שרשור חיובי

IkMfNiY

New member
שרשור חיובי ../images/Emo140.gif ../images/Emo42.gif

עוד שבוע חלף לו במהירות, בואו נקווה שגם השבוע הזה [ובמיוחד יום שני].
ראשון- יומולדת 16 לעדן
שני- החל מ13:00 בערך, אין יותר דאגות לגבי הפסיכומטרי [עד שאני אעשה אותו שוב].
שלישי- סתם, יום, נעבור אותו :) אין בו שום דבר שלילי, אז זה כבר חיובי.
רביעי- ערב יום כיפור. אין לי מושג למה אנשים רואים את יום כיפור כדבר לא חיובי, לפי דעתי זה דבר מאוד חיובי! אנשים מכפרים על המעשים הרעים שלהם. מה רע בזה?
חמישי- שוב.
שישי- הופעה של אפרת גוש [הגיע הזמן!]
שבת- סופ"ש. חחח, אוקטובר זה כזה צחוק P: יעל
 

GalitLondon

New member
והשבוע..

ראשון- לנוח לנוח ועוד לנוח! כל השבת הייתי חולה, חזרתי ממועדון וכולי תפוסה! כואב לי כל הגוף ומחר יש לי וינגייט! נקווה שיעבור... שני- וינגייט- אחרי שהתקבלתי יש לי מבחן מאמץ. שלישי- ממ.. עוד לא החלטתי מה לעשות באותו יום. רביעי- ערב יום כיפור.. חמישי- סוף סוף לא ינדנדו לי לאכול.. היום עובר דווקא בסדר. שישי- נראה לי נצא לאיזה מקום שקט כי נמאס לי ממועדון.. בנתיים.. שבת- רילקסינג. שבוע טוב שיהיה לכם.. שעון חורף שולט!
 
אז ככה:

ראשון-קונה דיסק של משינה!!!!!!! וכמובן... עבודה. שני-עבודה. שלישי-ערב יום כיפור (מה שלא חיובי בחג זה הצום אבל אני דווקא חושבת שהוא חיובי.) רביעי-יוה"כ שרק יעבור בקלות. חמישי-יומולדת לאמא שלי-חיובי ועוד איך! שישי-סופ"ש העבודה נגמרת מהר! שבת-נחים! שיהיה לכם אחלה של שבוע!!!
 
..

ראשון-שומדבר חיובי שני-נוסעת לקניות. שלישי-ממש שומדבר חיובי\: בוחן+מבחן+מסיימת ב6. רביעי-ערב כיפור.באים אלי אנשים. חמישי-סתלבט שישי-חופש? שבת-חופש!
 

Mrs Bloom

New member
../images/Emo153.gif|חמוס| אוקטובר ../images/Emo99.gif

יום ראשון- יש לי יומולדת 16
והנכדה שלי, שאני אוהבת אותה הכי בעולם באה אליי
יום שני- שום דבר מיוחד יום שלישי- שום דבר מיוחד יום רביעי- אני אגדיר את זה בתור חופש :X אני פשוט מאושרת שאני מפסידה 5 שעות ביולוגיה ושעתיים אנגלית P: יום חמישי- אממ... חופש? :X יום שישי- יום קצר ^^ יום שבת- חופש ^^
 

•No¥a•

New member
___

ראשון - חתונה >< שני - יום קצר.. שלישי - בדיקה אצל הרופאO: רביעי - שומדבר מיוחד.. חמישי - כנ"ל שישי - חופש ^^ שבת - כנ"ל ^_^
 

ס ט י י ק

New member
כגכעע

ראשון-יומולדת לאמא
שני-לקרוא ספר שלם למבחן מחר באנגלית:\ שלישי-מבחן באנגלית רביעי-כיפור.מטיילים עם כל החברים וזה>< חמישי-ישנה כל היום שישי-חופש!! בערב סתם לצאת שבת-חופשD:
 
למעלה