אתה מדבר על רחוב ויצמן בנ"צ<?פשוט מאד...
הקו הכחול עובר בשלושה מקומות שידרשו הרחבה משמעותית של הכביש (שניים ברחובות ואחד בנס ציונה) ועוד כך וכך מקומות שידרשו הרחבה מינורית (כולל בראשל"צ). לשם ביצוע ההרחבה אתה צריך הפקעות, צווי הריסה, וכמובן לאשר הכל בשש ערכאות (שלוש דרגות של ועדות תכנון ועוד שלוש ערכאות משפטיות). במקביל יוגשו בג"צים מדי שבוע ע"י גופים שונים וע"י דיירים לאורך המסלול. אח"כ כמובן העבודות עצמן עם קבלנים שיפשטו את הרגל וייעלמו ויוחלפו וינהלו הליכים משפטיים נגד המדינה, ואז כמובן מלחמה שתקפיא את התקציבים, מיתון נוסף שיבטל את הפרוייקט עד שחילופי שלטון יחדשו אותו, וכו' וכו'... הקו הכחול אינו הפרוייקט החשוב ביותר של המתע"נ (להערכתי הוא בערך מס' 5-6 מבין 7) ולכן יש סיכוי משמעותי שכל בעיה שתתעורר תגרום לעיכובו, כי המאמצים יתמקדו בקווים הירוק, הצהוב והסגול (זאת בכלל בהנחה שהקו האדום יושלם עד אז, מה שבכלל בכלל בכלל לא בטוח).
כי אני לא רואה איך הורסים שורה של בניינים בשביל האוטובוס הזה... איפה אפשר לראות באמת את התוואי?