שרשור חלומות יום ראשון

kikona126

New member
ראיתי את ההודעה

איך היו הגירושים? האם הם נתנו לך הרגשה רעה? ואם כן, האם היא עדיין קיימת? יש הרגשה שב- 26 שנה האלו את פספסת הזדמנויות? שבעצם נכנסת בפעם הראשונה לקשר דרך דלת שבורה, או שאולי כרגע את נכנסת לקשרים דרך דלת שבורה? (השמתשתי בביטויים כגון דלת שבורה, פספוס, בגלל שכה הם הופיעו בתיאור של החלום שלך.)
 
הגירושין שלי?

אם הגענו לגרושין שלי כדאי שנעבור לפורום לארכאולוגיה אם יש דבר כזה. לא הגרושין שלי נקברו ונשכחו ביום שקיבלתי את הגט. הרבה מים עברו בנהר מאז לא נראה לי שהחלום קשור לזה. אם את בכל זאת מעוניינת לפתור את החלום אז כדאי שנעבור למסך אחר משום שזה מתחיל להיות יותר מידי אישי לפורום הזה.
 

kikona126

New member
סמיילי בוקר טוב

הדגשתי דברים בחלום שלך, אחרי ההדגשים יש סוגרים שמסבירים למה הדגשתי. אם יש עוד שאלות אשמח לענות. אני רואה בחורה מתנשקת עם גבר ואחר עם עוד אחד ועוד אחד (האם את יכולה לראות עצמך בנעלים של אותה הבחורה ב - 26 השנים האחרונות?) לא ממש זכור לי כמה עברו שם, לאחר מכן כולם נכנסים לתוך מכונית גדולה בסגנון של הואן אחד מהם זה שיושב בכיסא של הנהג מתכופף ממש משתתח על הרצפה יורד אל מתחת למכונית ועובר לצד השני של המושב שליד הנהג ואומר זהו ברחתי לה (מה נתן לך להרגיש אותו הקטע? האם אפשר להגיד שזאת בריחה שאת עושה, אולי תחושה שמישהו השאיר בך?) ואז אני רואה מכונית נוסעת אבל לא רואה מי בתוכה. אנחנו מתחילים לנסוע (מי נוהג? אם לא את, אז מי אחראי למהלך העניינים? מי מושך בחוטים מאחורי הקלאים?) ופתאום אני רואה את עצמי אם אותו הבחור שכאילו התחמק ממשהי אנחנו עולים לאיזה בניין מגורים עומדים מול דלת המסגרת שלה מעץ האמצע עיטור של סורג וזכוכית הדלת נפתחת כאילו לשני חצאים כמו שני דלתות באחד החצאים הזכוכית היתה שבורה (ניראה שאת נכנסת למערכות יחסים עם לב שבור - ראי המשך...) הבחור דפק על הדלת ואז פתח אדם ישיש את החצי השבור והבחור אמר לו שוב פעם אתה מכניס אותי מהדלת השבורה? נכנסנו לתוך הבית. הזקן לקח אותנו כביכול לתוך המטבח שהיה צר מאוד למעלה על הפריגידר היה מיחם של תה והוא אמר לזקן עוד פעם עשית כל כך הרבה תה? במשך כל החלום הזה אני אפילו מילה אחת לא אמרתי (שוב את לא נוהגת - לא מדברת, לא מנסה להשפיע על מהלך העניינים), פתאום בא איזה בחור ואומר לזקן אבא מי זו? אין משהו בשבילי ומתכוון אלי ואז אני אומרת לו אני בשביל הזרלול (גוזל בערבית) ואז פתאום אני רואה עוד פעם את הבחור שבאתי איתו והוא אומר יא אללה איך התפספס לי (פה ביחד עם הקטע עם הגוזל - החלום קורא לך להיוולד מחדש, אבל ניראה שאת מנסה ולא תמיד מצליחה - שימי לב החלום הזה הוא מעין חלון הזדמנויות!) כמעט הייתי מצליח וזהו התעוררתי
 
למעלה