שרשור חלומות 10.12.06

רשף כשף

New member
שרשור חלומות 10.12.06 ../images/Emo124.gif

לחולמים המצפים לפירושים לחלומם:
בפורום זה אנחנו מקפידים על שרשור יומי, בו נכתבים כל החלומות המבקשים פתרון. נא שרשרו חלומותיכם להודעה היומית
הוסיפו פרטים :
גיל
עיסוק
מצב משפחתי / זוגי ופרטו על יחסכם עם הדמויות שהופיעו בחלום. הקפידו לרשום את החלום באריכות ולא בקיצור, מכיוון שכל פרט קובע.
אין שום התחייבות לפרש את חלומכם במסגרת הפורום
יש להעזר בסבלנות. לעיתים פירוש של חלום אחד יכול לקחת מספר שעות. לעיתים יש מחסור במפרשים (המפרשים הם בני אדם כמוכם והפירוש בפורום הוא התנדבותי). לפעמים אף אחד לא מצליח להתחבר אל המשמעות של חלומכם. כמו כן, מילת
למפרשים, על עבודתם הנאמנה, רק יכולה לתרום לאווירה הנעימה ולהמשך החשק לפרש.
חלום של מישהו אחר מתאר את הרגשות והתחושות האישיות של החולם, מכיל סמלים אישיים שלקוחים ממחסן הסמלים האישי של החולם, שנוצר עקב חוויות שעבר החולם בחייו ומעביר מסר אישי מהחולם אל עצמו.
ולכן...על מי שחלם את החלום, להיכנס לפורום ולרשום אותו בעצמו, כולל רקע על חייו, גילו, ויחסיו עם הדמויות שהופיעו בחלום. חלומות פוריים, רשף כשף
 

milix

New member
חלום על עקיצת דבורה ../images/Emo55.gif

היי רשף כשף
הלילה
התעוררתי מספר פעמים - בדרך כלל אני ישנה ממש טוב. בפרק השינה האחרון חלמתי את החלום על הדבורה. אני לא זוכרת את כל השתלשלות הארועים, אבל בשלב מסוים הופיעה דבורה שנראת כמו דמות מצוירת. אני גם לא יודעת מה היתה הסיבה, אבל פתאום הדבורה ניסתה לעקוץ אותי. היא עפה מול המצח שלי, לא חגה במעגלים, אלא נשארה באותו מקום. התנגדתי לה, ותוך כדי זה הפעלתי כוח פיזי רב. בזמן זה היא דיברה אלי, וניסתה לשכנע אותי לאפשר לה לעקוץ אותי. היא טענה שאם היא תעקוץ אותי לא יקרה לי כלום, אבל זה בעצם יהיה נגד עין הרע
אני זוכרת שממש התלבטתי אם לאפשר לה לעקוץ אותי או לא, אבל בסוף החלטתי שלא, והדפתי אותה מעלי. לאחר מכן ראיתי משהו, סיפרתי לו את הסיפור ושאלתי את דעתו, אבל לפני הוא ענה לי השעון המעורר שלי צפצף והתעוררתי
חשוב אולי לציין שאני לא ממש מאמינה בען הרע (אני לא סותרת כלום, אבל זה לא מעסיק אותי בדרך כלל) המון תודה מראש
 

milix

New member
ועוד קצת פרטים

מכיוון ששכתבתי את החלום שוב (בעיות גלישה) , אז שכחתי לציין ש: אני בת 31, עובדת בחברת הייטק, ונשואה.
 

vicvuc

New member
שלום,

אני בת 26, נשואה לאיש מקסים. כרגע לא עובדת. החלום הוא בעצם מהבוקר, הלילה לא הרגשתי טוב, רק בבוקר נירדמתי. כל החלום סבב סביב המפגש ביני לבין בחור אותו הכרתי לפני 10 שנים (!). החלום הסתיים מהר מאד לאחר המפגש בינינו כשכל הריגוש היה בעצם הזמן עד שהתראינו. בזמן החלום, "הרצתי" בראש המון סיטואציות אפשריות כשבסוף בחרתי באופציה ה"אופטימלית" עבורי: הנאה הדדית, שמחה ואושר (ביטלתי את האופציות שלא יזהה אותי או שיתעלם ממני... :)). ישבתי במעין מסעדה עם חבריי מלפני 10 שנים, והם הודיעו לי שהוא בא. כל פעם ש"הבנתי" שהוא קרוב (קול, צללית שלו, כשראיתי אותו מרחוק, כשראיתי את אח שלו- אני אפילו לא יודעת אם יש לו אחים...) דאגתי לזוז למקום אחר כדי לתכנן את סיטואציית המפגש האידיאלית. מידי פעם, זכרתי שאני נשואה אבל הרגע הזה לא היה שייך לי ולבן זוגי, אלא רק לי לכן לא התעוררה בי תחושה של בגידה אלא תחושה שזה הרגע שלי ואני חייבת לעצמי את זה. בסוף נפגשנו בבריכה עם מים בצבע תכלת, גדולה מאד ומלבנית, מים שקטים ונעימים. בכלל הכל היה רך ופסטורלי שם. ובצבע תכלת. היינו מאושרים ביחד כאילו בוגרים יותר. מעניין אם יש לזה בכלל משמעות.... תודה רבה על הקדשת הזמן.
 

ננו9

New member
חלום "מסיבת הגן"

בן 33, עצמאי חדש בתחום הכושר והבריאות, רווק המון חלומות מאוד ויזואליים "תוקפים" אותי לאחרונה. אתמול כתבתי אחד לפורום והלילה היה חלום נוסף. מדובר על מעין "מסיבת גן" לכבודי. משהו סטייל חנוכת עסק/חנוכת בית וכדומה. בראשית החלום מופיעה משפחתי המצומצמת: הורים שאחראים על תפעול המזון ואירוח המשפחה המורחבת (שמיד תגיע), אחותי הגדולה עם האחיינים הנהדרים שלי, ושתי אחיותי הקטנות. גם עוד אחות מאומצת (עשתה עליה בתור חיילת בודדה ואומצה ע"י המשפחה לפני 17 שנה) כאן. עד עתה הכל שגרתי. החלום מקבל תפנית כאשר לפתע אני מוצא את עצמי מתרוצץ בין כל האורחים שמגיעים - כולם חלק כזה או אחר מהמשפחה המורחבת. יש גם כאלו שלא הייתי איתם בקשר שנים, וגם אם כן, הקשר הוא יחסית רופף. כל משפחה שכזו מהמשפחה המורחבת (בית אב) יושבת באיזורים שונים של שטח המסיבה, ואני מוצא את עצמי עובר ממשפחה למשפחה ומקשקש קלות. העניין המפחיד באמת הוא שלפתע אני יושב עם סבתא שלי, שנפטרה לפני 13 שנים, אוחז לה את היד ומדברים - כאשר מימיני יושבת אחותה של הסבתא (דודה של אמא) שנפטרה לפני שנה. סבתא מתלוננת על סבא שלי (מנישואים שניים שגם הוא נפטר בשנה שעברה) כאשר הוא יושב קצת מרוחק מאיתנו ונראה די נהנה ומבסוט מעצמו. היא אומרת משהו על זה שנמאס לה להיות מוקפת במוות כל הזמן. בעלה הראשון נפטר, הבן שלה (אח של אמא שעל שמו אני קרוי) מת, אחותה שיושבת לידינו גם כבר מתה וגם הסבא השני נפטר. אני זוכר את עצמי אומר לה בחלום "טוב מה לעשות, כנראה שכבר התרגלת לכל כך הרבה מתים" היא מחייכת ומאמצת את ידי בחוזקה אליה ונאנחת. בסצנה אחרת אני עובר שוב ממשפחה למשפחה, עכשיו "נתקע" אצל דודים רחוקים שהביאו איתם הרבה מאכלים, עובר למשפחה אחרת ומקשקש עם הבת-דודה, אחותי הקטנה ניגשת אליי ואומרת לי מספר דברים - ולפתע אני מבחין שלמעשה כל השבט הזה, כל המשפחה המורחבת היא רק מהצד של האמא. אבא שלי אומנם שם, מתפעל את מערך המזון, אבל פרט לו אין זכר לאף אחד אחר ממשפחתו. החלום נגמר די בפתאומיות וללא סוף מכיוון שהחתולה שלי, האמיתית, החלה לילל וקפצה אל מיטתי. כאשר התעוררתי זכרתי כל פרט ופרט והרגשתי ממש כאילו זה עתה היתה כאן מסיבה. בכל אופן, כבר שנים שלא חלמתי על סבתא שלי - ולדעתי היא הדמות הדומיננטית בחלום - ואליה הייתי קשור מאוד. מכל ההתרחשויות שעברו בי בחלום אני זוכר בעיקר את ההרגשה והרגשות ואת הדו-שיח עם סבתא בצורה מאוד מפורטת וברורה.. מה משמעותם של מתים בחלום? רק אציין שלא קיבלתי, לקחתי או נתתי להם כלום (פעם קראתי שיש לזה הקשרים שונים). אני די נסער הבוקר/צהריים האלו מפני שחלום כזה , עם אוסף רב כל כך של משפחה ודיוקנאות וסצנות כל כך מוחשיות - לא היה לי מעולם. אשמח לכל פירוש שהוא תודה רבה, חנן
 

רשף כשף

New member
שלום חנן ../images/Emo140.gif

האם אתה חוגג משהו בתקופה האחרונה? יציאה לעצמאות כלכלית? יום הולדת? האירוע נשמע אירוע משמח, האם היה לך קושי בחלום להתשתף בו? או שההרגשה השלילית והנסערות מקורן בהפתעה מנוכחותם של המשתפים?
 

ננו9

New member
חיובי, כפי שציינתי בפתיח

אני עצמאי חדש, רק חודשיים פועל לבדי, דבר אשר היה כרוך במעבר מקום מגורים פחדים ולבטים לגבי עצמאות כלכלית. הנסערות היתה מאוסף המשתתפים באירוע והיחס שלי אליהם - ושלהם אליי.
 

רשף כשף

New member
לדעתי

החלום הוא החגיגה שלך את העצמאות בחלום אתה מקבל ברכות מכולם לדרך החדשה הברכות היפות ביותר הן מאנשים שמתו ובכל זאת טרחו להופיע ולברך אותך לרגל עצמאותך. שיהיה בהצלחה!
 

ננו9

New member
wow לא חשבתי על זה ככה

תודה רבה רבה... אני הרבה יותר רגוע ושלו עכשיו. אם יופיעו לקוחות חדשים, ולא רק בחלומות, בכלל אהיה מבסוט. חן חן לך על תשובתך - ללא ספק זוהי תקופה סוערת (לחיוב) עבורי ולכן אני כנראה חווה הרבה חלומות. עכשיו זה גם מתקשר לי לחלום של יום שישי על מעבר הדירה (כתבתי אותו בפורום) שוב תודה חנן
 

yaeli beli

New member
לחנן שלום

קראתי את הודעתך ואת תוכן החלום, וקינאתי. גם אני רוצה שכל קרובי המשפחה המתים יבואו לבקר אותי, אני מתגעגעת. במיוחד לסבתא המדהימה שהייתי כל כך קשורה אליה.
 

אשרן

New member
הולכת לאיבוד

אני לראשונה בפורום זה ואני מבקשת תשובה לחלום שחלמתי הלילה . החלום מטריד ואני חושבת עליו במשך כל היום. אני אישה נשואה מעל לגיל 50, ויש לי ארבעה ילדים. למעשה, חלמתי 3 חלומות הלילה והמוטיב בכולם זהה. בחלום הראשון הלכתי עם אבא שלי לטייל. (אבי נפטר לפני 11 שנה והייתי מאוד קשורה אליו). במהלך טיולנו אבי פתאום נעלם לי ולא הצלחתי למצוא אותו. בחלום השני אני נפגשת עם אחותי, הגדולה ממני, שגם אליה אני מאוד קשורה, ושתינו מטיילות בשוק בנתניה. (אני בקושי מכירה את העיר הזו, אני מהמרכז).ובחלום זה אני מספרת לאחותי שהלכתי עם אבינו לטייל ולפתע אבדתי אותו, ובעוד אני ממשיכה עם אחותי את סיורנו המשותף בשוק, לפתע גם אחותי נעלמת לי ואני נשארת לבד ומחפשת אותה בכל מקום ופינה. באיזה שהוא שלב אנו שוב נפגשות ואני כועסת עליה על שנעלמה לי והיא צוחקת. בחלום השלישי הלכתי עם בעלי , שגם אליו אני מאוד קשורה, ולפתע גם הוא נעלם לי, אך לאחר זמן מה מצאתי אותו ואז נכנסנו לרכב והתחלנו לנסוע ותוך כדי נסיעה התקרב אלינו רכב מהצד וניסה להתנגש בנו אך לא הצליח, הוא שוב ניסה אבל שוב פספס, לבסוף התחמקנו ממנו והמשכנו בנסיעה. המוטיב שאני נשארת לבד, או הולכת לאיבוד חוזר בשלושת חלומות אלו והייתי מבקשת הסבר לכך. תודה מראש.
 

