שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.

 

olli3

New member
מנהל
היום ראיתי דיילים שמחלקים את החוברות.

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
היום ראיתי דיילים שמחלקים את החוברות.
יפה שמחלקים את החוברות לפני ולא החל מיום השינויים.
 

orchilit

New member
ברכ. מרכז ועזריאלי (בכיוון דר') עמדות עם אפשרות להטענת רב-קו

היום ראיתי דיילים שמחלקים את החוברות.
יפה שמחלקים את החוברות לפני ולא החל מיום השינויים.
ברכ. מרכז ועזריאלי (בכיוון דר') עמדות עם אפשרות להטענת רב-קו
 
בכל התחנות בז'בוטינסקי בפתח תקווה ובבני ברק יש

היום ראיתי דיילים שמחלקים את החוברות.
יפה שמחלקים את החוברות לפני ולא החל מיום השינויים.
בכל התחנות בז'בוטינסקי בפתח תקווה ובבני ברק יש
דיילים, ובמרכזיות שבהן כמו בילינסון, הקניון הגדול, צומת גהה יש דוכן גדול וכמה דיילים.
צבעו גם חלק מהמת"צ בפתח תקווה בפס אדום.
מה שלא מובן זה מדוע דוחסים את כל האוטובוסים האפשריים לתחנה אחת, ומשאירים לקו 1 תחנה משלו. יש מקומות שזה ייצור עומס
 

עלה13

New member
מצד אחד החוברות משקעות אבל ישנם בעיות...

היום ראיתי דיילים שמחלקים את החוברות.
יפה שמחלקים את החוברות לפני ולא החל מיום השינויים.
מצד אחד החוברות משקעות אבל ישנם בעיות...
החוברות האלה גורמות לאנשים בלבול בשל החוסר בציון התחנות, שמעתי הרבה שאלות בתחנות ובנסיעה, הוא יעצור בתחנה זו או אחרת, זה לא ממש עוזר לנוסעים לדעת אם יש בקרבתם לאורך שד' ירושלים, סלמה, מנחם בגין תחנה, זה מידע חשוב חסר, מעבר לכך החוברת מושקעת ומפורטת, אנשים מאוד אהבו את התדירות בשעות השיא והיה ניתן לראות זאת על פניהם ותגובתם, הדיילים לא ידעו לענות על שאלות ולא ידעו מידע נוסף מעבר לכתוב בחוברת בזה לא הוסקו מסכנות מהרפורמה, בתחנות הציבו את הלוחות העיליונים החדשים שהם מכורים בשקית שחורה ובחלק מהתחנות לוחות גדולים מכוסים שכנראה יהיו בהם פרטים ומפות הרלווניות לתחנה.
 

orchilit

New member
שילוט בעזריאלי - קווים משנים תחנות בכיוון דרום

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
שילוט בעזריאלי - קווים משנים תחנות בכיוון דרום
התחנה הראשונה (זו של היום לחולון של קווי X71)- הופכת להיות קווי בת-ים : קו 1, 40, 42, 140, 141, 240
התחנה השנייה - הופכת זו של קווי חולון + ראשלצ (יש שני דגלי תחנה). ממה שראיתי - קווי X71, 173, 275 אולי גם 274.
נראה שתחנות האוטובוסים לתמח"ת חזרו חזרה לתחנה הרביעית (ספרתי גם את העמוד של קווי נתניה שמורידים כתחנה השלישית) והחמישית הצמודות , הצפוניות . לא ראיתי את החלוקה, אבל זה הגיוני. באסה, אצטרך ללכת קצת יותר לדרגנוע של עזריאלי


בכיוון צפון לא יודע את השינויים, אבל אנסה לבדוק אם איזה ניילון עף. אבל בגדול , קו 1 וקווי בת-ים עוברים לתחנה הראשונה כנראה (זו של x60/63)
 

yblumann

New member
meaningless statistic

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
meaningless statistic
Alan,

the noramal practice when you discuss urban service is to quote the following:
frequencies at various times- peaks/offpeaks/weeeknds
and average journey time.
this is useful information to passengers, professionals and bus fans.
this also allows a fairly accurate estimate of the number of buses required for service.

