שרשור חלומות יום ראשון

רשף כשף

New member
שרשור חלומות יום ראשון../images/Emo124.gif

לחולמים המצפים לפירושים לחלומם:
בפורום זה אנחנו מקפידים על שרשור יומי, בו נכתבים כל החלומות המבקשים פתרון. נא שרשרו חלומותיכם להודעה היומית
הוסיפו פרטים :
גיל
עיסוק
מצב זוגי- נישואין/חברות
ופרטו על יחסכם עם הדמויות שהופיעו בחלום. הקפידו לרשום את החלום באריכות ולא בקיצור, מכיוון שכל פרט קובע.
אין שום התחייבות לפרש את חלומכם במסגרת הפורום
יש להעזר בסבלנות. לעיתים פירוש של חלום אחד יכול לקחת מספר שעות. לעיתים יש מחסור במפרשים (המפרשים הם בני אדם כמוכם והפירוש בפורום הוא התנדבותי). לפעמים אף אחד לא מצליח להתחבר אל המשמעות של חלומכם. כמו כן, מילת
למפרשים, על עבודתם הנאמנה, רק יכולה לתרום לאווירה הנעימה ולהמשך החשק לפרש.
חלום של מישהו אחר מתאר את הרגשות והתחושות האישיות של החולם, מכיל סמלים אישיים שלקוחים ממחסן הסמלים האישי של החולם, שנוצר עקב חוויות שעבר החולם בחייו ומעביר מסר אישי מהחולם אל עצמו.
ולכן...על מי שחלם את החלום, להיכנס לפורום ולרשום אותו בעצמו, כולל רקע על חייו, גילו, ויחסיו עם הדמויות שהופיעו בחלום.
חולמים מצטיינים יוכלו לזכות ב
הפורום
חולמים שיקראו את הודעת המנהלות ותקנון הפורום
חולמים שיהיו פעילים בדיוני הפורום
חולמים שיקראו מאמרים וינסו בצורה עצמאית למצוא פירוש לחלומם
חולמים שינסו לפרש חלומות לחולמים אחרים בפורום
חולמים שיפנימו מסרים בחלומות בסוף כל שבוע תתפרסם רשימת החולמים המצטיינים בפורום ובכל חודש ייבחר החולם המצטיין החודשי. חלומות פוריים, רשף כשף ו kikona126
 

ארטימיס

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

אני לא רוצה להציק, אבל שלחתי את החלום שלי מספר פעמים ולא ענו לי, אני מבינה שאתם לא מחוייבים לפרש לי אותו אבל נסיון אחרון ואני אחכה בסבלנות.. תודה !:) בת 18, תלמידת תיכון, אין חבר. חלמתי שהייתי עם חברה שלי באדר (אתמול באמת היינו שם ) והיינו באיזו סימטא חשוכה וחברה שלי רצתה להחליף תחתונים :)\) אז ניכנסנו לאחד הבלוקים בסימטא, ניסיתי לזרז אותה, פחדתי אמרתי לה שתמהר כי יש פה כל מניי אנסים ואנשים מוזרים וכ"ו.. ואז איזה סבתא יירדה למטה (כאילו שהערנו אותה) והדליקה את האור בבלוק..בהתחלה פחדתי שהיא תכעס או משהו כזה, אבל מסתבר שהיא נורא נחמדה, ושאלה אם יש לנו איך לחזור לבית (אנחנו גרות מחוץ לעיר) ואמרתי לה שכן שידיד לוקח אותנו, היא שאלה שוב ושוב עניתי לה שזה ידיד.. לאחר מכן מצאתי את עצמי בקיוסק יילו ביקשתי מהמוכר סגריות והיו המון אנשים..בחור אחד נעמד ליידי ואני נישענתי על הדלפק ..שמתי לב שהוא מסתכל עליי מאחור אבל לא היה לי אכפת, המשכתי להישען ואפילו נהנתי מזה שאני עושה לו משהו..פתאום הוא ניצמד אליי והחל להישען עליי גם, נתתי לו להישען..אבל פתאום הוא תפס אותי והתחיל לעשות כל מניי תנועות מגונות, הוא הרים אותי עליו ולחץ עליי ועשה תנועות של מישגל, היה לי כואב אבל הוא היה גדול וחזק עד שלא הצלחתי לחמוק מזרועותיו, התפרצתי בבכי וכל האנשים הסתכלו עליי הרגשתי כ"כ מושפלת וחסרת אונים..לבסוף יצאתי מהיילו והתחלתי להסתובב לחפש מישהו, משהו, והיו בחוץ רק גברים, כולם עמדו בקבוצות ושמתי לב שלרובם יש ידיים מברזל, כאילו שהם עברו תאונה וזה היה מוזר, כל פעם שבחור הסתובב לעברי עם היד מברזל התגוננתי , ברחתי פחדתי שהם ייפגעו בי חיפשתי סגריה ..עד ששמתי לב לאישה יושבת על הספסל (היא מורה בבצפר שלנו אבל אין לי שום קשר אליה..) ביקשתי ממנה סגריה והיא הוציאה מהקופסא אחת והרגשתי מין הקלה כזו. בבקשה תפרשו לי אותו אני מרגישה לא טוב עם החלום הזה..
 
חלום על כוכב שביט

גיל 41, עיסוק אין, מצב זוגי רווק. הדמויות בחלום זה אני אחי התאום ובן אחותי. אני ואחי חובבי אסטרונומיה כבר מגיל 16 וחצי. ובן אחותי בן 10 והוא אוהב את התחביבים שלי ושל אחי ויוצא איתנו לתצפיות בכוכבים. החלום הוא שבן אחותי קרה לי לצאת לחצר ולהסתכל בכיוון דרום מערב ושם נראה שביט דומה לזה שנראה בשמי ישראל במציאות לפני כ3 וחצי חודשים. ראו ממש את הראש שלו דמוי כוכב בהיר וכמובן את השובל האחורי בברור, ולא ראו שובל ארוך מאוד, מכיוון שידוע שמהעיר אי אפשר לראות שובל ארוך מאוד במציאות, כלומר החלום שיקף את מה שניתן לראות במציאות. אחר כך ניסיתי גם בלי משקפת והצלחתי גם לראות, אמנם פחות בבירור מאשר עם משקפת, ואת השביט שראיתי במציאות לפני 3 וחצי חודשים בערך, ראיתי אותו רק עם משקפת.. והשביט נע מהר מאוד לכיוון האופק, ככה שאחי התאום ניסה לראות אותו, וכנראה שכבר לא תפס אותו, אחר כך אני ניסיתי לראות אותו והוא כבר שקע, וגם זה מאפיין את המציאות ששביטים נעים מהר מאוד, ואם הם באופק אז הם שוקעים מהר מאוד. אבל המהירות של זה היתה קיצונית באופן שלא מאפיין את המציאות. אחר כך כאשר ניגשתי לכתוב כאן את החלום הרגשתי שכיוון השובל פנה למקום שבמציאות הוא לא פונה לעולם. שובל של שביט פונה רק לצד השני מהשמש ולא לכיוון שלה, ואילו בחלום השביט היה בכיוון דרום מערב והשובל פנה בכיוון שבו השמש שוקעת, כלומר לפי מיקום השביט ופניית השובל, השמש היתה צריכה כמו במציאת לשקוע ימינה ממנו, וזה אומר שהשובל אמור לפנות לכיוון השמש וזה דבר שבמציאות לא קורה. מה דעתך על החלום ומה פירושו...?
 

orli997

New member
המצפן משמעות הכיוונים עי"פ אורי בר

מערב מצביע על המורה הוראה, לימוד, הנחיה, מזרח - חזון דרום - ריפוי מרפא צפון - מלחמה עשיה, אגרסיה תנסה אולי להקביל את החלום למשמעויות הרוחניות ונראה אם משהו מתחבר למה שקורה לך בחיים
 
אני אדם מסורתי ויש בי עניין רוחני

אך אני מצליח לקשר את החלום באופן שיתאים לי לרוחניות.
 

orli997

New member
אולי אם תפרט קצת על

כוכב שביט , מה הוא אומר לך מאפיינים, אולי יהיה אפשר לימצוא את הקשר
 
אני חובב אסטרונומיה ולפני כ3 וחצי חודשים

ראיתי שביט דומה לזה שהיה לי בחלום. מה גם שלפני 11 ו10 שנים ראיתי 2 שביטים בהירים מאוד, ובמשך ה10 שנים האלה הייתי צמא לעוד כאלה, ולפני 3 וחצי חודשים ראיתי אמנם פחות בהיר אך דרך משקפת הוא נראה יפה. אולי אני עדיין צמא לראות שביטים. רק שמעניין למה השובל פנה לכיוון שקיעת השמש במציאות זה לא קורה לעולם. השובל פונה כל הזמן בכיוון 180 מעלות מהשמש. זה כמו שאבק נישא ברוח לכיוון שהיא נושבת ולא בכיוון מנוגד.
 

orli997

New member
אז אני מבינה בעצם שמשהו

זורם בכיוון מנוגד לכיוון הטיבעי, אם הבנתי נכון יכול להיות שהכונה היא שאתה זורם נגד הזרם? או היתנהלות מסוימת מנוגדת לכיוון הרצוי? העובדה ששמת לב לכיוון ה"לא נכון" כביכול אולי היא המסר מהחלום, אולי קושי מסוים שאתה ניתקל בו יוכל להיפתר אם תשנה גישה או כיוון כלפי הצד הנכון ? אלה תכנים מעולמך השביט הינו סימבול לדעתי אולי לרעיון - כוכב = הברקה?
 
יש אצלי ניגודי אנטרסים במשפחה אם כבר

בכדורסל יש נטיה לכל המשפחה להיות לטובת מכבי ת"א, ויש לי אח ואחות שהם אוהדים את מכבי ת"א באופן מיוחד, האחרים יש להם העדפות שהיא תנצח, יש לי אחיינית שגם היא בעבר אהדה את מכבי ת"א. כמו כן במשחקים בארץ אם מכבי ת"א משחקת משחקים חשובים אז כולם יראו וקרה שאבא שלי העדיף את מכבי תל אביב, ועוד אחת מהאחיות תמכה בה. את משחקי מכבי ת"א אחי הכי הרבה מקפיד לראות את המשחקים שלה, וגם נוטר לגליל שלקחה ממנה אליפות לפני קרוב ל14 שנים. אחותי שהיא אוהדת אותם ממש, לא בהכרח רואה את כל המשחקים כי היא עסוקה, אך את גביעי אירופה הביאו לה לבעבודה והיא החזיקה אותם והצטלמה איתם. ככה כל השאר רק מעדיפים אותה על פני האחרות. רק אני בניגוד להם אוהד חזק את הפועל ירושלים, ושמחתי שהשנה הם לקחו את גביע המדינה. כאשר הם משחקים עם מכבי ת"א לעיתים רחוקות אני מוצא את עצמי אחד מול קואליציה של כמה בני משפחה אוהדים את מכבי תל אביב. גם במוסיקה אני אוהב שירים בסגונות שונים מאשר הם אוהבים. ולפעמים יש בבית שיחות משפחתיות והם מדברים בנושאים שונים ואני שומע ואיני מרבה לדבר. הרגשתי את השוני הזה. גם דעות פוליטיות יש לי שונים מהם, הם יותר ימניים ממני. ובפורומים או בצ'אטים אני משתמש בשם שלי ובגיל האמיתי שלי כאשר הציעו לי להשתמש בשם וגיל בדוים. אני אדם כן.
 

orli997

New member
אז יכול להיות שהחלום בעצם

מראה לך את השוני מנקודת מבט מעריכה מיתפעלת כדבר יפה אולי שצריך לשמר ולעודד לאו דוקא לשנותו לכיוון ה"נכון" האם אתה מזהה את עצמך כאותו שביט?
 

kikona126

New member
לי יש חלום!

היית בסיאטל. באיזה הרצאה שהיו בה עורכי דין וגם הורים וילדים... (ישבתי מול הקהל) ושמתי לב שיש גם בנות וגם בנים שיושבים עם כיסוי ראש. והיה קשה להבחין שהם בנים... שאלתי למה גם הבנים לובשים כיסוי ראש כמו הבנות ואנשים לא ידעו לענות עד שאבא אחד אמר שהבן שלו הוא תלמיד והוא צריך לדעת את זה, הבן שלו ענה שככה מיס סיאטל החליטה. לא ממש קיבלתי את התשובה, ואחרי ההרצאה חיפשתי את מיס סיאטל. מצאתי אותה עם עוד מישהי קראתי לה אבל היא לא התיחסה. היא התישבה על ספסל (גדול בצורת חצי עיגול) ורחוק ממנה ישבה ההיא שדיברה איתה, רציתי את המקום שלה והתישבתי עליה (ההיא שדיברה איתה) והמשכתי לישאול אותה והיא לא ממש ענתה לי. עד שמישהו אחר אמר לי שאלו שלובשים כיסוי ראש וחולצות בהן השרבולים הם חצי רשת הם פושעים (וגם ילדים לבשו ככה...) וככה מבדילים אותם. סיפרתי את זה לחברים שהיו איתי וגם שאלו את השאלה, וגילינו שגם מיס סיאטל לבושה בסגנון... אני לא מכירה אף אחת מהדמויות (המקום הזכיר מבחוץ את הסינמטק) לא בקשר כרגע בת 22 סטודנטית ועובדת בעבודות מזדמנות.
 

רשף כשף

New member
לימודים, עורכי דין ופושעים

האם את ממתינה לאיזו החלטה (פסיקת דין) שנוגעת ללימודים שלך בבר אילן (בר אילן= אונ' דתית= כיסוי ראש)?
 

kikona126

New member
לא נפל לי האסימון!!!

זה בגלל שבחרתי קרימינולוגיה! בגלל זה היו גם ילדים פושעים. ובגלל זה העורכי דין והפושעים!
 

orli997

New member
קרימינולוגיה מדברת על

הסיבות והדפוסים להיתפתחות פשע, מכאן עורכי הדין מביאים את הסיבות והנסיבות לפשע , והפושע יכול להיות כל אחד גם עורך דין וגם מיס סיאטל, יש המון תאוריות על מצב סוציואקונומי וכאילה שמזכים את הפושע מאחריות ובעצם הוא קורבן הנסיבות, אולי התובנה הזו מעט מזעזעת אותך ואת הסדר כביכול בעולם, של טוב ורע צדיק ורשע?
 

kikona126

New member
לא יודעת אם זה מזעזע אותי

אני יודעת שאני רוצה ללמוד קרימינולוגיה, ויש לי את האפשרות. ואולי מפה הגיע החלום
 

kikona126

New member
את לימודי החיים ../images/Emo13.gif

אבל גם כן, כי התכוונתי ללמוד אתמול בערב בבייביסיטר שלא היה בסוף ונכנסתי לישון במקום...
 
למעלה