שרשור היכרות

שרשור היכרות

נכון שהיו לנו כאן הרבה כאלה,אבל מאז הצטרפו כמה חדשים. שם: גיל: איזור מגורים: עיסוק: תחביבים: למה אני רואה את התוכנית: למה אני בפורום הזה: ריאיון אהוב: פינה אהובה: משהו להוסיף:
 
עונה

שם: אורנית גיל: 21 איזור מגורים: איזורה המרכז עיסוק:סטודנטית תחביבים:לראות טלוויזיה,לגלוש באינרנט ולישון. למה אני רואה את התוכנית: אני מכורה לטלוויזיה וליאור מצחיק אותי. למה אני בפורום הזה: כי אין לי אף אחד אחר לדבר איתו על התוכנית ואני מחבבת את האנשים כאן. ריאיון אהוב: יש המון.אפשר להגיד שבגדול כל הריאיונות שנמצאים בסקר. פינה אהובה:"מאיה ואיל מורים מחליפים"-מי יודע אולי היא תשוב מתישהו. משהו להוסיף: אם לא תכתבו בפורום יסגרו לנו אותו,אז אם אכפת לכם מהפורום "תצאו מהמקלדת".
 
גמני עונה

שם:יעל גיל:16 איזור מגורים:נתניה עיסוק: תיכוניסטית ממוצעת תחביבים:לראות שליין, מחשב, ליצנות רפואית, תיאטרון למה אני רואה את התוכנית:כי ליאור מצחיק אותי ויש עוד סיבה אחת אבל אני לא אחשוף אותה פה מהסיבות המובנות.. למה אני בפורום הזה:כי חברים שלי מתעבים את שליין בלשון המעטה ואין לי עם מי לדבר על התוכנית חוץ מפה ריאיון אהוב:המון.. בעיקר יעל שרוני ,דנה ספקטור ,רועי לוי,תומש וגורי אלפי פינה אהובה:המורים המחליפים - הלוואי שהם יחזרו אני ממש מתגעגת משהו להוסיף: כמו שאורנית אמרה תעשו ג'סטה ותכתבו פה אנחנו לא אוכלים אף אחד אלא אם אני בהתקף קניבליזם רצחני..
 
אממ

הם אומרים שהוא לא מצחיק ושהוא יבש וכו וכו והם חברים שלי כמאמר המשורר שלא לומר המשרשר כייף לי איתם והם האנשים הכי נחמדים בעולם
 
חח

את חברה של שלישיית "מה קשור"?לא ידעתי. סתם,סתם. האמת אין לי הרבה חברים אז אני לא יודעת איך זה כשיש לך חבר טוב שמתעב את שליין,אבל החברה הכי טובה שלי ממש לא אהבה את היי פייב ובכל זאת הסתדרנו,אז אני מניחה שזה אפשרי.
 
"הכל אפשרי אם רק רוצים

זה מה שכתוב אצלנו בכיתה של הלקוי למידה" ( כל הזכויות שמורות למופע של אסי וגורי) זה בסדר אני לא מדברת על זה איתם בשביל זה יש לי אותכם אני בעיקר חופרת להם על הסינגלים של עמית..
 
בהתחלה הם שנאו את זה כי זה משליין

אבל אחרי ששמתי את זה בהפסקה כל יום אנשים בביה"ס שלי אשכרה מזמזמים את איש השקיות
 

ליאור144

New member
אולי אבא שלך לימד אותי באמת?

אי קוראים לו? ואיפה הוא לימד בתיכון או בחטיבה?
 
למעלה