שרשור חדשות.

BeN ShaDe

New member
שרשור חדשות.

לכל דרבי יש חוקים משלו? לכל סופ"ש יש שרשור חדשות משלו!
 

BeN ShaDe

New member
וינס מקמהון אומר שמיקי רורק יהיה ברסלמניה 25.

בעקבות החדשה המרעישה שפורסמה אתמול - לפיה מיקי רורק לא ייקח חלק בסופו של דבר ברסלמניה 25 בקרב נגד כריס ג'ריקו , וינס מקמהון אמר את הדברים הבאים לערוץ E : "מיקי רורק יהיה בקהל ברסלמניה כדי לתמוך בכוכבי ה-WWE , מי שתמכו בו ובסרט שבו הוא מככב , 'המתאבק'".
 

paul sold out

New member
נו...

ואצל לארי קינג הוא אמר שהוא לא יתאבק ברסלמניה אבל הוא יהיה בקהל.
 

oronm316

New member
תודה רבה על העדכון! יש לך מושג דרך איזה אתר

תתבצע המכירה?
 
כל עוד אין לך כלום באתר הרשמי...

אין לך כלום, נקודה. אני בינתיים נשאר עם ROH באותו יום עד שאני לא רואה מכירה לסמאק...
 

AmericanDragon

New member
../images/Emo45.gif + בן...

לגביי ROH, תוכל להמליץ לי על אירועים מאוד בולטים \ קרבות טובים מהשנה? יש לי את כל האירועים אבל בגלל הפיגור שלי עם הקצב (סופש מניה 24) אני לא רואה את עצמי משלים הכל ואשמח להמלצות ממך. תווווווודה :)
 
גם ל-ROH יש MITB

אחרי ש-TNA גנבו את רעיון ה-MITB גם ROH החליטו לעשות את זה. הם הוסיפו סטיפולציה לקרב הזוגות בשבת בין טיילר בלק ודניאלסון ובין ג'ייקובס ואריס, מי שינצח את הקרב עבור הקבוצה שלו יזכה בקרב על האליפות מתי שהוא רוצה ואיפה שהוא רוצה בלי הודעה מוקדמת. כמו כן ביטלו לאוסטין אריס את הטייטל שוט שבו הוא זכה בפיינל באטל בגלל שהוא התערב בקרב של טיילר ונייג'ל לפני שבועיים. נקווה ש-ROH לא יהפכו את זה לביזיון כמו ש-TNA עשו עם הרננדז.
 

BeN ShaDe

New member
נשמע מעולה.

קשה לי להמר מי יהיה המצמיד מכיוון שאני יכול לראות את כל אחד מהארבעה כאלוף העולם הבא. ובכ"ז... טיילר.
 

BeN ShaDe

New member
כריס אסקובר נגד MVP באירוע של FCW ב-13.2.

אתמול בהקלטות FCW - כריס אסקובר , אלוף FCW במשקל כבד , מי שעבד בהאוס שואוז של סמאקדאון בשבוע שעבר , נתן פרומו בו הוא אמר שהוא ייתאבק נגד MVP ב-13.2 , באירוע של FCW במגרשי התערוכה של פלורידה. לתוצאות המלאות של ההקלטות : http://www.wrestlenewz.com/wrestlin...angle-wwe-second-generation-updates-mvp-more/
 
לדעתי לא

כי כל הקטע של הסרט זה שאיזה מחבל, מסיבות שאינן ידועות לי אבל הן כנראה מטומטמות לגמרי, חוטף את חברה של איך שלא קוראים לסינה בסרט, כשכדי להציל אותה הוא חייב למלא 12 משימות, או לנצח 12 סיבובים, אם תרצה ומכאן שם הסרט. מה שכן כזכור לי גם להרקולס היו 12 משימות. מה זה אומר על איך שמנסים להציג את סינה?
 
למעלה