שרשור האמבטיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שרשור האמבטיות

שרשור האמבטיות
הדיון נמשך עד שאצליח להבין מה רוצים gen1 ואביתר זה מחייו של זה, מהו קאוצ', למה אמבטיה ולא ג'אקוזי ומיהי מאדאם וספה המסתורית.
 
תודה רבה על ההקפצה המבורכת ! נמשיך:

שרשור האמבטיות
הדיון נמשך עד שאצליח להבין מה רוצים gen1 ואביתר זה מחייו של זה, מהו קאוצ', למה אמבטיה ולא ג'אקוזי ומיהי מאדאם וספה המסתורית.
תודה רבה על ההקפצה המבורכת ! נמשיך:
דגם האמבטיה של אגד מבוסס על דגם ה"גמל". רעיון הפרונט של האמבטיה לקוח מהפרונט של הגמל תוך שינויים מתחייבים והפיכת הדגם לעירונית עם שינויים קוסמטיים נוספים.
לגבי מדאם וספה המסתורית:
וספה הוא הכינוי של המרצדס O305 הראשון שהורכב בישראל. שתי הוספות הראשונות בישראל היו 690-375 ו- 690-376 שאיך לא - היו ירושלמיות אסליות והשתייכו לסניף דניה בתלפיות. הן הופעלו בקווים הירושלמיים דאז: 6/1 ו- 6/2. אח"כ בשנת 1979 הוכנסו לשרות בירושלים הוספות הבאות: 690-358 עד 690-369.
690-357 היה המרצדס המוגמר הגרמני האחרון בהחלט בירושלים משנת המודל 1974. הסדרה התחדשה שוב ביום 21.10.1979 עם המרצדס הדומה והמוגמר - 60-751-80 עד 60-844-80 ברצף. 60-845-80 היה כבר "זלדה", כלומר אותו דבר אך תוצרת מרכב ישראלית...

מספרי הרישוי 690-370 עד 690-374 לא מומשו מעולם.
אני באופן אישי אהבתי מאוד את ה-וספה. הוא נתן לנוסעים אויר חם מאולץ במקום מזגן שעוד לא היה לו ובירושלים הוא כונה וספה או מאולצת.
בתמונה המצורפת: אוטובוס דגם וספה של מוזיאון אגד. וסליחה אך אינני זוכר מי הצלם.
 

846

Active member
ואבא שלי קיבל את ה 337-828 עם ניילונים בסניף

תודה רבה על ההקפצה המבורכת ! נמשיך:
דגם האמבטיה של אגד מבוסס על דגם ה"גמל". רעיון הפרונט של האמבטיה לקוח מהפרונט של הגמל תוך שינויים מתחייבים והפיכת הדגם לעירונית עם שינויים קוסמטיים נוספים.
לגבי מדאם וספה המסתורית:
וספה הוא הכינוי של המרצדס O305 הראשון שהורכב בישראל. שתי הוספות הראשונות בישראל היו 690-375 ו- 690-376 שאיך לא - היו ירושלמיות אסליות והשתייכו לסניף דניה בתלפיות. הן הופעלו בקווים הירושלמיים דאז: 6/1 ו- 6/2. אח"כ בשנת 1979 הוכנסו לשרות בירושלים הוספות הבאות: 690-358 עד 690-369.
690-357 היה המרצדס המוגמר הגרמני האחרון בהחלט בירושלים משנת המודל 1974. הסדרה התחדשה שוב ביום 21.10.1979 עם המרצדס הדומה והמוגמר - 60-751-80 עד 60-844-80 ברצף. 60-845-80 היה כבר "זלדה", כלומר אותו דבר אך תוצרת מרכב ישראלית...

מספרי הרישוי 690-370 עד 690-374 לא מומשו מעולם.
אני באופן אישי אהבתי מאוד את ה-וספה. הוא נתן לנוסעים אויר חם מאולץ במקום מזגן שעוד לא היה לו ובירושלים הוא כונה וספה או מאולצת.
בתמונה המצורפת: אוטובוס דגם וספה של מוזיאון אגד. וסליחה אך אינני זוכר מי הצלם.
ואבא שלי קיבל את ה 337-828 עם ניילונים בסניף
בסניף חולון - בת-ים
 

846

Active member
האוטבוס השני בשנהגתי בחיי. הראשון היה

ואבא שלי קיבל את ה 337-828 עם ניילונים בסניף
בסניף חולון - בת-ים
האוטבוס השני בשנהגתי בחיי. הראשון היה
הראשון היה 337-741.
( בשני המיקרים יש חוק התיישנות על העבירה......
)
 
צריך לשפץ את 741 המסכן. אמבטיה היה אחד

האוטבוס השני בשנהגתי בחיי. הראשון היה
הראשון היה 337-741.
( בשני המיקרים יש חוק התיישנות על העבירה......
)
צריך לשפץ את 741 המסכן. אמבטיה היה אחד
הדגמים המוצלחים באגד.
 