for an example how this should be done, look at the KMB website
http://www/kmb.co.hk/en/serach.html
then input in route search route number 80
then exapand the various categories.

regards

Yoram
 

alantan

New member
נכון, אבל אין לי זמן לעשות את זה

meaningless statistic
Alan,

the noramal practice when you discuss urban service is to quote the following:
frequencies at various times- peaks/offpeaks/weeeknds
and average journey time.
this is useful information to passengers, professionals and bus fans.
this also allows a fairly accurate estimate of the number of buses required for service.

for an example how this should be done, look at the KMB website
http://www/kmb.co.hk/en/serach.html
then input in route search route number 80
then exapand the various categories.

regards

Yoram
נכון, אבל אין לי זמן לעשות את זה
מה שחשוב ושאני מנסה להראות הוא שאין ירידה בתשומות למרות החששות הראשוניות ואף יש גידול קטן.
 
יש כבר הכנות בתחנה המרכזית בפ''ת


שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
יש כבר הכנות בתחנה המרכזית בפ''ת

רק שאלה:מה זה בדיוק ''6 סככות שמאלה'' הנוגע לקו 366? היכן הוא יאסוף?





 

orchilit

New member
בעזריאלי/רכ. מרכז טרם נצפו הודעות כאלו. חבל. אנשים יתבלבלו

יש כבר הכנות בתחנה המרכזית בפ''ת

רק שאלה:מה זה בדיוק ''6 סככות שמאלה'' הנוגע לקו 366? היכן הוא יאסוף?
בעזריאלי/רכ. מרכז טרם נצפו הודעות כאלו. חבל. אנשים יתבלבלו
 
יש דבר מענין בשלטים הללו שמתקיים גם בעלון של קו 1:

יש כבר הכנות בתחנה המרכזית בפ''ת

רק שאלה:מה זה בדיוק ''6 סככות שמאלה'' הנוגע לקו 366? היכן הוא יאסוף?
יש דבר מענין בשלטים הללו שמתקיים גם בעלון של קו 1:
אין בכל אלה שום זכר לנת"ע.
בחיפה "יפה נוף" חתומה רשמית, בירושלים "תוכנית אב לתחבורה" חתומה רשמית.
בגוש דן - רק משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית והמפעילות הרלוונטיות (במקרה זה דן).
זה בא לידי ביטוי גם באתרי האינטרנט:
האתר המרכזי לשינויים בירושלים הוא האתר הייעודי - www.jet.gov.il
האתר המרכזי לשינויים בחיפה הוא האתר הייעודי - www.metrobus.gov.il
בגוש דן - האתר הייעודי www.busline.gov.il כבר שכח מתי עדכנו אותו לאחרונה ונראה שהוא נזנח ואין לו כלל "אבא" כיום. באתר נת"ע אין זכר לקו 1 (הקו האדום המקדים) ורק באתר משרד התחבורה הכללי, www.mot.gov.il, מופיע העלון של קו 1.
 
האם במשרד התחבורה קראו את ההודעה שלי או סתם צירוף מקרים?

יש דבר מענין בשלטים הללו שמתקיים גם בעלון של קו 1:
אין בכל אלה שום זכר לנת"ע.
בחיפה "יפה נוף" חתומה רשמית, בירושלים "תוכנית אב לתחבורה" חתומה רשמית.
בגוש דן - רק משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית והמפעילות הרלוונטיות (במקרה זה דן).
זה בא לידי ביטוי גם באתרי האינטרנט:
האתר המרכזי לשינויים בירושלים הוא האתר הייעודי - www.jet.gov.il
האתר המרכזי לשינויים בחיפה הוא האתר הייעודי - www.metrobus.gov.il
בגוש דן - האתר הייעודי www.busline.gov.il כבר שכח מתי עדכנו אותו לאחרונה ונראה שהוא נזנח ואין לו כלל "אבא" כיום. באתר נת"ע אין זכר לקו 1 (הקו האדום המקדים) ורק באתר משרד התחבורה הכללי, www.mot.gov.il, מופיע העלון של קו 1.
האם במשרד התחבורה קראו את ההודעה שלי או סתם צירוף מקרים?
הערב אתר busline התעדכן.
[URL]http://www.busline.gov.il/Web/Default.aspx[/URL]
 
חבל שלא נותנים לך להיות יועץ רשמי לתח"ץ

האם במשרד התחבורה קראו את ההודעה שלי או סתם צירוף מקרים?
הערב אתר busline התעדכן.
[URL]http://www.busline.gov.il/Web/Default.aspx[/URL]
חבל שלא נותנים לך להיות יועץ רשמי לתח"ץ
אתה יודע הרבה יותר טוב מרבים במשרד התחבורה איך לשפר את המצב התחצ"י.
 
תודה. אבל (כרגיל..) עשו רק חצי עבודה

חבל שלא נותנים לך להיות יועץ רשמי לתח"ץ
אתה יודע הרבה יותר טוב מרבים במשרד התחבורה איך לשפר את המצב התחצ"י.
תודה. אבל (כרגיל..) עשו רק חצי עבודה
א. לא עדכנו מה השינויים בקווים האחרים.
ב. ברשימת הקווים עדיין מופיע קו 1 של בני-ברק שכבר הפך להיות קו 11.
ג. לפי האתר הזה מחיר נסיעה בתוך אזור (1,21,22) עדיין 6.60 ש"ח ובין אזורים עדיין 10.40 ש"ח.

אגב, גם בחוברת של קו 1 היה ראוי לציין גם את השינויים בקווים האחרים.
לגוש דן יש הרבה מה ללמוד גם בהיבט הפרסום מירושלים ומחיפה.

נ.ב.
נמתין ונראה מתי יתקנו את הדברים הללו...
 

Guy0Guy

New member
איך תתבצע נסיעת חיילים?

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
איך תתבצע נסיעת חיילים?
באוטובוס רגיל חיילים עולים ומציגים תעודת חוגר לנהג.
ברכבת הקלה בירושלים יש בעיות בנושא.
איך תתבצע נסיעה בקו 1?
 

נתנאל531

Well-known member
כנראה כמו במטרונית

איך תתבצע נסיעת חיילים?
באוטובוס רגיל חיילים עולים ומציגים תעודת חוגר לנהג.
ברכבת הקלה בירושלים יש בעיות בנושא.
איך תתבצע נסיעה בקו 1?
כנראה כמו במטרונית
חיילים עולים ללא כרטיס, והתשלום גלובלי ממשרד הבטחון.
 

נתנאל531

Well-known member
אותו כנ"ל

ומה עם שוברי נסיעה מהצבא?
אותו כנ"ל
כמות השוברים זניחה ביחס לנוסעים, ולכן לא משתלם ליצור התקן מיוחד שיאסוף אותם...
&nbsp
בהעדר הנחיה אחרת, כנראה שישנה התחשבנות גלובלית של משרד הבטחון מול המפעיל.
 

Guy0Guy

New member
תודה על המענה.ממש מוזר שמידע כזה לא זמין כרגע

אותו כנ"ל
כמות השוברים זניחה ביחס לנוסעים, ולכן לא משתלם ליצור התקן מיוחד שיאסוף אותם...
&nbsp
בהעדר הנחיה אחרת, כנראה שישנה התחשבנות גלובלית של משרד הבטחון מול המפעיל.
תודה על המענה.ממש מוזר שמידע כזה לא זמין כרגע
 
במקום לתגבר את קו 66 העמוס צימצמו אותו, צמצמו את 82

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
במקום לתגבר את קו 66 העמוס צימצמו אותו, צמצמו את 82
אבל תגברו את 240. איפה ההיגיון?
מה המספר טלפון של ראשי ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל? לא מצליח להשיג את דני קומיסר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה