שרשור הטיפ השבועי

שרשור הטיפ השבועי

בואו ננסה משהו חדש- ישן כזה...
כדי קצת לנער את האבק ולהחיות את הפורום למרות שתקופת החגים המתה טרם הסתיימה


לקבועים שעדיין קוראים ולחדשים- טיפים השבוע להתנהלות כלכלית. כל מה שתרצו לחלוק.
מאיך לחסוך לאיך הרווחתם עוד כסף.

אני אתחיל תכף ואשרשר את עצמי לפה...
 
כמי שעסקה עד לאחרונה במעבר דירה- מיחזור

זה נראה אלמנטרי אבל לפעמים יש לנו ג'אנקיאדה שלא משמשת אותנו לכלום ומצד שני צורך בדברים שנראה על פניו שאין לנו (חוץ מאלקטרוניקה כמובן כן?).
&nbsp
אז כל צורך , לפני שיניע אותנו לצאת ולקנות, יכול להניע אותנו קודם לחפש אחר רעיונות נוספים למילוי אותו צורך. למשל- קופסאות לסידור הבית לא חייבות להיות סלסלות מפונפנות שקנינו במיוחד אלא ארגזים מהפריקה/ קערות שחשבנו לזרוק/ קופסאות פלסטיק של האוכל וכו' וכו'. תמונה שרצינו לקיר יכולה להיות משהו שיצרנו בסוף לבד ומסגרנו ב- 10 ש"ח (במקום כמו מקס סטוק) או בכלל לא נטרח למסגר.
השראה אפשר לקבל מקבוצות בפייסבוק שמיועדות לכך או מפינטרסט...
&nbsp
ושמעתי שמועה שב- 1.10 ישנו שוק קח-תן בבת ים, מקום מצויין להזדכות על הג'אנקיאדה שלכם ולאסוף ג'אנקיאדה של אחרים שהיא יותר שימושית עבורכם
 
לעבור בית

כמובן שלא הכוונה לעבור באמת בית, אבל כל מי שעבר דירה או שניים בחייו מכיר את התהליך המופלא הזה של ריקון הארונות והמגירות לתוך קופסאות, ואז מוצאים כל מיני שמונצעס ובגדים שמעולם לא לבשנו וצעצועים ישנים ועוד דברים שלא צריך וחבל לארוז ולהעביר לבית החדש. ואותו תהליך מופלא גם בריקון של הארגזים בבית החדש.
אז למה לחכות למעבר דירה? תעברו וירטואלית/מחשבתית כבר היום. כל פעם ארון אחד, מגירה אחת, חדר אחד.

יתרון גדול - מביא גם לחיסכון כספי כי מתפנה מקום בבית ולא צריך לקנות עוד ארון ועוד כוננית ואולי אפילו חוסך מלעבור לדירה גדולה יותר שתכיל את כל השטויות שאנחנו צוברים במהלך החיים.
 
למעלה