846

Active member
הלוואי והיה לי את הכסף... אבל אני משאיר אותו

צריך לשפץ את 741 המסכן. אמבטיה היה אחד
הדגמים המוצלחים באגד.
הלוואי והיה לי את הכסף... אבל אני משאיר אותו
כל חודשיים בערך אני מניע ועושה סיבוב בחניון
 
אני מאוד מתגעגע לתקופת הטייגרים:

הלוואי והיה לי את הכסף... אבל אני משאיר אותו
כל חודשיים בערך אני מניע ועושה סיבוב בחניון
אני מאוד מתגעגע לתקופת הטייגרים:
היה אז חן מסויים שלא קיים כיום. תיקנו אז כל תאונה והיה חבל על כל אוטובוס. היה כיף לנסוע בהם ללא מזגן והיה כיף לצלם אותם. כיום הכל נראה אותו דבר.
 
בשבת האחרונה היית יכול לראות טייגר בכביש

אני מאוד מתגעגע לתקופת הטייגרים:
היה אז חן מסויים שלא קיים כיום. תיקנו אז כל תאונה והיה חבל על כל אוטובוס. היה כיף לנסוע בהם ללא מזגן והיה כיף לצלם אותם. כיום הכל נראה אותו דבר.
בשבת האחרונה היית יכול לראות טייגר בכביש
ובאירוע מועדון החמש בראש העין
 
ברחה התמונה...

בשבת האחרונה היית יכול לראות טייגר בכביש
ובאירוע מועדון החמש בראש העין
ברחה התמונה...
ותודה לאיל עובדיה וכנופייתו שעבדו עליו מהבוקר והציגו אוטובוס מדוגם ומצוחצח להנאת המון ילדים שהתעניינו...
 
והנה אני עם שני הרכבים שקשורים אלי

ברחה התמונה...
ותודה לאיל עובדיה וכנופייתו שעבדו עליו מהבוקר והציגו אוטובוס מדוגם ומצוחצח להנאת המון ילדים שהתעניינו...
והנה אני עם שני הרכבים שקשורים אלי
באירוע.
הטייגר והפלקון 1960.
ושכתי לציין שאת הצילום הקודם צילם שי ורד.
 
תמונה יצוגית של 3 חמורים ! יפה מאוד !

והנה אני עם שני הרכבים שקשורים אלי
באירוע.
הטייגר והפלקון 1960.
ושכתי לציין שאת הצילום הקודם צילם שי ורד.
תמונה יצוגית של 3 חמורים ! יפה מאוד !
תגיד: אתה רואה את התוכניות על שיפוץ כלי הרכב הישנים בערוץ הנשיונאל-ג'אוגרפיק? אלו תוכניות מדהימות ! אנ'לא מפספס אף אחת. ערוץ 46 בהוט. ביס אין לי מושג מה מס' הערוץ.
היה שם שיפוץ אדיר של מוסטנג באחת התוכניות והביאו אותה למצב חדש לחלוטין.
 
חמור, טיגריס ובז...

תמונה יצוגית של 3 חמורים ! יפה מאוד !
תגיד: אתה רואה את התוכניות על שיפוץ כלי הרכב הישנים בערוץ הנשיונאל-ג'אוגרפיק? אלו תוכניות מדהימות ! אנ'לא מפספס אף אחת. ערוץ 46 בהוט. ביס אין לי מושג מה מס' הערוץ.
היה שם שיפוץ אדיר של מוסטנג באחת התוכניות והביאו אותה למצב חדש לחלוטין.
חמור, טיגריס ובז...
נו באמת..הייתי שם. הנה המוסטנג שלי בזמן השיפוץ וזה לקח יותר מ 55 דקות...
 
השיפוצים נערכים בארה"ב ובאנגליה, והם לוקחים

והנה היא היום
השיפוצים נערכים בארה"ב ובאנגליה, והם לוקחים
באנגליה שלושה שבועות ובארה"ב גם שנה. הרכב שלך יפה. הראו באחת התכניות פורד מוסטנג עם מנוע של 480 כו"ס, דומה מאוד לשלך אך בצבע בורדו. אני מניח ששתלו בה מנוע ומכלולים חזקים יותר לפי בקשת בעליה.
 
שלושה שבועות כשלצוות התכנית יש לוגיסטיקה ותקצ

השיפוצים נערכים בארה"ב ובאנגליה, והם לוקחים
באנגליה שלושה שבועות ובארה"ב גם שנה. הרכב שלך יפה. הראו באחת התכניות פורד מוסטנג עם מנוע של 480 כו"ס, דומה מאוד לשלך אך בצבע בורדו. אני מניח ששתלו בה מנוע ומכלולים חזקים יותר לפי בקשת בעליה.
שלושה שבועות כשלצוות התכנית יש לוגיסטיקה ותקצ
ותקציב הפקה.
אצלי זה לקח שנה וחצי כי רק לרכז חלקים (שחלק הוחזר כי לא היה מתאים כולל החזר מכס...) לוקח זמן.
 
הבנתי שבבריטניה קל יחסית למצוא חלפים

שלושה שבועות כשלצוות התכנית יש לוגיסטיקה ותקצ
ותקציב הפקה.
אצלי זה לקח שנה וחצי כי רק לרכז חלקים (שחלק הוחזר כי לא היה מתאים כולל החזר מכס...) לוקח זמן.
הבנתי שבבריטניה קל יחסית למצוא חלפים
להרבה סוגי כלי רכב ישנים כי בארה"ב כבר "חטפו" את מירב המציאות.
 
באנגליה למכוניות אנגליות ובארה"ב - לאמריקאיות

הבנתי שבבריטניה קל יחסית למצוא חלפים
להרבה סוגי כלי רכב ישנים כי בארה"ב כבר "חטפו" את מירב המציאות.
באנגליה למכוניות אנגליות ובארה"ב - לאמריקאיות
יש שלושה סוגי חלפים:
מקוריים שנשמרו כחדשים מאז
תחליפיים שמיוצרים היום
מפירוקיות

אז למכוניות מבוקשות כמו המוסטנג קל מאד להשיג.
ודווקא בארה"ב יש מלאים עצומים.
יש מפעל שקונה מפורד את מכונות הייצור של רכבים שהם הפסיקו לייצר והם משפצים אותן להמשך עבודה לאספנים. ולא רק של מוסטנג. אתה יכול לקנת מהם ולהרכיב טרקטור פורדסון חדש ובתנאי שיש לך את המסגרת...
אני מניח שגם לדגמים אחרים אין בעיה.דווקא למכוניות אנגליות יש בעיה ולאוטובוס טייגר, שלא נדע..
 
חבל מאוד שאין חלפים לרום כרמל 1301 סטיישן

באנגליה למכוניות אנגליות ובארה"ב - לאמריקאיות
יש שלושה סוגי חלפים:
מקוריים שנשמרו כחדשים מאז
תחליפיים שמיוצרים היום
מפירוקיות

אז למכוניות מבוקשות כמו המוסטנג קל מאד להשיג.
ודווקא בארה"ב יש מלאים עצומים.
יש מפעל שקונה מפורד את מכונות הייצור של רכבים שהם הפסיקו לייצר והם משפצים אותן להמשך עבודה לאספנים. ולא רק של מוסטנג. אתה יכול לקנת מהם ולהרכיב טרקטור פורדסון חדש ובתנאי שיש לך את המסגרת...
אני מניח שגם לדגמים אחרים אין בעיה.דווקא למכוניות אנגליות יש בעיה ולאוטובוס טייגר, שלא נדע..
חבל מאוד שאין חלפים לרום כרמל 1301 סטיישן
עם מנוע הילמן קרייזלר משנת היצור 1981. אין אפילו אחת כזו כיום על הכביש. הרום 1301 מהמודל האחרון עם הפנסים המרובעים הבולטים קדימה היתה הכי יפה בעיניי והרבה יותר מעניינת מהסוסיתא קוביה המכוערת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה