המודח ה 17 - אדיר
שיהיה לילה טוב
שיהיה לילה טוב
הכי פחות...פחות![]()
אם עושים את הסצינה הזו לעוד דייר העונה, יצטרכו לחלק 2 מיליון..?הסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל
זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.
אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.
@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
כןאם עושים את הסצינה הזו לעוד דייר העונה, יצטרכו לחלק 2 מיליון..?![]()
אתה ממש mrbeast של הגיפים
גרם של רחמים או אמפתיה אני לא מצליחה להרגישהסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל
זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.
אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.
@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
סצנת הפן עם סתיו היתה הכי נוראית והיא לא זכתה.הסצנה בבריכה
עם הצחוקים שעשו על גל
זו סצנה שלבד שווה מיליון שקלים.
אם היא לא מנצחת,
אני נכנס לכוורת של דבורים
ומביא כאפה למלכה
כי פשוט לא יהיה יותר פואנטה.
@GALxp אפילו יסכים שהסצנה כשלעצמה, שים את גל בצד, זו סצנה ששווה מיליון שקלים.
מי ראשוןאני מסתכל על הצד החיובי - לפחות עכשיו יש לאדיר הרבה זמן לתכנן את הארוחת בוקר של גל אחרי שהיא תצא מקום השני..
הגיב לי למעלה: ענבל או משהמי ראשון
וברצינות?הגיב לי למעלה: ענבל או משה
הייתי רציני..וברצינות?
אני לא חושבת שיש להם קבוצות חזקות כמו של גלהייתי רציני..
ענבל חזקה לדעתי בקרב הקהל שלא חי את הרשתות (הסיפור שלך חיזק אצלי את הרושם המוקדם) ואני חושב שגם משה.. ובניגוד לגל ואלירן אין להם שונאים, כלומר אם וכאשר אחד מהם יגיע לגמר, כדי שגל לא תזכה ההצבעות של שאר הדיירים יילכו אל אחד מהם..
גם למעתוק לכאורה לא היואני לא חושבת שיש להם קבוצות חזקות כמו של גל
גל יש לה כמה וכמה קבוצות עם המון אנשים ואילו אנשים שנקשרים ומצביעים.
בסוף כדי לפתוח את האפליקציה ולהצביע אתה צריך יותר מסתם לראות את הפרקים.
אני אסביר את עצמי.גם למעתוק לכאורה לא היו
כולה תוכנית טלוויזיה - את יכולה להירגע.. בטח כשגל לא כזה דומה לשלקהאני אסביר את עצמי.
בסוף מי שמחליט על הזוכה זה עוז רק הוא.
אבל עדיין הוא לא יכול להתעלם מכמות של אנשים שתומכת בדייר מסוים.
בעצם הוא כן יכול להתעלם ועשה זאת בעבר אבל זה בעוכריו והרייטינג מדבר.
עזוב אני לא חדה עכשיו אני באמת מודאגת אז יש לי קושי להסביר את עצמי![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.