שרשור הדמות האהובה!

trigotrigo

New member
שרשור הדמות האהובה!

מיהי הדמות האהובה עליכם? אתם מוזמנים לדרג את שלושת המקומות הראשונים, ולהסביר למה כל אחד, ולמה דווקא בסדר הזה
 
אני אני!

אין דמויות ספציפיות שאני אוהבת אבל יאללה ננסה: שרה-שרה רגישה, מדהימה וחמודה! היא חכמה מאוד ויודעת לעמוד על שלה. אני נורא אוהבת לראות אותה משום מה. למה בסדר הזה כי לדעתי הכי כיף לי לראות אותה ( הייתי הולכת על קאלי אם היא לא הייתה כלכך מעצבנת
) מאק-חתיךך
הוא מושלם!! הוא גאון, הוא תומך בצוות שלו- מין דמות אבהית. בסדר הזה כי מבחינתי הוא שני במעלה. קת'רין או וונדי
נלך על קת'רין כי וונדי חדשה יחסית. קת'רין היא גם דמות אמהית, היא חזקה, עצמאית ומצחיקולה.
 
כמה שאני אוהבת את אמילי../images/Emo99.gif

קאלי כונפה כזאת, לא אוהבת אותה. וגם בגלל העובדה שהלכה על דלקו ולא ריאן!!
 

הדמר

New member
אני אני אני

3) ווריק- סתם כי הוא טיפוס מעניין כזה 2) סטלה- כי היא דמות מסכנה כזאתי 1) כמובן ונראה לי שזה די ברור- דון..... למה? ככה.... סתם, כי הוא נראה טוב, הוא מצחיק וחמוד.
 

Marg H

New member
../images/Emo192.gif

#1 קת'רין ווילוס דה וואן אנד אונלי! וכל מילה אחרת מיותרת אצלי (don't you think?) #2 גיל גריסום, כי למרות הכל הוא ממש חסר, למרות שהוא חננה משעמם ורק חממוד, חננות תמיד אהבתי. למרות שיש כאן תיקו בינו לבין ניק, כי גריסום נטש אותי. #3 הודג'ס. lab rat are just so cute! (אני מקווה שזה בלי הרבה שגיאות ספלינג..)
 

haifaboy

New member
אני חלש בשמות ולכן אתן רמזים ...

1. בלאס וגאס הבחור האפרו אמריקני החדש , זה ששיחק בקרוס אובר. 2. בניו יורק קפטן דן , מפקד היחידה 3. במיאמי אין אחר מאשר מפקד היחידה . וכמובן שני האסיסטנטיות החביבות עלי בואנבסיירה ממיאמי ומלאס וגס המולאטית יפיפיה , חלום רטוב שניהן (-: . בכל מצב אני מתנצל על זה שאני לא בדיוק זוכר את השמות , מה גם שהם כבר שובעיים בפגרה ועדיף שיחזרו מהר כדי שאזכר בהם .
 
למעלה