שרשור ישיבת פוניבז'

פפקורן

New member
יש פה עידכונים!

מי שמשתלח בצורה לא נקיה נחסם! כשאתה גולש פה זה חילול ה` יותר גדול שהם מבינים שרק השוליים נמצאים פה ואז הם לא מקבלים את כל הסיפורים אבל אם יש פה כאלו שאיכפת להם מחילול השם אז מה תענה על האיסור של הרבנים?
 
אתה צודק מאה אחוז

זה בושה לפורום שהחצופים האלו מנבלים כך את פיהם אני מקווה שאיש הרוח יחסום אותם כמה שיותר מהר
 
אם השונאים יתחייבו

לא לבזות ולו ברמז את מרן הרב אלישיב ר` שמואל אוירבך ועוד גדולי עולם ואת ראש הישיבה הגר"ש מרקוביץ. ולא יספרו דברים מפוניב`ז בצורה מעוותת גם אני מוכן להתחייב לא לכתוב דברים בענין. שלא יראו בחוץ את שפלותם של השונאים ויתחלל שם שמים בפרהסיא
 

baby bu

New member
בינתיים..

מי שכתב פה בפורום דיווחי-שקר, אלו ה"מחבלים".. ובנוסף וכדרכם-בקודש, הם גמ מרמים את הרב אלישיב והרב אויערבך...
 
תודה. לענ"ד הנך צודק בהחלט.

אותם שאינם שומתומ"צ קונים כאן מזון טעים עבורם. הם קונים זאת בלי לשלם. הם מקבלים זאת כאן על מגש של כסף. ולענ"ד הריני להוסיף, שלצערי לא היה צריך להגיע לסיפור הנוכחי של הישיבה החשובה כדי להבין על החילול ה'. יש כאן לא רק אפיקורסים לתיאבון. אלא גם להכעיס. אותם להכעיסניקים באים לכאן לזרוק גפרור. והם מקבלים תגובות מכל הבא ליד. תגובות היוצאות מבטן רכה. מדוע צריך לתת לכל מי שאינו מוכר, את אשר מבקשת נפשו. אותם להכעיסיניקים אנשי דעת אמת למיניהם שמנסים פיזית בכח להכנס למבואותינו בעירינו, מתקבלים כאן על שטיח אדום, וחבל. תשכחו ממושג של קירוב רחוקים באמצעות הפורום הנוכחי. הלואי ולא נרחיק רחוקים. ובנתיים לא נמכור להם בחינם כל שהם רוצים. הדרך הטובה שיבור לו האדם בשבילי הפורום הוא, לנהל שיחות ענייניות ולשמור על כבוד הזולת החרדי השומר תורה ומצוות. יש כ"כ הרבה עניינים יפים שניתן לברר ולברר, ללבן ולהאיר אותם. נושאים בענייני חברה חרדית. נושאים בענייני תורה ומצוות וכו' וכו'. חומר למחשבה.
 

baby bu

New member
תודה, אבל..

לא נמאס ל"מחבלים" לביים ולהמציא דברים? הציבור החרדי אינו חובב "תיאטרון", כידוע...
 

איווט

New member
מישהו יודע את שם אמו של הרב...

נתן הירש שנפצע אתמול בפיגוע בישיבת פונוביז` ע"י מספר מחבלים
 
המחבלים אשמים

מה הוא היה צריך להכניס את עצמו לזה? הרי היה ברור לו שהמאבטחים יתנו לו מכות! הוא אשם והוא סובל!
 
יודעי דבר אומרים

כי הברנש עבר לתומו בישיבה. נפשו חשקה בתורה. הוא בא לשמוע שיעור מפי הגאון הרב ברמן שליט"א. לפתע הוא מצא את עצמו מושכב על פתח חדר השיעורים, ומאבטחים הפליאו בו את מכותיהם. מה שם אמו?
 

baby bu

New member
תיקון:

הוכה ונפצע ע"י מאבטחים כאשר ניסה בגסות-רוחו וברוב-חוצפתו לפגוע בהרב ברמן...
 

EAVI7

New member
ליתר דיוק...

צריך להוסיף לו שם "המשועמם" כי אברך שזה מכבר התחתן ובא במיוחד מירושלים כדי לריב ולהכנס באיזה מאבטח השם שלו זה או משועמם או חולה נפש או שניהם גם יחד ואל תספרו לי שהוא עשה זאת מקנאת האמת כי כבר עברנו את הגיל הזה וחוץ מזה ישנם עוד גדולים בסיפור הזה שלהם הוא לא מקנא הוא ודאי לא יכול להחליט מי מהגדולים צודק
 

איווט

New member
מישהו יכול להכניס את השם?

רוצים לארגן מניין הערב בכותל המערבי.
 
למעלה