שרשור חדשות וידיעות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
אז זהו, שאין אחד כזה
האיש שנבחר בבחירות האחרונות נפטר. המחליף שלו ידוע כטיפוס בזוי והזוי ברחבי העיר. האלטרנטיבה (מי שנבחר כמקום 2 בבחירות לראשות העיר) הוא עוזי סלנט שניהל בזמנו את קופ"ח לאומית. מפאנל בחירות בהשתתפותו קיבלתי את הרושם שתח"צ לא רק שלא בראש מעייניו, אלא להיפך, היא די מפריעה לו...
נפטר? חשבתי שרק הודח.
 

raminec

New member
נפטר? חשבתי שרק הודח.
סליחה טעות שלי כמובן

פוטר, עקב הרשעה בבית משפט. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000439282&fid=829
 

Raith

New member
הבעיות בחיפה הן כאין וכאפס
לעומת הבעיות ברחובות ובנס ציונה. רק הקטע שעובר בשעריים לבדו יכול לעכב את הפרוייקט לעשר שנים (כפר שלם מס' 2).
אתה אומר זאת רק כי אינך מכיר את חיפה.
בחיפה יש לך בעיות קשות מאוד של מקום. להעביר את המטרונית בהדר זה אחד הדברים היותר קשים מבחינת התכנון והביצוע.. יש לך שדרה של בתי "עתיקות" שאתה לא יכול לגעת בהם ו-2 מסלולים בלבד לרכבים (אחד לכל כיוון). בהצלחה עם הכנסת המטרונית ברחוב.
 

אבישי ק

New member
אתה אומר זאת רק כי אינך מכיר את חיפה.
בחיפה יש לך בעיות קשות מאוד של מקום. להעביר את המטרונית בהדר זה אחד הדברים היותר קשים מבחינת התכנון והביצוע.. יש לך שדרה של בתי "עתיקות" שאתה לא יכול לגעת בהם ו-2 מסלולים בלבד לרכבים (אחד לכל כיוון). בהצלחה עם הכנסת המטרונית ברחוב.
הוא אומר את זה כי הוא מעולם לא היה בחיפה
אני עדיין לא הבנתי איך המטרונית אמורה להכנס להדר
 
הוא אומר את זה כי הוא מעולם לא היה בחיפה
אני עדיין לא הבנתי איך המטרונית אמורה להכנס להדר
דווקא הייתי...
ראה תגובה למטה, לא ידעתי שיש מסלול נוסף למטרונית. אבי ז"ל במקרה בוגר תיכון "חוגים", דוד שלי אוהד הסרדינים, ואני קוף ירוק מאז 1983 (כלומר הייתי קוף ירוק 20 שנה לפני שהקימו את ארגון הקופים הירוקים!). משפחתי גרה על הכרמל יותר מעשור.
 

אבישי ק

New member
דווקא הייתי...
ראה תגובה למטה, לא ידעתי שיש מסלול נוסף למטרונית. אבי ז"ל במקרה בוגר תיכון "חוגים", דוד שלי אוהד הסרדינים, ואני קוף ירוק מאז 1983 (כלומר הייתי קוף ירוק 20 שנה לפני שהקימו את ארגון הקופים הירוקים!). משפחתי גרה על הכרמל יותר מעשור.
אההה
חשבתי שלא המסלול של המטרונית מתחיל להיות מסובך בהדר ובקריות המסלול לקרית אתא ולצפון הקריות
 
אתה אומר זאת רק כי אינך מכיר את חיפה.
בחיפה יש לך בעיות קשות מאוד של מקום. להעביר את המטרונית בהדר זה אחד הדברים היותר קשים מבחינת התכנון והביצוע.. יש לך שדרה של בתי "עתיקות" שאתה לא יכול לגעת בהם ו-2 מסלולים בלבד לרכבים (אחד לכל כיוון). בהצלחה עם הכנסת המטרונית ברחוב.
קיבלתי
חשבתי שהמטרונית אמורה לעבור רק בתוואי של כביש החוף לרגלי ההר. לא ידעתי שהיא גם עולה למעלה. אם כך בוודאי שגם בחיפה תהיינה בעיות קשות (אני כבר רואה את העתירה לבג"צ של מוסאווא ועדאללה נגד המסלול בוואדי ניסנס - "טיהור אתני של האוכלוסיה הערבית באמצעות בולדוזרים").
 

Raith

New member
קיבלתי
חשבתי שהמטרונית אמורה לעבור רק בתוואי של כביש החוף לרגלי ההר. לא ידעתי שהיא גם עולה למעלה. אם כך בוודאי שגם בחיפה תהיינה בעיות קשות (אני כבר רואה את העתירה לבג"צ של מוסאווא ועדאללה נגד המסלול בוואדי ניסנס - "טיהור אתני של האוכלוסיה הערבית באמצעות בולדוזרים").
דווקא לא שמעתי על אף בג"ץ נגד התוואי הקיים.
מה שכן העבודות באיזור חיפה מאוד מזדחלות... המסלולים באיזור ק. אליעזר למשל נראים די מוכנים אך הם משמשים כמגרשי חניה עבור מכוניות.. סיבת העיכוב בסיום העבודות לא ברורה...
 
דווקא לא שמעתי על אף בג"ץ נגד התוואי הקיים.
מה שכן העבודות באיזור חיפה מאוד מזדחלות... המסלולים באיזור ק. אליעזר למשל נראים די מוכנים אך הם משמשים כמגרשי חניה עבור מכוניות.. סיבת העיכוב בסיום העבודות לא ברורה...
חכה... זה יגיע
 

megashock

New member
גם בעיר התחתית יש צוואר בקבוק
באיזור תחנת הרכבת חיפה מזרח. רוחב הכביש שם שני נתיבים בלבד. מהצד האחד יש שטח של הרכבת, מהצד השני מפעל, ובאמצע הכביש - הרמפה של מחלף חירם. אני עדיין לא מבין ממה הולכים להקצות שם נתיב למטרונית. אני מניח שהקטע הזה יישאר צוואר בקבוק והמטרונית תהיה מקוטעת, אלא אם כן ימצאו איזה פתרון בדמות הסטת תנועת כלי הרכב לרחוב צדדי.
הבעיה עם המטרונית
מנסיעה ליד התוואי שכבר הוקם העיר התחתית. ניתן לראות שהמסלול הוא לא אחיד וכל כמה עשרות מטרים הוא נפסק ואז ממשיך, או שהוא מתעקל בחדות. לפי ההתרשמות שלי לא מדובר במסלול רציף ואחיד מחיפה עד לקריות, אלא בהרבה מקטעים קצרים ולא רציפים. נראה כמו קטע די מאתגר לנסיעה, יהיה מעניין לשמוע איך נהגי האוטובוס מסתדרים איתו.
 

Image of me

New member
הבעיה עם המטרונית
מנסיעה ליד התוואי שכבר הוקם העיר התחתית. ניתן לראות שהמסלול הוא לא אחיד וכל כמה עשרות מטרים הוא נפסק ואז ממשיך, או שהוא מתעקל בחדות. לפי ההתרשמות שלי לא מדובר במסלול רציף ואחיד מחיפה עד לקריות, אלא בהרבה מקטעים קצרים ולא רציפים. נראה כמו קטע די מאתגר לנסיעה, יהיה מעניין לשמוע איך נהגי האוטובוס מסתדרים איתו.
נכון, כי עוד לא סללו את כולו.
כרגע קיים קטע ברחוב חטיבת גולני, וקטע ברחוב העצמאות שממשיך שמאלה לשדרות בן גוריון. אבל את כל הקטעים האלה ניתן לחבר, הבעיה היחידה שאני רואה היא עם איזור תחנת חיפה מזרח.
 

megashock

New member
נכון, כי עוד לא סללו את כולו.
כרגע קיים קטע ברחוב חטיבת גולני, וקטע ברחוב העצמאות שממשיך שמאלה לשדרות בן גוריון. אבל את כל הקטעים האלה ניתן לחבר, הבעיה היחידה שאני רואה היא עם איזור תחנת חיפה מזרח.
גם הקטע הסלול לא רציף
הוא נקטע ומתעקל בחדות בכל כמה עשרות, או מאות מטרים. הבנתי שכבר עכשיו נוסעים עליו אוטובוסים, מעניין מה הנהגים שעובדים שם חושבים על המסלול ?
 

Image of me

New member
גם הקטע הסלול לא רציף
הוא נקטע ומתעקל בחדות בכל כמה עשרות, או מאות מטרים. הבנתי שכבר עכשיו נוסעים עליו אוטובוסים, מעניין מה הנהגים שעובדים שם חושבים על המסלול ?
אתה מדבר על הקטע בחטיבת גולני?
נראה לי שעוד לא סיימו אותו, אני חושב שבונים אותו חלקים חלקים...
 
הממ... אבל הוא לא נקטע, הוא דווקא רציף...
מה שכן, באמת יש כמה עיקולים קלים, אבל לא משהו שנהג אוטובוס לא יכול להתמודד איתו. במיוחד כשזה יהיה אוטובוס מונחה.
מול קרית הממשלה ברחוב העצמאות
יש נתצ רק בכיוון הקריות ואין מקום לנתצ בכיוון השני. האוטובוסים לכיוון בת גלים מחכים הרבה זמן בפקק עם כולם עד הנתצ באמצע רחוב העצמאות
 

Image of me

New member
מול קרית הממשלה ברחוב העצמאות
יש נתצ רק בכיוון הקריות ואין מקום לנתצ בכיוון השני. האוטובוסים לכיוון בת גלים מחכים הרבה זמן בפקק עם כולם עד הנתצ באמצע רחוב העצמאות
נכון. לפי מה שהבנתי
ליד קרית הממשלה המת"צ לכיוון בת גלים לא יעבור בדרך העצמאות, אלא בנתנזון (או פלי"ם, לא זוכר בוודאות), אז יפנה ימינה ברחוב צדדי (נדמה לי אליהו), ושוב שמאלה לדרך העצמאות. וזאת הסיבה שהמת"צ בדרך העצמאות לא מתחיל מההתחלה.
 

Image of me

New member
קיבלתי
חשבתי שהמטרונית אמורה לעבור רק בתוואי של כביש החוף לרגלי ההר. לא ידעתי שהיא גם עולה למעלה. אם כך בוודאי שגם בחיפה תהיינה בעיות קשות (אני כבר רואה את העתירה לבג"צ של מוסאווא ועדאללה נגד המסלול בוואדי ניסנס - "טיהור אתני של האוכלוסיה הערבית באמצעות בולדוזרים").
גם בעיר התחתית יש צוואר בקבוק
באיזור תחנת הרכבת חיפה מזרח. רוחב הכביש שם שני נתיבים בלבד. מהצד האחד יש שטח של הרכבת, מהצד השני מפעל, ובאמצע הכביש - הרמפה של מחלף חירם. אני עדיין לא מבין ממה הולכים להקצות שם נתיב למטרונית. אני מניח שהקטע הזה יישאר צוואר בקבוק והמטרונית תהיה מקוטעת, אלא אם כן ימצאו איזה פתרון בדמות הסטת תנועת כלי הרכב לרחוב צדדי.
 
הבנתי...
אבל 8 שנות הקמה לקו BRT (כולה אוטובוס בתחפושת) ? למה צריך 8-7 שנים בשביל לגדר נתיב יעודי ותחנות?
פשוט מאד...
הקו הכחול עובר בשלושה מקומות שידרשו הרחבה משמעותית של הכביש (שניים ברחובות ואחד בנס ציונה) ועוד כך וכך מקומות שידרשו הרחבה מינורית (כולל בראשל"צ). לשם ביצוע ההרחבה אתה צריך הפקעות, צווי הריסה, וכמובן לאשר הכל בשש ערכאות (שלוש דרגות של ועדות תכנון ועוד שלוש ערכאות משפטיות). במקביל יוגשו בג"צים מדי שבוע ע"י גופים שונים וע"י דיירים לאורך המסלול. אח"כ כמובן העבודות עצמן עם קבלנים שיפשטו את הרגל וייעלמו ויוחלפו וינהלו הליכים משפטיים נגד המדינה, ואז כמובן מלחמה שתקפיא את התקציבים, מיתון נוסף שיבטל את הפרוייקט עד שחילופי שלטון יחדשו אותו, וכו' וכו'... הקו הכחול אינו הפרוייקט החשוב ביותר של המתע"נ (להערכתי הוא בערך מס' 5-6 מבין 7) ולכן יש סיכוי משמעותי שכל בעיה שתתעורר תגרום לעיכובו, כי המאמצים יתמקדו בקווים הירוק, הצהוב והסגול (זאת בכלל בהנחה שהקו האדום יושלם עד אז, מה שבכלל בכלל בכלל לא בטוח).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה