שרשור הודעות קצת מוזרות

כולנו במשמר האזרחי ../images/Emo45.gif ../images/Emo73.gif ../images/Emo104.gif ../images/Emo150.gif ../images/Emo150.gif ../images/Emo150.gif

היום מתארח בפורום משמר אזרחי סנ"צ עמוס בר. בין השעות 19:00 עד 21:00 הוא יענה לשאלות הגולשים בכל הקשור לנושא. סנ"צ עמוס בר הוא קצין המשא"ז במרחבי לכיש. אנא כנסו כבר עכשיו והשאירו שאלותיכם!!!
 

mis piggy

New member
לאפי היקרה- מקרה חירום

עם בוא הקיץ החלטתי להסיר את פלומת החורף שכיסתה את רגלי המסוקסות. אי לכך ובהתאם לזאת שאלה חשובה בפי- האם כמו שעווה גם מכונה עלולה להוציא וורידים ברגליים??? ובנימה אופטימית וחלקה זו, אסיים תודה אפי!!
 

oren*

New member
אפי היקרה,

רציתי לשאול מהיכן ריקי לייק מביאה את האורחות האפרו אמריקאיות בתוכנית שלה. אלה ששוקלות 200 קילו, לובשות וילון אמבטיה שקוף עם חרוזים שלא מצליח להסתיר את הצלוליטיס ונושאות בגאווה שמות כמו; שיינדלה, אספקליה, לינושה, קישונדה וכו... לא רק זה אלא שחלק מהן בנות 14 עם שלושה ילדים והרביעי בבטן. איך אפשר להישאר שפויים אל מול התופעה? תודה מראש, חבר טוב של אפרת@הבית
 

דן צ

New member
אפי היקרה יש לי בעיה

ואם אני נמצא במחוז צפון? אך יכול סנ"צ עמוס בר המכובד לעזור לי?? כולי מלא תמיהה וציפייה!!
 

r i p l y

New member
אז זהו שלא מביאים אותן הן באות לבד.

לא צריך לקרוא להן הם באות!!כמו זבובים לקערת דבש ראה איזה פלא !! התופעה הזאת- נקראת ה "היי סוסייטי" של ארה"ב חבר´ה משכילות עובדות שמטפחות את בניהם ובנותיהם למכביר ענינים הנידונים למלוא תשומת לב הם לא>> "מטרנה מומחית בתזונת תינוקות" אלא-"כיצד תגנבי לחברה הכי טובה של הדודה שלך את הבויי פריינד במועדון חשפנות מס 1 ברובע קווינס". הם מאוד זקוקות לתשומת לב הזה ש עושים מהם תכנית שואו הם עדינות מראה ועדינות לבוש ומאוד מאוד --פרובוקטיביות. ובעלות אינטיליגנציה רגשית מפותחת במיוחד. מומלץ בחום לא להיסתכל שכן זה קשה לצפייה....
 

Y A E LY

New member
הן זן מיוחד

של אנשים שיוצרים אותן המיוחד בשביל תוכניות אירוח כמו ריקי לייק ונועדו בעיקר לגרום לנו לתהות על שאלות קיומיות כגון: למה אני בכלל רואה ריקי לייק
ולמה אנשים תופרים את הוילונות אמבטיה האלו
חוצמזה זה מעלה עוד שאלה קיומית ורצינית: מי בכלל רוצה לז**ן נשים כמוהן
ולכן המסקנה: הן נועדו בשביל שיעלו לנו שאלות קיומיות חשובות ויהיה לנו איך למלא את הפורם אפי היקרה בשאלות קיומיות!!!!!!!!!!!1
 

r i p l y

New member
בדיוק!! יעלי!.

יעלי יש לך אחלה שם כבר בטח אמרו לך... בסוף יתברר שהנשים הללו זה מן קונספירציה ש נועדה להסיח את דעתנו מלראות את "בטי המכוערת" יאגו" או סיטי טאוור (סדרת הדרמה המסוגננת) (מראש אני כבר אם יורשה לי להגיד לא צופה בתכניות שכאלה.!!
 
אורן היקר, מדוע חושב אתה

שבכך שתציין ייחוס מסויים (חבר של...) , כך תזכה ליחס שונה משאר החברים? האם לכך הדרדרנו? האם גם הפרוטקציה חילחלה לפורום טהור זה? (כן, כל הכבוד לאורן, זו הדרך הנכונה לליבי). ולשאלתך: אכן תופעה כואבת, שיש לתת עליה את הדעת - ומיד. לצערי, איני צופה בתכנית ריקי לייק, אבל ממה שסיפרו לי, הנני חוששת שהבנת את התכנית בצורה הפוכה לחלוטין מהכוונה הראשונית. לפי הבנתי, זוהי תכנית שהיא מסמך אנושי-תיעודי מרגש: הדרמות, האינטריגות, הצחוק והבכי המוצגים בתכנית, הם פרי תחקיר מאומץ של מאות תחקירנים (רובם בעלי תואר אקדמאי, עם העדפה לבוגרי הרווארד), הפרוסים ברחבי ארה"ב (מכאן התשובה לשאלתך - מאיפה באות הנשים האלה), והתרים אחר סיפורים קורעי לב, המסמלים את פני האומה, כפי שהיא היום. בהקבלה מזהירה, אפשר להשוות את זה לתכנית האהובה עליי - "מהיום למחר" - שם המנחה הרגיש והאמפטי (עמנואל או דויד). מארח אנשים מוזרים (ח"כ גדעון עזרא), עם שמות מוזרים (סילבן שלום), עם מקצוע מוזר ("אנחנו מארחים היום את ד"ר יוסף כרכום, מהמכון לחקר הבוטניקה הזואולוגית, ואיתו נדבר על התופעה המסוכנת: ריבוי היחמורים בגליל העליון"). מדוע, אם כן, צרה עינך בתכנית האמריקאית? גם לנו יש במה להתגאות !
 

r i p l y

New member
התייעצתי עם מיטב הרופאים

ולמיטב ידיעתי זה לא גורם לתופעה בהנחה שמדובר במכשיר ש מורט את השערות.(אפיליידי כאלה שכחתי את השם... זה גם תלוי בנטייה נטייה לורידים אגב ספורט זה טוב לזרימת הדם ובכלל טוב לגזרה...:)
 
ממה את מוטרדת?

שעווה, מריטה - גם אם לא יוציאו לך ורידים בפעולתך זו - חכי עד שתהיי בהריון (כך סופר לי): הורידים ייצאו מעצמם, יבלטו, יכחילו, ולא יחזרו לעולם למקום הראוי. עוד חזון למועד.
 
אל נא תדבר סרה

בסנ"צ עמוס בר, שהוא אחד מחבריי הקרובים ביותר. אנא צור קשר עם המטה למשמר אזרחי במקום מגוריי (גוש דן), ובקש לשרת קרוב לביתי (הם יודעים את המיקום המדוייק, רק אמור להם את הסיסמה "טיים לייטס", הם ידעו מה לעשות). לכשיגיע הרגע, אגלה לך את כתובתי, ושם תוצב עד להודעה חדשה. אך אנא הזדרז, רשימת הפונים ארוכה, והסינון קפדני.
 
שרשור הודעות קצת מוזרות

חברים יקרים, אני מבינה שהחלטתם להציף את הפורום בשאלות מוזרות, שספק אם למישהו יש תשובה אינטליגנטית לשאלה. להלן שרשור הודעות כאלה: נסו מזלכם, ייתכן ואתם יודעים משהו שאני לא (מסופקני, אך זכותכם לנסות).
 
למעלה