שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו

מצב
הנושא נעול.

guyweiss

New member
למה צמצמו את 66? הוא כמעט לא נוסע בתוואי של 1

במקום לתגבר את קו 66 העמוס צימצמו אותו, צמצמו את 82
אבל תגברו את 240. איפה ההיגיון?
מה המספר טלפון של ראשי ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל? לא מצליח להשיג את דני קומיסר
למה צמצמו את 66? הוא כמעט לא נוסע בתוואי של 1
 
הצמצום של 66 לא גדול, אבל יחד עם הצמצום הצפוי של 166

למה צמצמו את 66? הוא כמעט לא נוסע בתוואי של 1
הצמצום של 66 לא גדול, אבל יחד עם הצמצום הצפוי של 166
בבוקר תהיה קטסטרופה. גם ככה ידועה לשמצה ההמתנה הארוכה לקו 66 בבוקר לאלו שרוצים להגיע למקומות ש166 לא מגיע כמו ביאליק, נמיר, כיכר המדינה וכו', עכשיו יחכו יותר זמן.
אבל זאת ממש חוצפה, היו צריכים לתגבר את 66 בעקבות תוספת התשומות ולא לחפש מתי להוריד לו נסיעות.
 
מ-166 יורדת רק נסיעה אחת בבוקר ואחה"צ נשאר אותו מספר נסיעות

הצמצום של 66 לא גדול, אבל יחד עם הצמצום הצפוי של 166
בבוקר תהיה קטסטרופה. גם ככה ידועה לשמצה ההמתנה הארוכה לקו 66 בבוקר לאלו שרוצים להגיע למקומות ש166 לא מגיע כמו ביאליק, נמיר, כיכר המדינה וכו', עכשיו יחכו יותר זמן.
אבל זאת ממש חוצפה, היו צריכים לתגבר את 66 בעקבות תוספת התשומות ולא לחפש מתי להוריד לו נסיעות.
מ-166 יורדת רק נסיעה אחת בבוקר ואחה"צ נשאר אותו מספר נסיעות
מ-66 יורדות 5 נסיעות ביום חול בכיוון מפ"ת ו-3 נסיעות בכיוון מת"א.
זה לא צמצום משמעותי
 
דווקא זה בדיוק הזמן לתגבר את שניהם

מ-166 יורדת רק נסיעה אחת בבוקר ואחה"צ נשאר אותו מספר נסיעות
מ-66 יורדות 5 נסיעות ביום חול בכיוון מפ"ת ו-3 נסיעות בכיוון מת"א.
זה לא צמצום משמעותי
דווקא זה בדיוק הזמן לתגבר את שניהם
לא ברור לי למה 240 ו-42 מתוגברים למשל, גם להם יש קטע לא קטן במסלול קו 1.
166 בבוקר בלו"ז הנוכחי (לוז חופש גדול) הופך ללא רלבנטי. במיוחד לאחר השבתת המפרקיות הישנות. ניתן לעלות עליו בעמידה רק בתחנות הראשונות בפתח תקווה. יחד עם הורדת נסיעות מ-66 דווקא בבוקר, תהיה קטסטרופה יותר גדולה. אני "מודה" לדן על הצמצום הלא הגיוני. ועוד קו 4 הריק ממשיך להיות בתדירות סופר גבוהה, יחד עם 104 ו-204 שעושים אותו מסלול.
 
