שרשור חלומות 10.12.06

שלום :)

דבר ראשון, קוראים לי גילי. בת 16 וחצי, תלמידה כיתה י"א, רווקה. -כמעט כל בוקר אני זוכרת את החלום שחלמתי אך אחרי זמן מה אני שוכחת אותו. אחרי החלום של היום החלטתי להתחיל ולכתוב יומן חלומות.- אשמח לקבל פירוש על החלום- היינו בים: אני, בן דוד שלי[הוא גר אצלנו בבית], אישה שאני לא מכירה [בחלום הכרנו] והבן שלה שהוא תינוק. בן דוד שלי נכנס למים, למרות שבד"כ הוא לא בן אדם שאוהב את כל מה שקשור לים, חול וכ'ו. נשארנו בחוף אני, האישה והתינוק ישבנו על כיסאות שיזוף כאלה, באתי לתת לילד שלה איזה משהו שאני לא ממש זוכרת מה זה היה, נתפסה לי היד בדבר הזה וצמיד חרוזים שיש לי על היד [גם במציאות] נקרע וכל החרוזים, שהם ממש ממש קטנים התפזרו בחול, אני רק זוכרת שהייתי ממש עצובה, חשבתי על להתחיל לאסוף חרוז חרוז אבל הם התערבבו בחול אז וירתתי ואני לא זוכרת יותר. חשוב לציין שלצמיד הזה יש חשיבות רבה מאוד עבורי, קיבלתי אותו ממישהי שמאוד חשובה לי, עד לפני חודש היא הייתה רכזת נוער במתנ"ס שבו אני מבלה הרבה שעות ביומיום והיא עזבה, נקשרתי אליה מאוד והיה לי עצוב לדעת שהיא עוזבת, די התרחקנו ועכשיו אנחנו מדברות פעם בכמה זמן. תודה מראש, גילי.
הצמיד עלי כל הזמן אני כמעט ולא מורידה אותו למרות שהוא עשוי מחוט גומי ולמרות שיש לו סוגר שניתן לפתוח.
 
שלום רשף כשף..וכל מי שיודע....

לפני כמה לילות היה לי חלום מפחיד. חלמתי שאני נוסעת באוטובוס של תיירים, די גדול והוא נוסע בעלייה ממש חדה, אין דבר כזה במציאות, הוא נסע ממש במאונך חח. בחלום פחדתי שאולי הנהג לא יודע מה הוא עושה ושאנחנו נדרדר אחורה... זה לא נשמע מפחיד במיוחד, אך האווירה הייתה מפחידה ואפופה משהו... מקווה לתשובות בהקדם. תודה.
 
רשף כשף...

בת 51 נשואה + 3 עובדת בקפיטריה ... החלום : חלמתי שהייתי עם בעלי ( היחסים בינינו טובים) באזור בתי מלון בעלי נסע לסידורים ( יש לו עסק ) אני הסתובבתי בחופים לבד והשתזפתי מאוד כשרציתי לחזור למלון לא זכרתי את שם המלון ונלחצתי אז נזכרתי שיש לי את המפתח של החדר ושם היה כתוב שם המלון ... נכנסתי למלון ורציתי לקנות עיתון בחנות של המלון .. המוכר בדיוק סגר את הדלת ביקשתי ממנו הוא פתח ומכר לי עיתון ואז ראיתי חדר כושר עם אנשים שמתאמנים ערומים ואמרתי לעצמי מזה הדבר הזה אלוהים והתעוררתי ... אשמח לדעת מה זה אומר ...
 

super sheepi

New member
שלום ../images/Emo13.gif

אממ יש איזה חלום שחוזר על עצמו ואני לא כל כך מבינה בחלומות לכן אני מתקשה לפרש אותו... אני חולמת שאני "שוחה" באוויר...כן נשמע מוזר, אבל זה תמיד כאילו אני רצה כדי לקחת\ להשיג משהו או ממהרת או כל דבר כזה או אפילו רצה אל מישהו ואז באיזשהו שלב אני מנסה לשחות באוויר במקום לרוץ מתוך שזה יותר מהר...לפעמים אני באמת מצליחה "לשחות" ולפעמים זה ניסיונות... המוטיב הזה חוזר המון בחלומות שלי... אני בת 18, חיילת ורווקה תודה רבה!!
 

maayan6868

New member
חלומי

חלמתי שאני מטילה את מיימי, משתינה ויש המון מה להוציא ואני מרגישה תחושת "כיף" ושחרור, שזה ממש היה בתוכי הרבה זמן והייתי חייבת להוציא את המים האלו. זה היה בצבע צהוב אם זה משנה. אני חושבת שהחלום נפסק בזמן שהשתנתי, כלומר עדיין לא סיימתי. התחושת שחרור הייתה בזמן הפעולה, או אולי יותר נכון תחושה שמתריאה על השחרור שעתיד לבוא. מצטערת על התיאורים ה"מלבבים", פשוט זה חלום מוזר מאוד שבחיים לא חלמתי. אשמח אם תפרשו אותו, תודה בכל מקרה
 

רשף כשף

New member
לפעמים

חלומות על מתן שתן יכולים מצד אחד להצביע שאת צריכה לקום לעשות פיפי
ומצד שני להצביע על כך שיש לך הרבה מה להוציא מבחינה רגשית, שעלייך לתת ביטוי לרגשות שלך מחוץ לחלום.
 

maayan6868

New member
חח כן גם אני חשבתי

שאולי זה המקרה הראשון אבל לא קמתי אחרי זה לעשות פיפי בכל מקרה תודה רבה
יכול להיות שאת צודקת, יש משהו.
 

maayan6868

New member
חלום שחלמתי לפני כמה ימים

אני תלמידה בת 17, רווקה. חלמתי שאני נמצאת באיזשהיא סיטואציה, לא בדיוק יודעת איפה, אולי באיזה קניון - עם החברה הכי טובה שלי (ל) ועם עוד ילדה שממש לא חברה שלי (ר), אין לי כלום נגדה ,להיפך אבל לא ראיתי אותה יותר משנתיים והיא אף פעם לא הייתה חברה שלי, אבל מה שכן היא חברה של כמה בנות שהיו חברות של החברה הכי טובה שלי שעליה מדובר , לפני שאני נהייתי חברה שלה. (נשמע קצת מסובך אבל האמת שזה לא). בכל מקרה, ל. מתנהגת שם כמו שהיא התנהגה בתקופה שהיא הייתה חברה של ר. לא יודעת להסביר איך, לא בהכרח בצורה רעה אבל פשוט שונה, לא בצביעות, אבל במעין נחמדות לא טבעית אך נעימה דווקא, נותנת הרגשה טובה. התנהגות מלאת חיים כזו, שמחה ונמרצת. עיקר החלום היה שהיא (ל) אומרת שהיא רוצה עגיל בטבור, כשבמציאות היא ממש ממש מתנגדת לזה. אז ר.לוקחת את העגיל בטבור של עצמה ומחוררת איתו את הפופיק של ל, וזו רק אומרת אווץ' קטן ולא נאנקת מכאבים, וכשאני רואה את זה אני ממש צורחת ואומרת ל-ר. "לאאאאא" ואני ממש צורחת ונבהלת, שכן כשאני עשיתי עגיל בפופיק במציאות אני זוכרת שממש ממש כאב לי וזה עוד היה עם מחט שאיתה אמורים לעשות, ור. פשוט חוררה לה אותו עם העגיל עצמו והוציאה אותו מהצד השני, שזה נראה לי בכלל מזעזע.
 

free soul

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

יש לי חברה בכיתה [במכללה] שאני והיא דיי התקרבנו, כלומר נהיינו מעין חברות לכיתה... בקיצור, חלמתי עליה שאני בבית שלה, עם המשפחה שלה והיא לא נמצאת.. עכשיו גם חלמתי גם שאני בחדר שלה ואפילו תיארתי לחברה שלי את החדר שלה ויצא בול אותו החדר!!!
לא הייתי מעולם בביתה. מה זה אומר?
 

רשף כשף

New member
את מוזמנת לקרוא את הודעת המנהלת

על מנת להבין איך לכתוב חלום בפורום
 

hbk socks

New member
חלום שלי

שלום, אני בן 16 תלמיד. חלמתי היום שהייתי בבניין שלי (בחלום זה היה בניין שאני לא מכיר), וארזנו מהר אני והמשפחה שלי והיינו צריכים לחכות בחוץ, וגם השכנים שלנו היו וראינו טלויזיה (היה גם אוכל=]) וחיכינו שיתמוטט המבחן...
 

hbk socks

New member
שכחתי להודיע

כל הבניינים בארץ היו אמורים ליפול לפי החלום, כאילו יש מלחמה או משו...
 
למעלה