רשף כשף

New member
לדעתי

הליכה לאיבוד יכולה לסמל שאת מאבדת את הדרך האישית שלך עקב דרישות משפחתיות שמעכבות אותך. החלום מרמז לך לבדוק היכן המשפחה מפריעה לביטוי האישי שלך והיכן את יכולה למצוא את הביטוי האישי שלך בחזרה. אבא, אחותך ובעלך מעבירים לך מסר בחלום, שגם אם המשפחה תעלם מעינייך למשך כמה שעות ביום לא יקרה כלום. הלבד שבו את נשארת הוא הכרחי להתפתחות האישית שלך.
 

סדני

New member
חלום מליל שישי

את הפרטים שלי יש ביום 7.12.06 וגם שלחתי מסר. חלמתי שאני נמצאת במקום בילוי כזה שנמצא על חוף ים, המקום עצמו הוא מעין צוק מאוד תלול, מאוד מאוד גבוה ומאוד קשה לעמוד עליו. בעוד שאני עומדת על הצוק אני מסתכלת לעבר הגלים שמתנפצים עליו ובכל פעם שמתנפץ גל נזרקים מעין סלעים ענקיים ויש בוץ ואז אני שמה לב, שהגל מתנפץ יחד עם האבנים על אנשים חיים ופשוט אני רואה איך חלקם נקברים חיים ואין לי הרבה מה לעשות בעניין. ואז מאוחר יותר אני מגיעה שוב לצוק לחגוג (הייתה מסיבה כזאת) אני מגיעה עם בחורה שבחלום היא חברה טובה שלי (במציאות לא מכירה) ואני עם טופלס הולכת לי שם בין האנשים. ואז אני רואה זוג עם ילד תינוק ואז הוא מחליק להם מהידים והצוק נורא תלול וגבוה ופשוט הוא נופל וברור שבסוף הוא ייכנס למים ואני בלי להסס הולכת אחריו וכולם המומים ואני מחליקה ויש ליפחד ואני לא מבינה מה אני עושה ואני מצליחה לתפוס את התינוק. בזמן שאני יורדת לתפוס את התינוק אני אוחזת בצוק וישנם מעין שלבים כמו סולם (אבל הם של מעקה) ושאני חוזרת למעלה אני פשוט חוזרת ברוורס ובטעות מורידה מבט ואז בין שני השלבים, שהם בצבע לבן, אני רואה כאילו ממש בגובה נמוך בהרבה יש מסיבה עם הרבה אנשים ובלונים ואני ממש נחרדת. והחלום נגמר כי התעוררתי מהפחד.. מה דעתך?
 

רשף כשף

New member
והעיקר לא לפחד כלל

כשקראתי את החלום שלך עלה לי בראש השיר: "כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר לא לפחד כלל" וזה באמת מה שאת עושה בחלום- מודעת לסיכונים הרגשיים שבהם את נמצאת, וממשיכה בדרכך האישית מבלי לחשוש. לא חוששת לחשוף את עצמך (ראי המלצה במסר) לעיני כל, את מי שאת ואין לך במה להתבייש. וגם בסוף את מצליחה לחזור למעלה, יש מסיבה בלבן (חתונה שלך?) וכולם נהנים וחוגגים. ממה את בעצם נחרדת?
 

מ ו ע ט ז

New member
החלום שלי...

אני בת 24.5 ,סטודנטית,רווקה (עם חבר מס' שנים) החלום שחלמתי קשור בבחור שפעם יצאתי איתו ושאני בקשר איתו עד היום ואם אפשר לומר,עדיין מאוהבת בו... חלמתי שהוא מתחתן עם חברה שלו ויש להם ילדה, תינוקת ואני אצלהם בבית...שומרת עליה באיזשהו שלב הבחור מגיע ומבקש שאני אלך ומנשק אותי... באותו יום שחלמתי את החלום הזה,,,הוא סיפר לי שהוא חלם ששנינו שכבנו....יש הסבר לכל זה? יש לציין שכל אחד מאיתנו אוהב מאוד את בן הזוג שלו
 

רשף כשף

New member
לדעתי

העובדה ששניכם חלמתם אחד על השניה באותו הלילה מצביעה על חיבור אנרגטי חזק ביניכם. כפי שאת מעידה על עצמך, את עדיין מאוהבת בו ומתקשה להיפרד מן הרגשות שלך כלפיו. בחלום הוא מבקש ממך ללכת ומנשק אותך לשלום, מאחל לך הצלחה בדרכך החדשה. החלום הוא מסר מעצמך אלייך להמשיך הלאה, למרות שאת מאוהבת בו.
 
למעלה