אני מסכים איתך שצריך לתגבר את 166, אבל לגבי 66 הצמצום שמתפרס

דווקא זה בדיוק הזמן לתגבר את שניהם
לא ברור לי למה 240 ו-42 מתוגברים למשל, גם להם יש קטע לא קטן במסלול קו 1.
166 בבוקר בלו"ז הנוכחי (לוז חופש גדול) הופך ללא רלבנטי. במיוחד לאחר השבתת המפרקיות הישנות. ניתן לעלות עליו בעמידה רק בתחנות הראשונות בפתח תקווה. יחד עם הורדת נסיעות מ-66 דווקא בבוקר, תהיה קטסטרופה יותר גדולה. אני "מודה" לדן על הצמצום הלא הגיוני. ועוד קו 4 הריק ממשיך להיות בתדירות סופר גבוהה, יחד עם 104 ו-204 שעושים אותו מסלול.
אני מסכים איתך שצריך לתגבר את 166, אבל לגבי 66 הצמצום שמתפרס
על פני כל היום לא משמעותי.
בבוקר, בין 6 ל-9, צמצמו את 66 בשתי נסיעות בלבד.
לעומת זאת התוספת של קו 1 יחד עם השארת מרבית הנסיעות של קו 51 מתגברת משמעותית את הקטע שבין התחנה המרכזית בפ"ת לבית קלקא.
וצריך לציין שגם לא צמצמו את קו 50 מפ"ת בבוקר ומ-82 הורידו נסיעה אחת בלבד במהלך כל היום. ובינתיים אפילו לא צמצמו את קו 251.
כך שאתה מגזים בתיאור הקטסטרופה.
 

guyweiss

New member
קו 4 זה פארסה לא ברורה למה משאירים אותו

דווקא זה בדיוק הזמן לתגבר את שניהם
לא ברור לי למה 240 ו-42 מתוגברים למשל, גם להם יש קטע לא קטן במסלול קו 1.
166 בבוקר בלו"ז הנוכחי (לוז חופש גדול) הופך ללא רלבנטי. במיוחד לאחר השבתת המפרקיות הישנות. ניתן לעלות עליו בעמידה רק בתחנות הראשונות בפתח תקווה. יחד עם הורדת נסיעות מ-66 דווקא בבוקר, תהיה קטסטרופה יותר גדולה. אני "מודה" לדן על הצמצום הלא הגיוני. ועוד קו 4 הריק ממשיך להיות בתדירות סופר גבוהה, יחד עם 104 ו-204 שעושים אותו מסלול.
קו 4 זה פארסה לא ברורה למה משאירים אותו
 
4 לא ריק, יצא לי לראות אותו מלא.

דווקא זה בדיוק הזמן לתגבר את שניהם
לא ברור לי למה 240 ו-42 מתוגברים למשל, גם להם יש קטע לא קטן במסלול קו 1.
166 בבוקר בלו"ז הנוכחי (לוז חופש גדול) הופך ללא רלבנטי. במיוחד לאחר השבתת המפרקיות הישנות. ניתן לעלות עליו בעמידה רק בתחנות הראשונות בפתח תקווה. יחד עם הורדת נסיעות מ-66 דווקא בבוקר, תהיה קטסטרופה יותר גדולה. אני "מודה" לדן על הצמצום הלא הגיוני. ועוד קו 4 הריק ממשיך להיות בתדירות סופר גבוהה, יחד עם 104 ו-204 שעושים אותו מסלול.
4 לא ריק, יצא לי לראות אותו מלא.
אם כי 204 כל כך מפוצץ, שאכן היה עדיף להקצות יותר משאבים ל-204 על חשבון 4.
 

Dannycom

New member
דני קומיסר יצא לנשום אוויר של חו"ל

במקום לתגבר את קו 66 העמוס צימצמו אותו, צמצמו את 82
אבל תגברו את 240. איפה ההיגיון?
מה המספר טלפון של ראשי ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל? לא מצליח להשיג את דני קומיסר
דני קומיסר יצא לנשום אוויר של חו"ל
ולהתבשם מריחם של הטרוליבוסים, הטראמים וכמובן הרכבת התחתית של מינסק (בלארוס). ישוב במהרה... אה הוא כבר פה!
 
הבאת את חו"ל איתך לפה (המטרונית). ברוך שובך!

דני קומיסר יצא לנשום אוויר של חו"ל
ולהתבשם מריחם של הטרוליבוסים, הטראמים וכמובן הרכבת התחתית של מינסק (בלארוס). ישוב במהרה... אה הוא כבר פה!
הבאת את חו"ל איתך לפה (המטרונית). ברוך שובך!
 
יפה שבסוף תגברו את 42 ו-142 במקום לצמצם.

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
יפה שבסוף תגברו את 42 ו-142 במקום לצמצם.
 

olli3

New member
מנהל
הודעה גם ממטרופולין על שינוי תחנה בעזריאלי

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
הודעה גם ממטרופולין על שינוי תחנה בעזריאלי
http://www.metropoline.com/he/darom/content/2653/שינוי-במיקום-תחנה-בדרך-מנחם-בגין,-תל-אביב.html
 

orchilit

New member
הוסיפו עוד עמוד תחנה בין 2 התחנות המקורות של X60 וX71

הוסיפו עוד עמוד תחנה בין 2 התחנות המקורות של X60 וX71
אני מניח ששם ימוקמו קווי מטרופולין וקווי 1, X40, 42, 51 (יש שם עמוד עם דגל כפול).
בתחנה של X60, הזיזו משום מה את אחד הדגלים (של X60) מאחורי הדגל של קווי אפיקים. אנשים היום התבלבלו (גם אני לדקה) וחשבו שהתחה כבר לא שם. פשוט ברוך שלום.
אין כמובן שום הודעה על התחנות עצמן שהתחנות זזות. חלמאות, חראגיל.
 

shim121

New member
קו 1 אמור להתעכב הרבה בצומת זבוטינסקי-בן גוריון ב"ב

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
קו 1 אמור להתעכב הרבה בצומת זבוטינסקי-בן גוריון ב"ב
נהגי האוטובוסים בוודאי יודעים על מה אני מדבר , גם אלה שפונים ימינה
מזבוטינסקי לבן גוריון כולל כל קווי אגד קווים עילית אפיקים שמגיעים לסיום באיזור הקניון,
וגם הנהגים שממשיכים לת"א ישר אבל צריכים לשחק בין הנתיבים בגלל העיכוב בנתיב הימני.
מה שקורה שיש שם פנייה ימינה מזבוטינסקי לבן גוריון ביחד עם ירוק להולכי רגל
שגורם לכך שהרבה רכבים מתעכבים בפנייה ימינה.
לפני כ3 שנים הציבו שם שלט "בקרוב יחלו עבודות לפנייה ימינה חופשית בצומת"
כמובן לא נעשה דבר ואפילו מישהו קיקש שם בתחתית השלט "כשיבוא המשיח".
בימים האחרונים שוב החלו לעבוד שם אבל עד שזה יסתדר גם קו 1 יצטרך הרבה
להתעכב שם , אלא אם כן בינתיים יהיה אדום להולכי רגל והם יחצו רק בזמן שהתנועה
פונה שמאלה מבן גוריון לזבוטינסקי.
 

orchilit

New member
היום בעזריאלי ורכ. מרכז שמו הודעות שהקווים זזים תחנות/"סככות

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
היום בעזריאלי ורכ. מרכז שמו הודעות שהקווים זזים תחנות/"סככות
 

דןמור

New member
האם יש תוכנית דומה לקו הירוק?

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
האם יש תוכנית דומה לקו הירוק?
קרי, להתחיל בקרוב גם לאורך התוואי הירוק קו דומה.
 

דןמור

New member
אבל המסלול טוב, אז למה לא להפעיל בו BRT?

לא. בתוואי הקו הירוק לא הולכים לחפור בקרוב.
אבל המסלול טוב, אז למה לא להפעיל בו BRT?
אז נכון, לא יהיו לא מסלולים משלו לאורך רוב הדרך, אבל זה יכול להיות עדיף מהמצב הנוכחי.
 
אם אין מסלולים מיוחדים זה לא BRT ומה יהיה היתרון לעומת

אבל המסלול טוב, אז למה לא להפעיל בו BRT?
אז נכון, לא יהיו לא מסלולים משלו לאורך רוב הדרך, אבל זה יכול להיות עדיף מהמצב הנוכחי.
אם אין מסלולים מיוחדים זה לא BRT ומה יהיה היתרון לעומת
מפרקיות רגילות?
במקום להשקיע מאמץ וכסף ב-"BRT" זמני עדיף להשקיע בקידום וזירוז הקו הירוק האמיתי.
 
מיני אתר של דן לקו 1 (כולל רשימת תחנות מלאה)

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
מיני אתר של דן לקו 1 (כולל רשימת תחנות מלאה)
[URL]http://www.dan.co.il/dan1/[/URL]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה