כדי שגל לא תזכה ההצבעות של שאר הדיירים יילכו אל אחד מהם..
 

מודאגת 1612

Well-known member
הייתי רציני..
ענבל חזקה לדעתי בקרב הקהל שלא חי את הרשתות (הסיפור שלך חיזק אצלי את הרושם המוקדם) ואני חושב שגם משה.. ובניגוד לגל ואלירן אין להם שונאים, כלומר אם וכאשר אחד מהם יגיע לגמר, כדי שגל לא תזכה ההצבעות של שאר הדיירים יילכו אל אחד מהם..
אני לא חושבת שיש להם קבוצות חזקות כמו של גל
גל יש לה כמה וכמה קבוצות עם המון אנשים ואילו אנשים שנקשרים ומצביעים.
בסוף כדי לפתוח את האפליקציה ולהצביע אתה צריך יותר מסתם לראות את הפרקים.
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
אני לא חושבת שיש להם קבוצות חזקות כמו של גל
גל יש לה כמה וכמה קבוצות עם המון אנשים ואילו אנשים שנקשרים ומצביעים.
בסוף כדי לפתוח את האפליקציה ולהצביע אתה צריך יותר מסתם לראות את הפרקים.
גם למעתוק לכאורה לא היו
 

מודאגת 1612

Well-known member
גם למעתוק לכאורה לא היו
אני אסביר את עצמי.
בסוף מי שמחליט על הזוכה זה עוז רק הוא.
אבל עדיין הוא לא יכול להתעלם מכמות של אנשים שתומכת בדייר מסוים.
בעצם הוא כן יכול להתעלם ועשה זאת בעבר אבל זה בעוכריו והרייטינג מדבר.
עזוב אני לא חדה עכשיו אני באמת מודאגת אז יש לי קושי להסביר את עצמי :)
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
אני אסביר את עצמי.
בסוף מי שמחליט על הזוכה זה עוז רק הוא.
אבל עדיין הוא לא יכול להתעלם מכמות של אנשים שתומכת בדייר מסוים.
בעצם הוא כן יכול להתעלם ועשה זאת בעבר אבל זה בעוכריו והרייטינג מדבר.
עזוב אני לא חדה עכשיו אני באמת מודאגת אז יש לי קושי להסביר את עצמי :)
כולה תוכנית טלוויזיה - את יכולה להירגע.. בטח כשגל לא כזה דומה לשלקה :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה