שרשור האירוח של ד"ר רפי קישון

תביא את הכלב ואת ויסנר אלי למרפאה ואני אבדוק

תביא את הכלב ואת ויסנר אלי למרפאה ואני אבדוק ..... לגבי הכלב צריך לחשוב על אלרגיה נגד פרעושים ולטפל בהתאם לפי הנחיות הוטרינר. לגבי פאר ויסנר והירוקים - החשוב הוא שלירוקים יש נבחרת משובחת ביותר של אנשים אשר הם אנשי עשיה ומעש ולא פוליטיקאים בלבד. את תנועת הירוקים אני רואה לא בתור תנועה פוליטית אלא תנועה רעיונית חברתית ואפילו פילוסופית. אני חושב שהאזרחים צריכים להחזיר לעצמם את השליטה על החיים שלהם ולא לתת לפוליטיקאים המתודלקים על ידי אנשי ממון להרוס לנו את העיר את המדינה ואת החיים.
 

bonnie1

New member
מה זה אומר עיר ירוקה?איך זה ישפר את איכות חיי

אני מבין את הרעיון הירוק אבל איך זה יקרה בפועל?
 
אני מציע שתכנס לאתר הירוקים ותתעדכן כי אני

אני מציע שתכנס לאתר הירוקים ותתעדכן כי אני רוצה לענות בזמן הקצר שנותר לי למקסימום גולשים ולהתמקד בנושא בעליי חיים וזכויותיהם.
 
אני מציע שתכנס לאתר הירוקים ותתעדכן כי אני

אני מציע שתכנס לאתר הירוקים ותתעדכן כי אני רוצה לענות בזמן הקצר שנותר לי למקסימום גולשים ולהתמקד בנושא בעליי חיים וזכויותיהם.
 
סירוסים ועיקורים בחינם

שלום ד"ר קישון, האם תפעל למען סירוסים ועיקורים בחינם של בעלי החיים בתל אביב יפו?
 
ניסויים בבעלי חיים

שלום רפי, מהי עמדתך לגבי ניסויים בבעלי חיים? תודה, הלחמניה
 
עמדתי האידאלית היא למנוע כל ניסוי בבעליי-חיים

עמדתי המעשית היא למנוע בראש וראשונה את כל הניסויים המיותרים ואת כל אלא שניתן לעקוף או למצוא תחליפים כמו עבודה על ריקמת תאים. כמובן למנוע ניסויים בקוסמטיקה : כי אני לא רוצה שאפילו ארנבת אחת תזיל דמעה בגלל שמפו מיותר אחד . כמו כן כל הניסויים הקשורים להתנהגות וגורמים סבל לחיה צריכים להתבטל באופן מידי.
 
משטרת בעלי חיים

היי רפי, ראיתי שאתה מקדם את הרעיון הזה ואני רוצה לומר לך כל הכבוד. הגיע הזמן שמישהו יגן גם על בעלי החיים. השאלה היא - איך תאכפו את זה על בני הנוער הצעירים שמתעללים בחיות? הרי הם קטינים. זה מאוד מתסכל כי אני למשל מת שיענישו אותם אבל איך אפשר בגלל גילם? תודה ובהצלחה.
 
העלת נקודה חשובה- החינוך הוא אבן דרך חשובה

ילד אשר מתחנך לכבד אפילו את בעלי החיים הקטנים ביותר ואשר לומד לתת להם יחס של חמלה יגדל להיות אזרח טוב יותר אשר יכבד את שכניו וחבריו ואת יתר האנושות, ולהפך. ידוע הוא שכל הפושעים האכזריים אשר פגעו בבני אדם התחילו את הקריירה שלהם כמתעללים בחיות. לכן גם יש לנקוט בגישה חינוכית רחבה בנושאים אלה ולהעניש בחומרה עברות כאלה.
 
מסלולים נפרדים לסוסים

שלום רב וברכות מטהרן, האם בתכנון להקים מסלולי דהירה נפרדים בכבישים לסוסים שעדיין מעטרים את רחובות תל אביב? לעיתים הדבר יוצר עומס על התנועה. מצד שני, הסוסים מעניקים נופך רומנטי לעיר.
 
אחרי ששרה פיילין קיבלה טלפון מסרקוזי-הנה אני

אחרי ששרה פיילין קיבלה טלפון מסרקוזי-הנה אני מקבל מכתב ממחמוד אחמניגאד ! אחמניגאד היקר מטהרן : אני רוצה להשית את חוקי צער-בעליי-חיים על כל החיות כולל הבהמות וסוסים בתל-אביב בשלב ראשון מי שלא יתן לחיה שלא יחס נאות על פי החוק, אחרי 2 הזהרות , החיה תוחרם. בהמשך עם השנים נפעל להפסקת השימוש בסוסים בתור סוסיי אלטאזאכן.
 
קומוניזם

האם תפעל למיגור הקומוניזם בעיר? וליתר דיוק - האם תעמוד בשירת התקווה?
 
עשו לעיר שרות טוב - ולא שרות דב (חנין)

הקומוניסט האנטי ציוני המוצהר דב חנין מפחיד אותי. הוא אומנם פרלמנטר יעיל בנושא איכות הסביבה - אך מה יעזור לי אויר צלול ונקי הסובב את הקבר שלי שכרו לי אויביי הפלסטינים-טרוריסטים-רוצחי-נשים-וילדים ?!? אני רוצה אויר נקי אבל לפני כן אני רוצה לחיות. אדם ששיקול דעתו לא עומד לו להבין שהשכנים הפלסטינים לא רוצים לחיות בשלום לצד ישראל אלא להשמידה ולחסלה ביחד עם הטרור האיסלמי העולמי, הוא אדם שטחו עינו מראות את המציאות. אדם כזה אני לא רוצה שיעמוד בראש עירי.
 

דא

New member
......נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה......

רפי קישון, כנראה שהאכסניה שמצאת משפיעה עליך רע. לא מוטב היה שלפחות האימג' שלך היה נשאר: "מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב. נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה סור מרע ועשה טוב בקש שלום."? על דב חנין האמיתי http://www.blacklabor.org/?p=3547 ואולי גם לללמוד את סדר היום הרלוונטי שלו ושל "עיר לכולנו" לבעיות ולחזון העיר? אוליתתחילו לדבר לנושא הבחירות?
 

Donkishot01

New member
שאלה לרפי

שלום רפי, אני רוצה לשאול בנוגע למפלגה עצמה. את פועלך אני מכיר...והדעה חיובית. אבל אני לא מצליח להבין איך אתה מסכים להתחבר למפלגה שהעומד בראשה, פאר ויסנר, הוא אדם כ"כ מושחת- עם קבלות. למה לא התגייסת לעזרת מפלגת לתת לחיות או כל מפלגה אחרת עם אג'נדה ירוקה ? הרי גם ככה החברה להגנת הטבע פירסמה שיש במועצת עירית תל אביב יותר "ירוקים" אמיתיים מהויסנר השקרן הזה. אז למה אתה מסכים לעמוד לצד אדם כל כך שפל?
 
אני דוקא התרשמתי ההפך. הירוקים מושכים אש

אני דוקא התרשמתי ההפך. אתה צריך לזכור שהירוקים מושכים אש פוליטית נגדית עזה כי כולם מבינים שהרעיון הירוק נמצא בעליה כבירה - לכן יש מערכת השמצות מפליגה מכל הכיוונים כנגד הירוקים ובמיוחד אישית כנגד פאר ויסנר העומד בראשה. צריך לזכור שמפלגת הירוקים יכולה לפעול כמספר הנציגים היחסי שיש לה המועצה דהינו עד היום היא יכלה להגשים 4/31 מהרעיונות והרצונות שהיו לה. לכן חשוב שהירוקים יקבלו הפעם כמות משמעותית יותר של נציגים במועצה כדי שיוכלו להשפיע בצורה מכרעת. לכן אין טעם בתמיכה במפלגות קטנטנות (וקיקיוניות) שצצו להם כפטריות לפני הבחירות.
 

Jack Cole

New member
רשמים ראשונים מהפוליטיקה

שלום ד"ר קישון
מהי ההתרשמות הראשונית שלך מהפוליטיקה? האם זה מה שציפית לו? יותר טוב? פחות טוב?
 
עיקר עבודתי היא במרפאה הוטרינרית שלי בת"א.אב

עיקר עבודתי היא במרפאה הוטרינרית שלי בת"א. אבל תמיד דאגתי להקדיש 10-15% מזמני לטובת התיקשורת והציבור בעיקר בתחום של בעליי-חיים, הסברה על התנהגותם וזכויותיהם. וטיפוח הקשר המופלא בין בני אדם לחיות מחמד. מהפוליטיקה התרשמתי עד עכשיו שהיא נותנת לך סוג של כוח אחר , מעשי יותר - עד היום כתבתי המון מאמרים ותגובות יפים אבל הרגשתי שזה לא ממש עוזר - היום אני רוצה לנסות ולשנות דברים. החיסרון בפוליטיקה הוא שסובבים שם הרבה אנשים בינוניים וחסרי כישרון הרואים בפוליטיקה קרש קפיצה לסיפוק מטרותיהם האישיות - לא נעים להתחכך בקהל כזה.
 
למעלה