שרשור הפרק היומי-44

יובל58

New member
../images/Emo46.gifוואיייייייי!! ):

פשוטט נ=-מ=-א=-ס=-ת=-ם! את לא קולטתת?! 8D אין אורי גרוס יא'הבליםםם** וואיי קלטוו! בעבע
זין על כולם ולא מעניין!​
 

facundo te amo

New member
מה נסגר עם יותם? טוב או רע?

אני לא מבינה מה איתו? הוא נהיה רע או טוב? אלוהים ישמור עשו ממנו משהו מוזר. אבל בכל מקרה אני מתה עליו D: אבל עדיין מישהו חושב שהואידוע מה יקרה? למישהו יש ספויילר<?
 

eranlevi1984

New member
טל ששון-חתיכת בן זונה!!!!

צריך להכחיד אותך!!!! ונינט מה את שוכבת עם הגועל הזה? יאחס!!!!
 

TheKing24

New member
לזה שמעלי !!!!

1. איך אתה חושב שנינט תדע שיותם הוא הרוצח?! איך היא תדע שיותם וקרין ביחד?! 2. טל ממש אבל ממש לא בן זונה ולא צריך להכחיד אותו!! הוא עשה בשכל!! אחרת אף אחד לא ידע בחיים שהיא שתולה של מצ"ח!! * היה אחלה פרק!!
 

eranlevi1984

New member
עזוב רוצח.....הוא בגד בה כבר פעם...

זה כבר מראה איזה כנועה וכיצד היא מוצגת כאישה כנועה בסדרה!!! מעבר לזה-הדמות של טל עברה מהפך אישיות מכוער!!! טל לא היה יוצא ככה נגד שמש הוא אף פעם לא היה מתעצבן ככה ובכלל הדמות שלו נהייתה מעצבנת בסדרה ,רק שחור הוא מוסיף לא נעים בכלל!! ובתכלס הכי כיף לראות את אושרי כהן דנה עדיני וענת מגן-הם השחקנים של הסדרה! (נינט-העולם שלך בשירה!)
 

מה יא

New member
כל כך!../images/Emo45.gif../images/Emo96.gif

איך התעצבנתי! יש לו פנים מרושעות והוא שחקן גרוע.
 

פארש

New member
מעניין אני דווקא חשבתי אחרת

אני חושבת שהדמות מעניינת, שהטא שחקן טוב, זוכרת אותו עוד מתופסים ראש, מבסוטית לראות אותו כל יום על המסך. חוץ מזה אתם זוכרים שקרין בקשה לסחוט אותו שיהיה השטינקר שלה - הוא לא עשה את זה, הוא לא פגע בחברים שלו.
 

דושילה

New member
מי שחקן גרוע?

עם התכוונת לטל-הוא אחלה שחקן,אבל זה עניין של דעה עם התכוונת לליאור אשכנזי-את יודעת הוא זכה 4 שנים כשחקן הכי טוב בישראל. הוא שחקן מעולה,עם אני רואה אותו משחק אז כן זה ניראה אמין,הוא משכנע אותי, כמו שכולכם אומרים עליו"וואי איזה רע" ,עם הוא לא היה יודע לשחק אז הוא היה כאילו איים לרצוח אותה בזמן שהוא מחייך,כאילו,הוא עשה עלינו רושם שהוא מניאק ומגעיל. עזבו קיצר,זה שנתנו לו טקסט וסצנות מטומטמות והזויות זה לא הופך אותו לחרא שחקן,אני בכלל לא מבינה מה הוא וגילה אלמגור מוצאים ת'צמם בשיר שלנו,הם יותר טובים מזה,לא שאני אומרת שהשיר שלנו לא טובה פשוט הם ממש מקצוענים וסתם זה לא מתאים להם.
 
לא יודע מה לגבי ליאור

אבל היה ראיון עם גילה אלמגור ב Y ב 10 והיא אמרה שהיא מרגישה שבזכות השיר שלנו היא זוכה להערכה של קהל צעיר ומבוגר,כאלה שאולי לא הכירו אותה לפני כן. אני מניח שגם ליאור ככה-יש אנשים,צעירים ומבוגרים שאולי לא הכירו אותו בתקופה של ללכת על המים וחתונה מאוחרת,ועכשיו מכירים אותו יותר
 

מה יא

New member
כמו שאמרת, זה עדיין של דעה../images/Emo96.gif

ככה שזה לא משנה לי אם הוא זכה 4 שנים כשחקן הכי טוב בישראל, כי זאת הדעה של השופטים/רוב... לא שלי. אבל רק באופן תיאורטי, כי התכוונתי לטל
ליאור אשכנזי בסדר כזה.
 

Jovannito

New member
שאלה לכל החברים

בפרק הושמעו 2 שירים בלועזית מה שמות השירים ? אם אני לא טועה האחרון היה HONESTY אך את הראשון אני לא מזהה
 

בסבס

New member
פרק טוב

קודם כל הפרק לא נמרח שזה חידוש. נינט הכי מסכנה- מעניין ממש מה יהיה איתה בסוף העונה, אם היא תישאר לבד אחרי שיו יו יתגלה או מה? ציון וחלי- אני אישית לא מתה עליהם, אין להם ממש כימיה אבל העיקר שזוג אחד סוף סוף בסדר. שמש- סוף סוף יגלו אותה, היא באמת מעצבנת בטירוף, מאז סיפור יונתן היא ממש נמאסה והכי חשוב: יונתן ותמרה- בעיני הם השוס של הסדרה- מתוקים, מצחיקים ומתאימים בטירוף.באמת אני לא אוהבת כל כך את תמרה אבל כשהיא עם יונתן היא שנונה מצחיקה ופשוט יותר שמחה (גם בעונה שעברה יכלו לראות את זה..מי שזוכר עם הסלט)
 

ORTAL KOREN

New member
נינט תיחשאר לבד נראה לי,

או שימציאו לה מישהו חדש. אשכרה,היא הכי מסכנה העונה.
 

ORTAL KOREN

New member
היום היה פרק טוב,

שמחתי שחלי וציון חזרו-סוף סוף משהו טוב ,השאלה הם זה יחיזיק הרבה זמן? יותם הזה,יש פיצול אישיות ,יאלה שנינט תעזוב אותו-הם לא מתאימים. האמת יונתן צודק במה שאמר לרני,רני עם שי וזכותו של יונתן להיות עם תמרה-אבל בכל זאת רואים שקשה לרני. וטל הזה כמה שייצא מניאק טוב שהוא גילה,עוד סיפור נחשף -עכשיו יהיה מריבה בלהקה.
 

ירוקה18

New member
וי יהיה שמח

לפי התקציר יהיה ריב ענק וכמובן שיכעסו בעיקר על שמש אבל גם על חלי ויונתן שידעו עליה והסתירו מהשאר . לפחות חלי וציון חזרו משהו מעודד למרות שכשציון אמר שלא אכפת לו שיהיה קשה זה אומר שכנראה יקרה משהו הרי אי אפשר שבסדרה זוג יהיה מאושר ביחד כל כך הרבה זמן. אני מבינה את הרעיון הזדוני של יותם להיות עם שתיהן אבל מה נראה לו מדובר בנינט בכל מקרה יגלו אותם מסקרים אותה בטירוף אין סיכוי שלא יגלו. ברור לו שהוא משחק באש.
 
למעלה