סטיריקון9
Well-known member
וגם מודה לאחר שעינבל מבקרת את הדפוס הזה שלא היה צריך להקשיב לעצה של רפאלה ולהביא לה כוס קפה ולברוח. אהבתי את האופן הרגיש שבו היא רואה את גל. איזה הבדל עצום בינה לבין רפאלה השלילית כ"כ.וואו היא נהדרת.
היא מסבירה את זה כול כך לעניין.
והוא שותק כי הוא יודע שהיא צודקת
וכאילו תפסו אותו על חם.